Zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Emo is al dood sinds 2003 ofzo..
Edgar?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan kan Davids na elk nummer aan de zuurstof
![]()
Kaiser Chiefs en de Editors zijn vorig jaar op Pinkpop geweest hoor, meid.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik inderdaad trots op, dat betekent dat de programmering van Lowlands een beter oog heeft voor wat groot gaat worden. En liev dat je me als hippie ziet
Dit ook danquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik inderdaad trots op, dat betekent dat de programmering van Lowlands een beter oog heeft voor wat groot gaat worden. En liev dat je me als hippie ziet
En waar stonden ze het jaar daarvoor? Juist, Lowlandsquote:Op maandag 28 mei 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs en de Editors zijn vorig jaar op Pinkpop geweest hoor, meid.
Half 9 dacht ik? Eerst nog Evanescanensecnequote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef ruud_fr het volgende:
hoe laat komt Iggy ook alweer?
Oef dat wordt zappen vrees ikquote:Op maandag 28 mei 2007 19:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Half 9 dacht ik? Eerst nog Evanescanensecne
ok tnxquote:Op maandag 28 mei 2007 19:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Half 9 dacht ik? Eerst nog Evanescanensecne
En volgend jaar waarschijnlijk weer op Pinkpop, kortom een pot nat.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
En waar stonden ze het jaar daarvoor? Juist, Lowlands![]()
Ze hebben het toch al aangekondigd op Ned.3?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef kweek89 het volgende:
hmmm, zet steeds meer mijn vraagtekens bij muse
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En volgend jaar waarschijnlijk weer op Pinkpop, kortom een pot nat.![]()
Artic Monkeys, Muse, Snow Patrol, Smashing Pumpkins o.a. zie je niet op Lowlands.
Ik weet nog steeds niet of ht moord of zelfmoord was. Zo'n 5 jaar geleden was het zo'n beetje de meest interessante muziekstroming..maar op een gegeven moment speelden ze allemaal met zo'n haargordijn voor de ogen en make up en de muziek was zwaar overgeproduceerd en gewoonweg TE gelikt en oninteressant..quote:
En Musequote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]Arctic Monkeys én Snow Patrol stonden vorig jaar op Lowlands
![]()
Lees je even anders in ofzo
![]()
![]()
Da's allemaal een pot natquote:Op maandag 28 mei 2007 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt me op hoeveel Evanescence lijkt op Within Temptation en andersom.
Joh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]Arctic Monkeys, Muse én Snow Patrol stonden vorig jaar op Lowlands :S
Lees je even anders in ofzo
![]()
![]()
Het is gewoon dezelfde band, echt hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Het valt me op hoeveel Evanescence lijkt op Within Temptation en andersom.
Zelfde jurken ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Het is gewoon dezelfde band, echt hoor
Besefte ik me al en heb hem er tussen gezet, net te laatquote:
Ze kan best zingen andersquote:Op maandag 28 mei 2007 19:57 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die Juliette Lewis op Ned.3! Dat gaat nergens over
Is ze net aangereden door een golfkarretje, ofzo?
To each his own..quote:
Ja, en zoveel beters hadden ze niet om uit te zenden. Vraag me ook af waarom 't verminderd is.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:49 schreef Longmen het volgende:
Erg jammer dat t niet de hele dag was vandaag. Dat was altijd wel fijn als ik er niet bij was. PP kijken en dan met name de (band)docu's eromheen.
Volgens mij had ie het ook over aankomend jaar, maar ik meng me niet in de discussiequote:Op maandag 28 mei 2007 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Besefte ik me al en heb hem er tussen gezet, net te laatGrappig dat hij een lijstje noemt waarop er 3 van de 4 vorig jaar op lowlands stonden
Vanwege het budget van de publieke omroepenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, en zoveel beters hadden ze niet om uit te zenden. Vraag me ook af waarom 't verminderd is.
Maar wel songfestival in den treure uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vanwege het budget van de publieke omroepen![]()
Ja ik snap dat ook niet. Maar dat is de reden...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar wel songfestival in den treure uitzenden![]()
De programmering van Lowlands is nog niet rond dus zou best kunnen dat Arctic Monkeys er nog bij komt. Maar lowlands probeert niet te vaak bands na elkaar te programmeren. En ja, die programmeringen wisselen elkaar elk jaar af, maar goed ook dat niet steeds dezelfde bands er staan in hetzelfde jaar, dat zou alleen maar saai zijn. Maar Lowlands is wel vaak eerder, met zowel Editors, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Snow Patrol en Franz Ferdinand. Daarom vind ik de programmering van LL beter. En nee, ik ben niet het geweten van LL maar het valt me gewoon op dat PP vaak het jaar erna de headliners van het jaar ervoor van LL heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 19:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Joh, dat wist ik niet.Ik heb het over DIT jaar, meid. Nogmaals de programeringen van Pinkpop en Lowlands wisselen elkaar elk jaar af. Een pot nat, dus niet eens een isue waard.
Ga er even een wedstrijdje van maken. Ben jij het geweten van Lowlands soms?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |