Begint nu idd.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Mensen die zometeen willen slapen kan ik nederland 3 aanbevelen. Het optreden wat Maria Mena gaf is daar zo te zien.![]()
Maar wie was dat dan net, Stevie Ann toch?? Dat was toch niet zo heel erg? Maria Mena heeft zo'n vreselijke zeur stem, brrrrr.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Begint nu idd.
Kan eik niet slechter dan dat geschreeuw van net ......
Nee, die Jared Leto was aan 't krijsenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wie was dat dan net, Stevie Ann toch?? Dat was toch niet zo heel erg? Maria Mena heeft zo'n vreselijke zeur stem, brrrrr.
Heb ik dan waarschijnlijk gemist.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die Jared Leto was aan 't krijsen.
Ik zie het nu ook.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Amy Lee niet gewoon stoppen met zingen? Verder is 't nog best te doen.
2004 geloof ik, niet vorig jaarquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.![]()
Vorig jaar schijnt Evanescence niet al te best zijn geweest, maar of het dit jaar echt zoveel beter is... Ik betwijfel het als ik die Amy Lee zo hoor brullen/krijsen.![]()
Het schijntquote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef purplerose het volgende:
Of is dit 1 van haar betere optredens?
neem aan dat je 'reikt' bedoeltquote:Op maandag 28 mei 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
Ze moet niet proberen laag te zingen, zover rijkt haar stem niet
Zolang ze in dr eigen toonhoogte blijft gaat het wel goed
Staat ie nou alweer naakt voor de cam?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vergeet even dat er een webcam staat.
Ook dat nog jaquote:
Heb nog ergens een interview met haar gehoord waar ze het, volgens mij, over 2003 ofzo hadden. Optreden is zo te zien nog steeds bezig en het klinkt nog steeds behoorlijk ruk.quote:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 28 mei 2007 20:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nog ergens een interview met haar gehoord waar ze het volgens mij over 2003 ofzo hadden. Optreden is zo te zien nog steeds bezig en het klinkt nog steeds behoorlijk ruk.
2003, dat bedoelde ik ook
* -Hans- zet 3FM maar op.
Dat hoort toch bij deze muziekstijl?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef purplerose het volgende:
Jezus, ze kweelt wel heel erg dramatisch zeg
quote:
Das helemaal waar, ben ook blij dat ik niet gegaan benquote:Op maandag 28 mei 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
Blij dat ze dit live op tv gooien want dan weet je in elk geval waar je geen geld aan uit hoeft te geven.. Wat een vreselijke crap dat Evanescence.
Korn en WT vielen mij al tegen maar dit slaat werkelijk alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |