Kopieer jij nu eerst maar eens een behoorlijke OPquote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef savelkoul het volgende:
Garbriel Rios! Dat is die homo met dat ene hitje!
Vorig jaar met de RHCP wat t echt heel erg. Allemaal van die daggasten die vanaf 12 uur vooraan gingen wachten op de peppers. Die bederven de rest van de dag waar ze niet enthousiast zijn te krijgen....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit publiek krijg je op het terrein van Pinkpop niet eens met de grootste wereldact enthousiast. Wat een depressieve zooi zeg.![]()
Jumpen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Freak on a leash... oooh wat een lekker nummer
Alleen dat grumpen? of hoe dat ook heet
Inderdaad..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Met alle respect voor AM maar dat was het meest ongeinspireerde optreden wat ik vandaag heb mogen zien
Hoorde het idd. Dat is leuk ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ik was erbij in de Melkweg destijds, prachtig. Die spanning voor het concert, alsof de nieuwe Beatles gingen spelen. Kaartjes die op marktplaats 10x over de kop gingen
Ik heb dan ook vorig jaar goed lopen kankeren op RHCP, want dat was oook ECHT!! slecht...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vorig jaar met de RHCP wat t echt heel erg. Allemaal van die daggasten die vanaf 12 uur vooraan gingen wachten op de peppers. Die bederven de rest van de dag waar ze niet enthousiast zijn te krijgen....Dat was zelfs een reden om voorlopig niet meer te gaan.
Hier leek het erop dat de publiek 10x het geld voor het kaartje kregen aangereikt om het optreden bij te wonen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ik was erbij in de Melkweg destijds, prachtig. Die spanning voor het concert, alsof de nieuwe Beatles gingen spelen. Kaartjes die op marktplaats 10x over de kop gingen
De PP programmering dit jaar is in ieder geval topquote:Op maandag 28 mei 2007 20:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever anno nu om te bepalen wie de betere line up heeft, ipv van het verleden jaar steeds erbij te betrekken.
Ja. Maar "het volk" vond het geweldig. En bier was ook al amper te krijgen toen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef skanimal het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vorig jaar goed lopen kankeren op RHCP, want dat was oook ECHT!! slecht...
Tja, IMO zijn mensen die de Peppers heden ten dage nog steeds leuk vinden toch al dood in hun muziekhart..probeer die nog maar eens enthousiast te krijgen..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vorig jaar met de RHCP wat t echt heel erg. Allemaal van die daggasten die vanaf 12 uur vooraan gingen wachten op de peppers. Die bederven de rest van de dag waar ze niet enthousiast zijn te krijgen....Dat was zelfs een reden om voorlopig niet meer te gaan.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, IMO zijn mensen die de Peppers heden ten dage nog steeds leuk vinden toch al dood in hun muziekhart..probeer die nog maar eens enthousiast te krijgen..
Of examens, anders had ik gisteren ook bij Maximo Park en Muse gestaanquote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
De PP programmering dit jaar is in ieder geval topIk was graag gegaan als ik tijd had en niet al 2 festivals had staan (en mensen meekrijgen
)
Hump de Hump...hey ho....snow...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tja, IMO zijn mensen die de Peppers heden ten dage nog steeds leuk vinden toch al dood in hun muziekhart..probeer die nog maar eens enthousiast te krijgen..
Nou, dan kun je nu weer opstaan, hoor, want ze zuigen inmiddels ernstig hardquote:Op maandag 28 mei 2007 20:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
grommen, jumpen, hallo ik ben een bejoirde
Maar voor Korn ben ik al jaren geleden gevallen
Ik vond het vorig jaar nog wel te doen op PP, maar nu...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hump de bump.quote:
Ik ook, superervaringquote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Hmm ieder zijn eigen ding he..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Amy Lee met een treffende uitspraak: You guys still awake?
Dieptepunt in de historie was toch wel het programmeren van de Sugarbabes.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar nog wel te doen op PP, maar nu...
En dan het nummer 'Sober' spelenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
HUH ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
How true. Het is vooral veelzeggend dat het beste optreden van Red Hot Chili Peppers er een van Mr. Bungle wasquote:Op maandag 28 mei 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
En Flea is natuurlijk nog steeds één van de beste basgitaristen...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hmm ieder zijn eigen ding he..
Ik vind het nog steeds zwaar goed, maar dat komt vooral door John Frusciante![]()
Tuurlijk..maar Uplift Mofo Party Plan en BSSM zijn wat mij betreft hun enige goeie albums..wat iedereen met Californication heeft, snapte ik al nietquote:Op maandag 28 mei 2007 20:17 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hmm ieder zijn eigen ding he..
Ik vind het nog steeds zwaar goed, maar dat komt vooral door John Frusciante![]()
Zo zie je dat Pinkpop volgend jaar weer de pop-kant op gaat, ik durf te wedden dat ze artiesten als Mika en Maroon 5 gaan programmeren.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dieptepunt in de historie was toch wel het programmeren van de Sugarbabes.![]()
Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Angelhead van Gabriel Rios is het eerste lekkere nummer van vanavond...![]()
Sugababesquote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dieptepunt in de historie was toch wel het programmeren van de Sugarbabes.![]()
Frattelis komt er al in de buurt natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zo zie je dat Pinkpop volgend jaar weer de pop-kant op gaat, ik durf te wedden dat ze artiesten als Mika en Maroon 5 gaan programmeren.![]()
Dat was sarcasme hèquote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
En Flea is natuurlijk nog steeds één van de beste basgitaristen...
Mocht ook niet opgenomen worden, of uitgezondenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe waren the Scissor Sisters eigenlijk, ik heb daar geen audio van gehoord.
Don't crush the fratellisquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Frattelis komt er al in de buurt natuurlijk![]()
Mr Bunglequote:Op maandag 28 mei 2007 20:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
How true. Het is vooral veelzeggend dat het beste optreden van Red Hot Chili Peppers er een van Mr. Bungle was
http://www.youtube.com/watch?v=pdHrGLkFG6U
Was dat ook niet het geval met Arctic Monkeys en Muse, van respectievelijk AM heb ik beelden gezien en van Muse heb ik audio gehoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mocht ook niet opgenomen worden, of uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |