hee die heb ik gemistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
De F in 3FM staat voor de Fray volgens mij.
Zo Glacier, vertel eens... Wat vond jij van het optreden van Razorlight?quote:
Kut!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef MutZ het volgende:
Zo Glacier, vertel eens... Wat vond jij van het optreden van Razorlight?
quote:
KUT!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Glacier het volgende:
Maar MutZ, wat vond jij dan van dat optreden van Razorlight eigenlijk?
Zeg dat wel jaquote:
Ja, zondag de hele dag zon gehad...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het was inderdaad geweldig!
En het weer is me echt meegevallen!
Nu eerst koffie!
We waren nogal te warm aangekleed die dagquote:
Welkom bij Krezip FM.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG MAAR EEN KEER hetzelfde nummer. HALLOOOOO!! Er is meer dan dat plugnummer gespeeld!!
Bij Grabbelink dut ik altijd een beetje in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
leven jullie nog?
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:
Krezip hier, Krezip daar, Krezip overal.
hij sleurt je zometeen wel weer wakker met een uit/injediptip!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij Grabbelink dut ik altijd een beetje in.
Waarom is Justin eigenlijk megahit alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meer.
Dat duurt nog een uur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
hij sleurt je zometeen wel weer wakker met een uit/injediptip!
Iemand denkt leuk te zijn bij 3FM.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:23 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom is Justin eigenlijk megahit alweer?
Die trol hadden ze ook weer aan de lijn waarna natuurlijk die plugplaat weer voorbij kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was het weer zover? Ik hoor het al niet eens meer.
Zucht..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
Die trol hadden ze ook weer aan de lijn waarna natuurlijk die plugplaat weer voorbij kwam.
Zucht..quote:Sja. Die megahit. Er zal wel een lijn in zitten. Drie gitaarplaatjes achterelkaar, een "hip" dansplaatje, een TMF-RnB vehikel en dan zijn de cirkel weer rond.
Vooral in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee hoor, Rab krijgt het altijd wel voor elkaar je in en uit je dip te trekken..![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gelukkig trad Faithless niet op op Pinkpop![]()
ze is me niet opgevallen. maar wat ik nu hoor is wel weer bagger zeg eej.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef D.Rose het volgende:
Ah, ik zie dat men hier van RabRadio geniet
Is Rihanna al geweest?
Umbrellaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef D.Rose het volgende:
Ah, ik zie dat men hier van RabRadio geniet
Is Rihanna al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |