Macy?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n toppertje. Die zingende kikker nu @ 3FM![]()
.
ehm nee vind m echt goed. Zeker in de jaren 90 toen de nummer van de RHCP nog leuk warenquote:
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
iedereen heeft het altijd maar over de Sugababes...Robbie Williams is iedereen blijkbaar alweer vergeten..
Robbie Williams kun je nog enigzins rechtvaardigen, wat een ras-entertainer is dat toch. De Sugababes hebben niet heel Knebworth vol gekregen, dik 100.000 man ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
iedereen heeft het altijd maar over de Sugababes...Robbie Williams is iedereen blijkbaar alweer vergeten..
In eerste instantie wel ja, maar ik weet niet hoe ze op de opnames gereageerd hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Was dat ook niet het geval met Arctic Monkeys en Muse, van respectievelijk AM heb ik beelden gezien en van Muse heb ik audio gehoord.
Heb jij ook die associatiequote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja triest, en wat vliegt de tijd...
Daar verheug ik me eigenlijk nog het meeste op van de tv-uitzending..ga dan weer niet de radio aanzetten, that's pushing itquote:
Zag je dat gastje naast 'em? Die had zoiets van "OMG!!1WTF!?!@? Rot op, man"quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Aoristus het volgende:
wat zit die spitsmuis er nou door heen te schudden
Dat was toch een paar jaar terug met Rammstein ook? Die vond dat alleen de mensen die een kaartje hadden en daar dus daadwerkelijk stonden alleen van het concert mochten genieten, geen media... op zich wel tofquote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Was dat ook niet het geval met Arctic Monkeys en Muse, van respectievelijk AM heb ik beelden gezien en van Muse heb ik audio gehoord.
They don't make bands like those anymorequote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Zag je dat gastje naast 'em? Die had zoiets van "OMG!!1WTF!?!@? Rot op, man"![]()
Ik zie maar één, de stream hapert . . .quote:Op maandag 28 mei 2007 20:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aaaargh, nu al op twee schermen, die jankerds van Evanescence![]()
En een zanglesje kan ook geen kwaadquote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Henk Jan Smits :
'Sorry maar je moet meer aan je presentatie en kleding doen.'
Doe es niet zo negatief...diegene die wél zijn gegaan, hebben nu de tijd van hun leven, kun je daar geen respect voor opbrengen.quote:
ehm...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat was een meisje toch? Met dat zwarte haar en die zwarte trui?
Die had dit weekend 60 tenten leeggeroofd en wilde liever niet met z'n kop on national tv..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Zag je dat gastje naast 'em? Die had zoiets van "OMG!!1WTF!?!@? Rot op, man"![]()
Op TMF klinkt t zo anders...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatief...diegene die wél zijn gegaan, hebben nu de tijd van hun leven, kun je daar geen respect voor opbrengen.![]()
......![]()
Evanescence, toch de grootste band binnen zijn genre. En dat ze wordt uitgelachen, ze vangt in ieder geval wel bakken vol met geld.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef skanimal het volgende:
Dat dit op pinkpop mag staan, dat is toch te triest voor woorden?
MEN!! Zet ze bij idols, en ze wordt vet uitgelachen!
Geen talent, geen uistraling... laat die droom varen...
Ook zo overdreven he? Misschien gaat ze straks nog uit de kleren. Zou fijn zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan een oost-blok songfestival kandidaat.
Ook een goede redenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Of examens, anders had ik gisteren ook bij Maximo Park en Muse gestaan
Daar krijgt ze te weinig punten voor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef tong80 het volgende:
Dit doet me denken aan een oost-blok songfestival kandidaat.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ook zo overdreven he? Misschien gaat ze straks nog uit de kleren. Zou fijn zijn.![]()
Maar volgend jaar komt Hilbrand Nawijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Het gemiddeld aantal zelfmoordpogingen ligt statistisch gezien het hoogst bij Ghotics. Ik snap nu waarom.
Pricies, en dat gun ik ze niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Evanescence, toch de grootste band binnen zijn genre. En dat ze wordt uitgelachen, ze vangt in ieder geval wel bakken vol met geld.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die had dit weekend 60 tenten leeggeroofd en wilde liever niet met z'n kop on national tv..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |