quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs 1 keer naar de Ardennen geweest met de auto en dat was zo VERSCHRIKKELIJK dat ze maar snel weer naar huis gegaan zijn.(Serieus waar)
Ideale mensen.. vegen mijn stoep en doen de tuin soms..![]()
ookquote:
teveel lezen, wil graag een versequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef staticdata het volgende:
Sodegodver, vriendin kwijt deze misschien
of deze, die moet je sowieso checken
Geheugenkaartje gevonden
Echt niet!quote:
Pastoor oomenlaan 21, Prinsenbeekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef Stefan740 het volgende:
Zeg ik kom dus naar jou zeg om 6 uu niet naar die kroeg jp?
adresje?
was ze een beetje een lekker sletjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef staticdata het volgende:
vanochtend stonden er bij het eerste topic nog foto's van zijn vriendin
nee sorry niet gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
was ze een beetje een lekker sletjepost ze ff! je hebt ze zeker wel gesaved??
Op basis van die eerste TT, was het eerste wat in mij op kwam: Waar heb je d'r voor het laatst gezien"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef staticdata het volgende:
Sodegodver, vriendin kwijt deze misschien
of deze, die moet je sowieso checken
Geheugenkaartje gevonden
dat laatste natuurlijk, ga echt niet bij de mac vretenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:00 schreef staticdata het volgende:
Gaan wij als boffers, na die GAM meet alleen bij de mac wat narsen, of gaan we gewoon gezellig een tentje opzoeken en desnoods 3 rijsttafels bestellen
whehehe, what comes around goed aroundquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef staticdata het volgende:
Ijs
Chapeau goede reactie van je, in het meet topic
ik zal je zondag even lekker maken met mijn Focus ervaringen
goed georganiseerd die GAM meetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk bij een FOK!er eten. Maar ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dan mee gaat eten.
Het is niet zeker ehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
goed georganiseerd die GAM meet![]()
truequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is niet zeker eh. Maar ik heb ook geen zin in de Mac. Dus al bijna iedereen naar de Mac gaat, ga ik wel ergens anders heen.
En och. We hóeven niet per se de hele dag/avond bij elkaar te blijven toch
? We kunnen elkaar later ook weer terug vinden als het echt zo gezellig is
.
De serie is aardig, maar zijn cabaret is zeer goed. Heb nog ergens een cd van hem uit de states met een cabaret. Geweldig die humor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Seinfeld is echt zoooo totaal niet grappig!
Een kruiwagen kan je altijd uit de schuur halenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:25 schreef escape_nl het volgende:
is het IO vanavond? of kan ik wat uit de schuur halen?
Zeker met de roem op handquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:44 schreef ursel het volgende:
Zo, weer terug van een avondje klaverjassen..
Khad 1 ronde van 2413 punten..![]()
Nu gauw slapen en om 05:15 weer op..![]()
Je zus verhuizen naar Neudequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Stefan740 het volgende:
Ik mag me zus helpen verhuizen helaas
Vandaag huis klaar maken en vanavond door over ijverige pokeraars laten slopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen! Vandaag laatste dag huis-verkoop-klaar maken. Vanmiddag komt de broer van onze buurman al kijken en hij wil het eerste bod doen! Spannend!
Advies ramen dicht en deur op slot en heeeel hard rijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een rondje door west rijden![]()
Benieuwd waar jij je dan op focustquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef staticdata het volgende:
Ijs
ik zal je zondag even lekker maken met mijn Focus ervaringen
Wie is Wij dan in dezequote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk bij een FOK!er eten. Maar ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen dan mee gaat eten.
Nou, de desbetreffende FOK!ker zei het in het bijzijn van clouddy, buffelmaster, Timmetjuh., Buffelgod en ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wie is Wij dan in dezede rest van fok die niet onder bof valt?
Alleen aan punten hadden we al 2000 nog wat..quote:
Heb de Gam meet beetje gevolgd, maar ik ga denk ook niet zo snel naar de mac. Gewoon anders met een paar boffers ergens een leuk tentje opzoeken. en natuurlijk de rest die mee wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, de desbetreffende FOK!ker zei het in het bijzijn van clouddy, buffelmaster, Timmetjuh., Buffelgod en ik.
In de OP van het GAM-meettopic staat dat iedereen naar de Mac () gaat. Dus Bernie en Co gaan daar dus heen, me dunkt!
Cool klaverjas eigenlijk te weinig af en toe een potje op gamesquare. Laatst op wintersport nog twee boompjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen aan punten hadden we al 2000 nog wat..
De andere handen inclusief roem 608 punten..
Zo heb ik trouwens ook een keer een hele avond gespeeld. Gemiddelde van 3 potjes was toen iets van 8 a 900 van me..
Doe het zo'n 3 wekelijks met vrienden.. Zeker nu ik ook wat verder weg woon hadden we wel eens lange periodes dat we elkaar niet zeggen.. Nu heb je soort van "verplichting" om samen te zuipen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Cool klaverjas eigenlijk te weinig af en toe een potje op gamesquare. Laatst op wintersport nog twee boompjes
Daarom is het ook niet bij mij thuis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:53 schreef Cardinal_NL het volgende:
Vandaag huis klaar maken en vanavond door over ijverige pokeraars laten slopen![]()
![]()
Gewoon doen wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb de Gam meet beetje gevolgd, maar ik ga denk ook niet zo snel naar de mac. Gewoon anders met een paar boffers ergens een leuk tentje opzoeken. en natuurlijk de rest die mee wilt.![]()
Ik doe geen dingen die ik niet wil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Laat IJs dat maar niet horen, want dan kan jij maar beter niet komen..
Bij de Nederlandse Mac niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben ze bier bij de Mac.
Dan gaan we daar niet eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |