Mijn vriendin (al 20 maanden) is in de afgelopen 20 maanden al verschillende keren verliefd geweest op een ander. Ze zei altijd dat ze het niet kon helpen, dat het d'r speet, of ik d'r asjeblieft terugwilde. Altijd gedaan. Tot gisteren. Gisteren kwam ik er via mijn kleine broertje achter dat ze achter mijn rug om al dagen een soort geilige internetrelatie had met een knul in Oregon, VS, die ze had leren kennen via Flyff. Door hem vond ze seks met mij vies, vond ze mij aanraken smerig, wilde ze niks meer van me weten, basta. Alle stukjes vielen snel op hun plek en ik maakte het uit. Het was 31 mei. Ik was jarig.
Toen ik d'r later nog op MSN sprak leek ze mij een trap na te willen geven. Ik vroeg haar wat ze nou allemaal had gelogen en wat niet, over die hele twee jaar dat we elkaar kenden. Toen gaf ze, na twee jaar, opeens ruiterlijk toe aan alle feiten die ze tot dan toe keihard had verzwegen:
-Ze wordt niet geslagen door d'r pa, dat liegt ze
-Toen we een maand hadden ging ze in de zomer naar Frankrijk waar ze door een jongen 'was verkracht', dit was vrijwillig
-Toen ze met kerst 2005 wéér naar die jongen ging, op vakantie in Parijs, heeft ze 'm wéér geneukt. Dit heeft ze altijd in alle toonaarden ontkend, "ze had hem van haar afgeduwd toen hij wilde zoenen."
-Toen ik er met kerst 2006 achterkwam dat ze 'm had geneukt bleef ze dat ontkennen, maar was het wel drie dagen uit omdat ik eigenlijk niet verder wilde. In die drie dagen heeft ze een van mijn vrienden gezoend, daarna nam ze mij weer zonder het verder te noemen
-Verschillende keren was het bijna uit door een bijna-vreemdgaan-actie van haar gedurende de twee jaar. De eerste keer was de Fransoos in de zomer, de tweede Fransoos met kerst, de derde in maart, de vierde in mei, de vijfde in augustus, de zesde weer de Fransoos met kerst 2006, en na grondig beloofd te hebben beterschap te tonen doet ze alles wéér.
-Ook gaf ze toe dat ze álle bovenstaande dingen heeft gedaan/gelogen/etcetera omdat ze daar een KICK uit krijgt. Het verbreekt voor haar de sleur, zegt ze.
Klacht: Een hondsontrouwe vriendin die alles achter je rug om doet, en de dag dat je het uitmaakt álles wat je van anderen had gehoord of niet gehoord ruiterlijk toegeeft en er nog eens flink inwrijft door te stellen dat ze er een kick uit kreeg, terwijl je toch echt dacht dat je een lief vriendje voor haar was al die tijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door superworm op 01-06-2007 08:03:03 ]