Dan ga ik nu gauw een flinke stapel papieren kopiëren. Dan is ie vast al geweest als ik terug kom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef cosmick het volgende:
"Umburella aa aa aa aa ee ee oe oe oe"
Komt zo VAST nog wel. Vind Rabbering vast ook "vet".
Goed optreden ook op Pinkpop 14.gifquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef Kuukske het volgende:
Linkin Park, leuk nummertje wel.
Ze waren echt heel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
daar heb ik niets van gezien op tv . Niets gemist dus?![]()
Geen uitzendrechten geven werkt niet echt in hun voordeel, zeker niet als het echt goed wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goeden dat je er niets van gezien hebt klopt, want er waren geen uitzendrechten
hehe.. dat verklaart het dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze waren echt heel goeden dat je er niets van gezien hebt klopt, want er waren geen uitzendrechten
Nee, ik heb er ook niets mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hehe.. dat verklaart het dan ookDesondanks Linkin Park zal toch nooit mijn favobandje worden hoor..
Yup, ik zag nog een flits van Nutini.quote:Waren er ook geen uitzendrechten van Paolo Nutini? Of heb ik daar gisteren gewoon overheen gekeken?
Wat ik ervan gehoord heb is dat ik daar niets aan gemist heb dat ik er niet bij was...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hehe.. dat verklaart het dan ookDesondanks Linkin Park zal toch nooit mijn favobandje worden hoor..
Waren er ook geen uitzendrechten van Paolo Nutini? Of heb ik daar gisteren gewoon overheen gekeken?
Weer een nummer van z'n verzamelcd "The Best Of The 80's".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
wat zullen we nu krijgen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer een nummer van z'n verzamelcd "The Best Of The 80's".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Toad het volgende:
Mutz, wat is jouw pinkpoptop3?
Die van mij:
1. Arctic Monkeys
2. The Kooks
3. Scissor Sisters
Dat gerucht gaat al ff de rondequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef Remzz het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat Coen Swijenberg meedoet aan Wie is de Mol, aangezien hij op zijn weblog schrijft dat hij 3 weken(exact even lang als wie is de mol duurt) weg is en het geen vakantie is. Bovendien hebben ze bij WIDM wel wat met 3FM´ers(Sander de Heer, Paul Rabberink, Sander Lantinga).
zie je cosmickquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
Gabriel Rios
Die was op Pinkpop ook geweldig
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
achgut, daar heb je die langtingkutkneus ook. Blijkbaar niet hard genoeg op z'n kop terechtgekomen.
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooo ontwaakt van PP.
Nee hoor, ben al een tijdje wakker, heb alleen nu pas mijn laptop gevonden...
Mijn PP top 3 (ma)
1) Linkin Park & Smashing Pumpkings
2)
3) Arctic Monkeys
En verder was het weer een fantastische dag. Heb nog wat Fok!kers proberen te spotten, maar dat is niet gelukt.....
Niet gezien, was er alleen maandag, maar vrienden van me die er het hele weekend waren, vonden het erg goed. Die wil ik eigenlijk wel even terug horen als dat kan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef TIM-846 het volgende:
Wat vonden de PP'ers onder ons van Snow Patrol?
Wolfmother vond ik ook erg goed,iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.
Hoe was Juliette & The Licks? Heb je die nog gezien?
MutZ en ik hebben Juliette & The Licks gezien en dat was leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
Ik was er niet, maar heb gisterenavond wel het eea op tv voorbij zien komen. Wolfmother vond ik gaaf.
Hoe was Juliette & The Licks? Heb je die nog gezien?
Je drinkt te weinig koffie?quote:
Ik vind het erg vet nummer nog steedsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoobastank. Yuck.
Zal best ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
MutZ en ik hebben Juliette & The Licks gezien en dat was leukRockte goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |