ik was d'r eerste. als het goed is. ze kan heel goed liegen. ik kwam er pas na 6 (!) maanden achter dat ík dr niet had aangestoken met roken, maar dat ze in feite 2 jaar geleden al een half jaar had gerookt. nooit geweten tot toen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou ze nog meer relaties voor hebben gelogen
ga eens langs bij iemand =pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:45 schreef superworm het volgende:
naked pics staan alleen op me mobiel en ik heb geen kabeltje om ze te transporteren... en OREGON ligt in de VS, westkust helemaal.
samsung d600. mên ik baal echt als een stekker, je ziet altijd films als 'mean girls' enzo, je kent de verhalen van ontrouwe sloeriechickie's van de havo, maar je verwacht toch niet dat je zelf zo'n leugenachtig mormel aan de haak hebt geslagen, en daar twee jaar mee hebt, steeds na kwetsuren hopende op verbetering?quote:
mja dat verdient ze wel. heb ze toch weggehaald. goed hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Doe even normaal, foto's posten van haar.
nee dáár ging het topic overquote:
zo ziet ze dat zelf ook en daarom ging ze vreemd, denk ik. ik ben behoorlijk over de zeik...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:53 schreef weasel85 het volgende:
stel je niet aan joh... ze verdiend het om gezien te worden
t probleem is ook, t was op me 18e verjaardag, t was op de dag van het vwo-ak examen, en een dag voor vwo-wia12, die ik nu dus ga verkloten omdat ik mezelf niet echt tot leren aan kan zetten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:59 schreef TJDoornbos het volgende:
en toch is het ook jouw fout!! Je had dr na 1 a 2 leugens gewoon je leven uit moeten schoppen. Wellicht ff pijnlijk maar dit is pijnlijker!!
Bluetooth ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef superworm het volgende:
[..]
samsung d600. mên ik baal echt als een stekker, je ziet altijd films als 'mean girls' enzo, je kent de verhalen van ontrouwe sloeriechickie's van de havo, maar je verwacht toch niet dat je zelf zo'n leugenachtig mormel aan de haak hebt geslagen, en daar twee jaar mee hebt, steeds na kwetsuren hopende op verbetering?
ja, liefde maakt blind, en ze wist het altijd zo te draaien dat-het-gebeurde-omdat-ik-een-slecht-vriendje-voor-dr-was, dus ging ik mn best nóg meer doen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:16 schreef PirE het volgende:
Als je er zolang in blijft trappen dan verdien je het eigenlijk, maar liefde maakt blind en sommige figuren maken daar misbruik van.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Armageddon het volgende:
Ik had dat wijf zo keihard teruggepakt dat wil je niet weten. Haal die foto's van je mobiel en mail ze. Dan knal ik het wel op GS.
niet als ze dr zo lekker uitzag en je telkens weer als t fout ging je lul achterna liep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Double-Helix het volgende:
hahah geowned
effe serieus wat een kanker hoer,ik zou haar allang hebben gedumpt.
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
, straks gaat ze weer een aanklacht tegen hem indienen voor schending op der privacy
![]()
ze is zeker het tipje dat leugens verspreid als jullie niks meer hebben,gezellig,je gaat een leuke tijd tegenmoetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef superworm het volgende:
[..]
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.
Ik zet ze er toch op. Hij weet van niets.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
, straks gaat ze weer een aanklacht tegen hem indienen voor schending op der privacy
![]()
Echt een ziekelijke vriendin had je serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef superworm het volgende:
[..]
en een chapter 'verkracht', 'gemolesteerd', 'huiselijk geweld', 'intimidatie', en ja, de rechter zou 't zó geloven. heeft ze geen advocaat voor nodig.
Nee dat is ze niet, dat geeft TS meerdere keren zeer duidelijk aan.... Ze liegt altijd alles!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ze is zeker het tipje dat leugens verspreid als jullie niks meer hebben,gezellig,je gaat een leuke tijd tegenmoet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |