Nou, nee, want onder die kleding draagt ze waarschijnlijk ook een ondersteunende band.quote:
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?quote:
Hmm ja ik vind al hun albums zeker wel goed, de laatste jaren zijn ze de funk een beetje verloren.. maar kwalitatief is het nog wel behoorlijk hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk..maar Uplift Mofo Party Plan en BSSM zijn wat mij betreft hun enige goeie albums..wat iedereen met Californication heeft, snapte ik al niet
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Je zou willen dat je in haar schoenen stond.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Ze moeten haar op een brandweerwagen zetten.Bespaart weer een sirene.
Musequote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?![]()
Muse? Pompeuze, bombastische nichtenrockquote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, afgeven op alles en iedereen. Er is nog geen enkele artiest geweest die alleen maar positief is benaderd. Met één uitzondering wellicht daargelaten, Muse...maar daar komen ook geluiden van het meer van hetzelfde is. Maar als volgend jaar Muse niet wordt gevraagd en ze in plaats daarvan gaan vernieuwen door een onbekendere band te programmeren, hoor je ook iedereen zeiken. Wat verwachten jullie nou?![]()
Dan is 't nog best te doen, tochquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb m op mute. Ik zie alleen een zingende jurk
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief...diegene die wél zijn gegaan, hebben nu de tijd van hun leven, kun je daar geen respect voor opbrengen.![]()
......![]()
Noem je dat een jurk.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb m op mute. Ik zie alleen een zingende jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |