pleu·ris (het, de ~)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij hoeft'ie niet te komen, maar dat is puur omdat ik het een pleurislul vind
Ja kijk jij weet hoe het moet, gewoon lekker fijn spammen, en het was een typoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaard
[..]
![]()
De Kromme inderdaad. Mario Been. Leo Beenhakker vond ik wel geschikt. Trond Sollied. Keuze zatquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij voldoet alleen Wimpie aan jouw standaard
[..]
![]()
Beenhakkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Keltie het volgende:
Leo Beenhakker vond ik wel geschikt.
Uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
BeenhakkerJe weet dat die weleens gewinkeld heeft in Amsterdam he?
Ik dacht dat jij principieel tegen alles uit Amsterdam was
Toch blijf je m'n favoriete hooligan hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Keltie het volgende:
Uitzondering op de regel.
Misschien wel even, als ik kom ben ik laat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch blijf je m'n favoriete hooligan hoor
Vanavond nog even de binnenstad van Karkand slopen?
Morgenavond ben ik er niet. Voor zondag staat het bier al koudquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
Misschien wel even, als ik kom ben ik laat.
(Zondag biertje?)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik er niet. Voor zondag staat het bier al koud
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Morgenavond is pokeren in Prinsenbeek. Ik geloof dat er nog plekjes over zijn...
Ben niet zo'n pokeraarquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Morgenavond is pokeren in Prinsenbeek. Ik geloof dat er nog plekjes over zijn...
20:00 aanwezig, 20:30 starten we.. ik kan wel 20:30 wegzetten maar dan ga ik uit ervaring zwaar de mist in met zoveel Brabantse deelnemers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef Stefan740 het volgende:
Oh hoelaat is pokeren, 20:00 zeker?
Lijkt me geen probleem. Het is 50 minuutjes naar Prinsenbeek vanaf het vliegveld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:05 schreef Stefan740 het volgende:
Nou ik zet me ouders op Eindhoven airport af ergens eind van de middag mss combineren
Er is altijd iemand thuis, de papegaai is erg gastvrij (toch Inco?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef Stefan740 het volgende:
hm 4 uur is dat veel te vroeg
DONE!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:22 schreef Mr_Baus het volgende:
Word nu lid van de NABV!
De NABV is een vereniging met als doel de Airsoft sport te promoten in Nederland, als belangenorganisatie te dienen voor geinteresseerden in de airsoft sport en wij zijn het aanspreekpunt bij de diverse (overheid)instanties.
Als hoofdprioriteit heeft de NABV zich voor ogen gesteld om Airsoft mogelijk te maken in Nederland. De NABV is voor een goede wetgeving en regulering van airsoft replica?s in de WWM.
Onze politieke lobby heeft al aardig resultaat; De eerste kamervragen zijn gesteld en we zijn in gesprek met de VVD, CDA en PvdA. De NABV is zeer actief en we hebben een goede weg ingeslagen.
Een lidmaatschap is nog geheel gratis en dient puur ter inventarisatie van actieve airsofters en mensen die geinteresseerd zijn in airsoft. Tevens geef je hiermee aan dat je de NABV steunt. Het is dus meer een petitie. In de toekomst zal de NABV wellicht meer kunnen gaan betekenen voor haar leden.
Word vandaag nog lid via onze website! http://www.nabv.nl/
Het bestuur bedankt jullie voor jullie steun en vertrouwen.
Met Vriendelijke Groet, Het Bestuur
quote:NABV aanmelding
Je bent aangemeld bij de NABV.
Een van onze bestuursleden zal nu de aanvraag controleren. Je krijgt bericht zodra je aanmelding bevestigd is, of indien deze wordt afgewezen.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Suikermais het volgende:
@ Ursel ,
Je hebt een PM
Vandaag nieuwe zooi besteld. Voor 't eerst in 5 jaar een update
Moederbord :quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik wil me ook alvast een beetje gaan orienteren.
Gelukkig sta jij niet bekend als gevoelig typequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:45 schreef Silver_Shark het volgende:
ik voel dat deze Topic in de eregallerij komt
vette kloon!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:42 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
Hoerenzooi....mijn andere account gebruikt
ik moest wel een traantje wegvegen toen me vader een kat overreedtquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet bekend als gevoelig type
op een cdtje branden !! en dan wegpleurequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vette kloon!![]()
@ JP, kan ik morgen al vanuit mn werk komen? of gaat dat niet lukken?
@ all, ik zit met een dilemma, ik ben mn pr0n aant opruimen en sta ik dubio of ik mn 50gig black on blonds site rip zal wegtiefen. heb er nog nooit naar gekeken, maar het is wel een stukje historie in de pr0n natuurlijk....
wat zouden jullie doen?? ik heb de ruimte wel, maar...... wil gewoon opschonen en weer terug naar 350gig![]()
Zal thuis wel even die site bekijken, waarschijnlijk kun je het gewoon weggooienquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vette kloon!![]()
@ JP, kan ik morgen al vanuit mn werk komen? of gaat dat niet lukken?
@ all, ik zit met een dilemma, ik ben mn pr0n aant opruimen en sta ik dubio of ik mn 50gig black on blonds site rip zal wegtiefen. heb er nog nooit naar gekeken, maar het is wel een stukje historie in de pr0n natuurlijk....
wat zouden jullie doen?? ik heb de ruimte wel, maar...... wil gewoon opschonen en weer terug naar 350gig![]()
heb je aardig wat cd'tjes nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
op een cdtje branden !! en dan wegpleure
ja en? heb je ertoch wel voor overquote:
gebruik dan dvd's ben je sneller klaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja en? heb je ertoch wel voor over![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
gebruik dan dvd's ben je sneller klaar
site bekijkt goed met een frikadelletje mayoquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zal thuis wel even die site bekijken, waarschijnlijk kun je het gewoon weggooien
Goed shot!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:04 schreef Suikermais het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16364/6967d7a6/index.html
Kwam het weer tegen? We staan de hele dag ongeveer bovenaan in GAMquote:
Als of ik in gam komquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Kwam het weer tegen? We staan de hele dag ongeveer bovenaan in GAM![]()
Ik voel een BoF New Topic PM service aankomenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als of ik in gam kom![]()
Ik surf via mijn AT en ik lees games.fok via rss feed in firefox
Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik voel een BoF New Topic PM service aankomen![]()
Oe.. tnx.. ff lezen gaat..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:32 schreef Suikermais het volgende:
@ Ursel ,
Je hebt een PM
Vandaag nieuwe zooi besteld. Voor 't eerst in 5 jaar een update
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik verstop me na 200m achter een boom
BoF is de Seinfeld van de Nederlandse BF2 clans
Sterf n00bquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is altijd iemand thuis, de papegaai is erg gastvrij (toch Inco?) en er staat een Xbox
No Ma'amquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het is hier een enorme chaos jongens! We hebben een enorme tijdsdruk! In principe zijn we inderdaad heel gastvrij maar ik weet niet of het nu wel zo handig is om 3 uur van te voren al mensen over de vloer te hebben. Daarom hebben we besloten dat Ijs en Stefan eerder welkom zijn maar graag vanaf 18 uur. Zo kunnen wij nog wat klussen klaren en regelen we daarna met jullie erbij wel ff lekker eten enz. Deal?
Ik! Vanavond showdown op Karkand?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Ik draag de BoF tag weer, iemand problemen mee?
BoF server is voor zover ik weet altijd I/O. We kunnen ook de JT server opzoeken als t rustig is op BoF?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
is het IO vanavond? of kan ik wat uit de schuur halen?
Welcome back!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10quote:
Ik wist gewoon al dat jij het was.. Ik de meest rare capriolen uithalen maar kwam maar niet van die lock af..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:30 schreef escape_nl het volgende:
is ook een groot woord, speelde alleen geen bf2 meer, maar ik ownde je gisteren erg hard in de J10![]()
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef escape_nl het volgende:
Vanavond nog knallen??
Ga eerst nog ff 10 km spinning beoefenen.
mag wel weg hoor, tenzij jij anders beslist, ik speel niet meer zoveel als vroegerquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als je eenmaal de BoF tag hebt gehad/gekregen raak je die niet zomaar kwijt
Jij bent altijd welkom, je staat volgens mij zelfs nog steeds als admin in BF2CC
als je homo bent jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op aanraden van een collega de DVD Scorpions - Acoustica gekocht. Net ff gekeken en wat een geniaal Concert / DVD! Top kwaliteit geluid en perfecte performance van de band. Nummers als Wind of Change, Still Loving You & Send Me An Angel worden echt prachtig gezongen en gespeeld!Dikke aanrader!
quote:
ik heb hem ook Frank, tis inderdaad een mooie dvd als je ervan houdt, geluid is super in DTSquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga jij maar boem boem muziek luisteren
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjesquote:
Ah okey, iets te hard?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef escape_nl het volgende:
Nope, niet echt mijn smaak
Is t toch een poepiequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wat een schattig ventje heh, die Frank zo met zijn muziekjes![]()
Rage Against The Machinequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okey, iets te hard?
Net Live DVD van Pearl Jam & Rage Against The Machine besteld!
legaal of mindr legaalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Rage Against The Machine![]()
Heb jij niet een linkje voor een goeie site met top muziek-dvd's?
Een van de personen die we nog nooit gezien hebben terwijl hij er ook al zolang bijhoort. Gewoon meeslepen dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef staticdata het volgende:
diamond moet een keertie ook ergens naar toe gaan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |