Vind je me niet te dikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fotoboek gechecked, je bent redelijk lekker![]()
opgelost, slotje![]()
nee, ik wil je graag neuken, PM me even, maken we een afspraakquote:
Eensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, ik wil je graag neuken, PM me even, maken we een afspraak![]()
Het waren allemaal vruchtenvlaaien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Houtspeer het volgende:
Daarom neem je appeltaart of iets anders wat geen slagroom op heeft.
Dan zijn ze naast dik ook stom want in een vruchtenvlaai zit toch geen slagroom?quote:
En daarom weten echte dieeters dat je beter slagroomtaart kunt nemen dan appeltaart, daar zitten meer calorieen in.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Houtspeer het volgende:
Daarom neem je appeltaart of iets anders wat geen slagroom op heeft.
owja weggeslet, ik heb geen zachte G, maar wel een keiharde Lquote:Favo Fok!ker: Alles met een zachte g, maar vooral Chrisss!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja weggeslet, ik heb geen zachte G, maar wel een keiharde L![]()
Sfeerverpesterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
En daarom weten echte dieeters dat je beter slagroomtaart kunt nemen dan appeltaart, daar zitten meer calorieen in.
Waarom ontwijken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef Weggeslet het volgende:
En niet de hele tijd begerige blikken ontwijken.
Daar is ze te jong voor.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef BonJovi het volgende:
door seks slank je ook af
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom ontwijken?
Koop gewoon het aller-grootste, aller-lekkerste, meest calorie-rijke ijsje (of is dat dan een ijs?) en ga dat voor de neus van dat kind naar binnen werken terwijl je tussendoor jezelf beklaagd over het feit dat je veel te dun bent en je, hoeveel je ook eet, maar geen grammetje aankomt.
Dit alles terwijl je haar onafgebroken aankijkt.
Jawel, er is ook nog bierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:45 schreef Spacehamster het volgende:
Zijn jullie zo opppervlakkig dat er geen andere inhoud is dan vreetzooi?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
fotoboek gechecked, je bent redelijk lekker![]()
...
je bent een geweldige userquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:37 schreef Spacehamster het volgende:
Je kan alleen "gezellig" zijn en "dun" volgens de hedendaagse normen als je na afloop even een ontmoeting met "Mia" hebt.
jeutje wat een ramp!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:38 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Lekkere ben jij over je vriendinnen roddelen op Fok tof hoor![]()
Maar jij bent geen Chrisssquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
owja weggeslet, ik heb geen zachte G, maar wel een keiharde L![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |