Nou, nee, want onder die kleding draagt ze waarschijnlijk ook een ondersteunende band.quote:
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?quote:
Hmm ja ik vind al hun albums zeker wel goed, de laatste jaren zijn ze de funk een beetje verloren.. maar kwalitatief is het nog wel behoorlijk hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk..maar Uplift Mofo Party Plan en BSSM zijn wat mij betreft hun enige goeie albums..wat iedereen met Californication heeft, snapte ik al niet
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Je zou willen dat je in haar schoenen stond.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Musequote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?![]()
Muse? Pompeuze, bombastische nichtenrockquote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?![]()
Dan is 't nog best te doen, tochquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb m op mute. Ik zie alleen een zingende jurk
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief...diegene die wél zijn gegaan, hebben nu de tijd van hun leven, kun je daar geen respect voor opbrengen.![]()
......![]()
Noem je dat een jurk.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb m op mute. Ik zie alleen een zingende jurk
wij doen daar op pakjesavond de sinterklaas cadeautjes in.quote:
Dan zou ik lekker de CD versie aan zetten.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Nu komt m'n favo nummer van de laatste cd
Genieten![]()
Ja, ik had er net zo goed kunnen staan als je ziet wat ik gedaan hebquote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook een goede redenHoewel er tijdens mijn eindexamen gewoon klasgenoten naar pinkpop gingen
Damn, jij bent oudquote:
Als Counting Crows vandaag de dag op zou treden, zouden op Fok topics vol gepost worden over hoe commercieel het wel niet is, en dat ze teveel van hun oude reportoire spelen en als ze nieuwe nummers zingen, dan is het muisstil want niemand kent het.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
Achja, ik heb twee keer de tijd van mijn leven gehad op Pinkpop.... Met Radiohead, Moby, Tom McRae, Saybia, Manu Chao, Massive Attack en Counting Crows![]()
Dat jaar iddquote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Police, Peter Tosh, right?
Is zo. En ze hebben met Blof gespeeld, dat kan al helemaal niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Counting Crows vandaag de dag op zou treden, zouden op Fok topics vol gepost worden over hoe commercieel het wel niet is, en dat ze teveel van hun oude reportoire spelen en als ze nieuwe nummers zingen, dan is het muisstil want niemand kent het.![]()
Hoe ging die post ook alweer, met die leeftijdsverradende bank?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef piercedjoh het volgende:
Hoppa, vanmiddag teruggekomen, Gisteren lekker partyen op camping b, met tassen vol met bier en n tent van de berg door de bossen op, achtervolgd worden door die kut security, paar maten gepakt. Tentje opgezet en meteen gepakt worden en van het terrein af worden gezet. weer door de bossen naar binnen. Was echt wel geniaal, waarom geld betalen voor t festival als de feesttent en camping veel toffer (en gratis) is.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met én Dire Straits én The Police én Elvis Costello.
Iggy is sowieso een beetje uitgemolken. Pak dan gewoon een nieuwe talentvolle bandquote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die hebben we gelukkig ook nog niet gezien dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |