Begint nu idd.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Mensen die zometeen willen slapen kan ik nederland 3 aanbevelen. Het optreden wat Maria Mena gaf is daar zo te zien.![]()
Maar wie was dat dan net, Stevie Ann toch?? Dat was toch niet zo heel erg? Maria Mena heeft zo'n vreselijke zeur stem, brrrrr.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Begint nu idd.
Kan eik niet slechter dan dat geschreeuw van net ......
Nee, die Jared Leto was aan 't krijsenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wie was dat dan net, Stevie Ann toch?? Dat was toch niet zo heel erg? Maria Mena heeft zo'n vreselijke zeur stem, brrrrr.
Heb ik dan waarschijnlijk gemist.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die Jared Leto was aan 't krijsen.
Ik zie het nu ook.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Amy Lee niet gewoon stoppen met zingen? Verder is 't nog best te doen.
2004 geloof ik, niet vorig jaarquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.![]()
Vorig jaar schijnt Evanescence niet al te best zijn geweest, maar of het dit jaar echt zoveel beter is... Ik betwijfel het als ik die Amy Lee zo hoor brullen/krijsen.![]()
Het schijntquote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
Of is dit 1 van haar betere optredens?
neem aan dat je 'reikt' bedoeltquote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
Ze moet niet proberen laag te zingen, zover rijkt haar stem niet
Zolang ze in dr eigen toonhoogte blijft gaat het wel goed
Staat ie nou alweer naakt voor de cam?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vergeet even dat er een webcam staat.
Ook dat nog jaquote:
Heb nog ergens een interview met haar gehoord waar ze het, volgens mij, over 2003 ofzo hadden. Optreden is zo te zien nog steeds bezig en het klinkt nog steeds behoorlijk ruk.quote:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nog ergens een interview met haar gehoord waar ze het volgens mij over 2003 ofzo hadden. Optreden is zo te zien nog steeds bezig en het klinkt nog steeds behoorlijk ruk.
2003, dat bedoelde ik ook
* -Hans- zet 3FM maar op.
Dat hoort toch bij deze muziekstijl?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef purplerose het volgende:
Jezus, ze kweelt wel heel erg dramatisch zeg
quote:
Das helemaal waar, ben ook blij dat ik niet gegaan benquote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat ze dit live op tv gooien want dan weet je in elk geval waar je geen geld aan uit hoeft te geven.. Wat een vreselijke crap dat Evanescence.
Korn en WT vielen mij al tegen maar dit slaat werkelijk alles.
Ik had hier ook niet graag live bij gestaan..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das helemaal waar, ben ook blij dat ik niet gegaan ben
Roel-Jewel: ja
Mij kan je dan 28juni weer in Goffertpark vinden met Pearl Jam, Incubus, Kings of Leon en Satelite Party. Ga er ook verslag van doen voor actionradioquote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had hier ook niet graag live bij gestaan..
Annemieke is zo te zien ook weer terug in de 3FM studio @ Pinkpop
1 cam maar ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vergeet even dat er een webcam staat.
Ooh tof ja! Incubus vind ik zelf wel erg tof en Pearl Jam natuurlijk ook wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mij kan je dan 28juni weer in Goffertpark vinden met Pearl Jam, Incubus, Kings of Leon en Satelite Party. Ga er ook verslag van doen voor actionradio
Mijn oren sprongen spontaan he-le-maal dicht bij het horen van het eerste kikkergeluidquote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Roel, speciaal voor jou maak ik melding van het feit dat Macy Gray op Nederland 3 is te zien.
Ik zag het net op tijd!quote:
't is ook absoluut niet mijn ding dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn oren sprongen spontaan he-le-maal dicht bij het horen van het eerste kikkergeluid,
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het gemiddeld aantal zelfmoordpogingen ligt statistisch gezien het hoogst bij Ghotics. Ik snap nu waarom.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Het heeft gisteren en eergisteren niet (veel?) geregend. Ze komen bagger te kort op de campings.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef purplerose het volgende:
Tja, de muziekscene over het algemeen wordt steeds baggerderder dus dan kunnen de festivals oko niet verder komen dan bagger
Idd. Dat dat niet geregeld kan worden. Of beter: dat een band dat niet toestaatquote:Op maandag 28 mei 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat de afsluiting van Pinkpop niet mag worden uitgezonden...![]()
Ik ben er ook te vindenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mij kan je dan 28juni weer in Goffertpark vinden met Pearl Jam, Incubus, Kings of Leon en Satelite Party.
Oe! Dan kan ik je gelijk interviewen over het concert!quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Dan kan ik je gelijk interviewen over het concert!![]()
D'r is geen Nederland 3 topicquote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We zitten nog altijd in het 3FM topic, niet het Nederland3 topic
Dan maak je zelf een Nederland 3-topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
D'r is geen Nederland 3 topic
Maar we hebben 2 mogelijkheden tot geluid mét beeld, beetje raar om dan radio te luisteren
Laat dat 'voorlopig' maar weg.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Wordt er nou voorlopig nog helemaal geen Smashing Pumpkins uitgezonden?
Zit misschien toch meer waarheid in dan ik bedoelde.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
De Smashing Pumpkins zijn zeker bang dat ze er niets meer van kunnen
als ik moet kiezen kies ik sowieso geen fruittella'squote:Op maandag 28 mei 2007 21:28 schreef Marc63 het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Paolo Nutini met beeld en de Fratellis zonder beeld, dan ga ik toch radio luisteren.
Heb Ilse in 2001 live @ universiteitsterrein Twente gezien, als voorprogramma van Sting. De tering, wat was dat een memorabele dagquote:Op maandag 28 mei 2007 21:38 schreef borisz het volgende:
Ilse live vorig jaar bij concert at sea,
dit jaar sla ik CaS over![]()
Kooks zijn al 20 minuten bezig op 3voor12quote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef MissHobje het volgende:
op tv zo 21.50 the Kooks en om 22.20 de scharen zusters
Dat gebeurt wel vaker volgens mij bij Iggy, hij is dan ook uitermate coolquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
WT?! allemaal gasten bestormen het podium tijdens het optreden van Iggy![]()
De security gasten vinden het alleen niet zo tof.
Heb ik ook zitten kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kooks zijn al 20 minuten bezig op 3voor12
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker volgens mij bij Iggy, hij is dan ook uitermate cool
Gaat ongetwijfeld nog wel een paar keer herhaald worden.quote:Helaas alle uitzendingen gemist waar het optreden lang kwam
Tieten: 8.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Recensie van Evanescence staat er nog niet op, maar ik verwacht toch wel een hele zware onvoldoende..
altijd leukquote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
SCISSOR SISTERS nu trouwens op Nederland 3 !
quote:
Erg leuke band en dit klinkt ook absoluut niet verkeerd.quote:
Het zal denk ik ook wat moeilijker worden om de dames-douches binnen te dringen als je een cameraman/-ploeg op sleeptouw hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Net een verslag van Campingradio @ NED3 met o.a. Giel die op z'n bek ging.
Ik zag trouwens ook Maikel Steur lopen daarbij.
Ik zou het op zich wel een idee vinden om Campingradio volgend jaar om te dopen tot CampingTV, met live tv-beelden op NED3 oid, mits het dan natuurlijk niet teveel gaat veranderen door al die tv-mannetjes...
Dat lukte Giel afgelopen nacht al niet met alleen een microfoonquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het zal denk ik ook wat moeilijker worden om de dames-douches binnen te dringen als je een cameraman/-ploeg op sleeptouw hebt.
Geinig ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef koen_pijl het volgende:
Domien Verschuuren
Daar heb ik mee op de journalistiek opleiding gezeten vorig jaar. Erg aardige jongen.
kippenvel?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Kippenvel net weer bij de live versie van Krezip - All My Life @ Pinkpop 2007.
Was net op 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kippenvel?
Heb ik het goede gedeelte gemist dan op tv?
En dat heb ik net helaas gemist.quote:
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef ZoneKill het volgende:
Net terug van Pinkpop.![]()
Korn was superrrrrrr![]()
![]()
![]()
Volgens mij woont hij in de buurt en kent wel wat sluipweggetjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?
Zwaar weekend achter de rug?quote:
Ja, het viel aardig tegen vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef cosmick het volgende:
Mwah, maar het valt wel ff tegen weer zo vroeg je bed uit na zo'n lekker lang weekend![]()
Hoi.quote:
Dat blijft maar doorgaan hè. Krezip voor en Krezip na. Fuck op met die band. Zo bijzonder zijn ze nergens. Geef eens wat aandacht aan een ander bandje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik erger me mateloos aan de Krezip verheerlijking op 3FM.
Giel was er gisteren ook helemaal van ondersteboven na PP..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat blijft maar doorgaan hè. Krezip voor en Krezip na. Fuck op met die band. Zo bijzonder zijn ze nergens. Geef eens wat aandacht aan een ander bandje!
Moet je je voorstellen dat Anouk of Kane (*ril*) met iets nieuws zouden komen...
Oh hou op. Ik krijg nu al kotsneigingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
Moet je je voorstellen dat Anouk of Kane (*ril*) met iets nieuws zouden komen...
Gisteren even Ned. 3 gechecked. Vond het wel meevallen.. het optreden van Linkin Park is niet uitgezonden of wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef cosmick het volgende:
Bah, "walking on sunshine".
Iemand nog Pinkpop gecheckt trouwens?
Ja er stonden mensen te huilenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef alwaysleft het volgende:
Het optreden waar ik kippenvel van kreeg toen ik het zag op tv.
Snow Patrol met Chasing Cars![]()
![]()
Verschillen we van mening, ik vind dit nummer het beste nummer van 2006. Goede opbouw, goede tekst, alles eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Pfff. Ik vind het maar een saai nummer. 4 minuten lang dezelfde melodie.
Nogal.quote:
WCz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef cosmick het volgende:
Pfff. Ik vind het maar een saai nummer. 4 minuten lang dezelfde melodie.
Welke file?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?
Da's wel boffen! Jammer van het baggerweer thoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef ZoneKill het volgende:
Welke file?![]()
![]()
![]()
Ik woon 10-15min rijden van Pinkpop dus was vrij snel thuis.
Wat cosmick zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
Wat eh, bedoel je?
nee hoor, dit is het 538 topicquote:
Dat wéét je toch vm.quote:
yes!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke plaat deze van Bird and the bee, apart nummer.
quote:
Ik vond over het algemeen PP helemaal niet zo goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zag dat optreden van Razorlight gisteren op tv.. Vond het maar een beetje statisch
Frezipquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
De F in 3FM staat voor de Fray volgens mij.
hee die heb ik gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
De F in 3FM staat voor de Fray volgens mij.
Zo Glacier, vertel eens... Wat vond jij van het optreden van Razorlight?quote:
Kut!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef MutZ het volgende:
Zo Glacier, vertel eens... Wat vond jij van het optreden van Razorlight?
quote:
KUT!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Glacier het volgende:
Maar MutZ, wat vond jij dan van dat optreden van Razorlight eigenlijk?
Zeg dat wel jaquote:
Ja, zondag de hele dag zon gehad...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het was inderdaad geweldig!
En het weer is me echt meegevallen!
Nu eerst koffie!
We waren nogal te warm aangekleed die dagquote:
Welkom bij Krezip FM.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG MAAR EEN KEER hetzelfde nummer. HALLOOOOO!! Er is meer dan dat plugnummer gespeeld!!
Bij Grabbelink dut ik altijd een beetje in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
leven jullie nog?
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:
Krezip hier, Krezip daar, Krezip overal.
hij sleurt je zometeen wel weer wakker met een uit/injediptip!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij Grabbelink dut ik altijd een beetje in.
Waarom is Justin eigenlijk megahit alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meer.
Dat duurt nog een uur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
hij sleurt je zometeen wel weer wakker met een uit/injediptip!
Iemand denkt leuk te zijn bij 3FM.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom is Justin eigenlijk megahit alweer?
Die trol hadden ze ook weer aan de lijn waarna natuurlijk die plugplaat weer voorbij kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meer.
Zucht..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
Die trol hadden ze ook weer aan de lijn waarna natuurlijk die plugplaat weer voorbij kwam.
Zucht..quote:Sja. Die megahit. Er zal wel een lijn in zitten. Drie gitaarplaatjes achterelkaar, een "hip" dansplaatje, een TMF-RnB vehikel en dan zijn de cirkel weer rond.
Vooral in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee hoor, Rab krijgt het altijd wel voor elkaar je in en uit je dip te trekken..![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig trad Faithless niet op op Pinkpop![]()
ze is me niet opgevallen. maar wat ik nu hoor is wel weer bagger zeg eej.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef D.Rose het volgende:
Ah, ik zie dat men hier van RabRadio geniet
Is Rihanna al geweest?
Umbrellaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef D.Rose het volgende:
Ah, ik zie dat men hier van RabRadio geniet
Is Rihanna al geweest?
Dan ga ik nu gauw een flinke stapel papieren kopiëren. Dan is ie vast al geweest als ik terug kom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef cosmick het volgende:
"Umburella aa aa aa aa ee ee oe oe oe"
Komt zo VAST nog wel. Vind Rabbering vast ook "vet".
Goed optreden ook op Pinkpop 14.gifquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Linkin Park, leuk nummertje wel.
Ze waren echt heel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
daar heb ik niets van gezien op tv . Niets gemist dus?![]()
Geen uitzendrechten geven werkt niet echt in hun voordeel, zeker niet als het echt goed wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goeden dat je er niets van gezien hebt klopt, want er waren geen uitzendrechten
hehe.. dat verklaart het dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goeden dat je er niets van gezien hebt klopt, want er waren geen uitzendrechten
Nee, ik heb er ook niets mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hehe.. dat verklaart het dan ookDesondanks Linkin Park zal toch nooit mijn favobandje worden hoor..
Yup, ik zag nog een flits van Nutini.quote:Waren er ook geen uitzendrechten van Paolo Nutini? Of heb ik daar gisteren gewoon overheen gekeken?
Wat ik ervan gehoord heb is dat ik daar niets aan gemist heb dat ik er niet bij was...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hehe.. dat verklaart het dan ookDesondanks Linkin Park zal toch nooit mijn favobandje worden hoor..
Waren er ook geen uitzendrechten van Paolo Nutini? Of heb ik daar gisteren gewoon overheen gekeken?
Weer een nummer van z'n verzamelcd "The Best Of The 80's".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
wat zullen we nu krijgen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer een nummer van z'n verzamelcd "The Best Of The 80's".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Toad het volgende:
Mutz, wat is jouw pinkpoptop3?
Die van mij:
1. Arctic Monkeys
2. The Kooks
3. Scissor Sisters
Dat gerucht gaat al ff de rondequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat Coen Swijenberg meedoet aan Wie is de Mol, aangezien hij op zijn weblog schrijft dat hij 3 weken(exact even lang als wie is de mol duurt) weg is en het geen vakantie is. Bovendien hebben ze bij WIDM wel wat met 3FM´ers(Sander de Heer, Paul Rabberink, Sander Lantinga).
zie je cosmickquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
Gabriel Rios
Die was op Pinkpop ook geweldig
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
achgut, daar heb je die langtingkutkneus ook. Blijkbaar niet hard genoeg op z'n kop terechtgekomen.
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooo ontwaakt van PP.
Nee hoor, ben al een tijdje wakker, heb alleen nu pas mijn laptop gevonden...
Mijn PP top 3 (ma)
1) Linkin Park & Smashing Pumpkings
2)
3) Arctic Monkeys
En verder was het weer een fantastische dag. Heb nog wat Fok!kers proberen te spotten, maar dat is niet gelukt.....
Niet gezien, was er alleen maandag, maar vrienden van me die er het hele weekend waren, vonden het erg goed. Die wil ik eigenlijk wel even terug horen als dat kan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vonden de PP'ers onder ons van Snow Patrol?
Wolfmother vond ik ook erg goed,iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.
Hoe was Juliette & The Licks? Heb je die nog gezien?
MutZ en ik hebben Juliette & The Licks gezien en dat was leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.
Hoe was Juliette & The Licks? Heb je die nog gezien?
Je drinkt te weinig koffie?quote:
Ik vind het erg vet nummer nog steedsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoobastank. Yuck.
Zal best ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
MutZ en ik hebben Juliette & The Licks gezien en dat was leukRockte goed
Net zo'n zeiknummer als dat Chasing Cars.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoobastank. Yuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |