Ik had hier ook niet graag live bij gestaan..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Das helemaal waar, ben ook blij dat ik niet gegaan ben
Roel-Jewel: ja
Mij kan je dan 28juni weer in Goffertpark vinden met Pearl Jam, Incubus, Kings of Leon en Satelite Party. Ga er ook verslag van doen voor actionradioquote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had hier ook niet graag live bij gestaan..
Annemieke is zo te zien ook weer terug in de 3FM studio @ Pinkpop
1 cam maar ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vergeet even dat er een webcam staat.
Ooh tof ja! Incubus vind ik zelf wel erg tof en Pearl Jam natuurlijk ook wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mij kan je dan 28juni weer in Goffertpark vinden met Pearl Jam, Incubus, Kings of Leon en Satelite Party. Ga er ook verslag van doen voor actionradio
Mijn oren sprongen spontaan he-le-maal dicht bij het horen van het eerste kikkergeluidquote:Op maandag 28 mei 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Roel, speciaal voor jou maak ik melding van het feit dat Macy Gray op Nederland 3 is te zien.
Ik zag het net op tijd!quote:
't is ook absoluut niet mijn ding dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn oren sprongen spontaan he-le-maal dicht bij het horen van het eerste kikkergeluid,
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het gemiddeld aantal zelfmoordpogingen ligt statistisch gezien het hoogst bij Ghotics. Ik snap nu waarom.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Het heeft gisteren en eergisteren niet (veel?) geregend. Ze komen bagger te kort op de campings.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef purplerose het volgende:
Tja, de muziekscene over het algemeen wordt steeds baggerderder dus dan kunnen de festivals oko niet verder komen dan bagger
Idd. Dat dat niet geregeld kan worden. Of beter: dat een band dat niet toestaatquote:Op maandag 28 mei 2007 21:09 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat de afsluiting van Pinkpop niet mag worden uitgezonden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |