Dat gebeurt wel vaker volgens mij bij Iggy, hij is dan ook uitermate coolquote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
WT?! allemaal gasten bestormen het podium tijdens het optreden van Iggy![]()
De security gasten vinden het alleen niet zo tof.
Heb ik ook zitten kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kooks zijn al 20 minuten bezig op 3voor12
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker volgens mij bij Iggy, hij is dan ook uitermate cool
Gaat ongetwijfeld nog wel een paar keer herhaald worden.quote:Helaas alle uitzendingen gemist waar het optreden lang kwam
Tieten: 8.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Recensie van Evanescence staat er nog niet op, maar ik verwacht toch wel een hele zware onvoldoende..
altijd leukquote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
SCISSOR SISTERS nu trouwens op Nederland 3 !
quote:
Erg leuke band en dit klinkt ook absoluut niet verkeerd.quote:
Het zal denk ik ook wat moeilijker worden om de dames-douches binnen te dringen als je een cameraman/-ploeg op sleeptouw hebt.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Net een verslag van Campingradio @ NED3 met o.a. Giel die op z'n bek ging.
Ik zag trouwens ook Maikel Steur lopen daarbij.
Ik zou het op zich wel een idee vinden om Campingradio volgend jaar om te dopen tot CampingTV, met live tv-beelden op NED3 oid, mits het dan natuurlijk niet teveel gaat veranderen door al die tv-mannetjes...
Dat lukte Giel afgelopen nacht al niet met alleen een microfoonquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het zal denk ik ook wat moeilijker worden om de dames-douches binnen te dringen als je een cameraman/-ploeg op sleeptouw hebt.
Geinig ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef koen_pijl het volgende:
Domien Verschuuren
Daar heb ik mee op de journalistiek opleiding gezeten vorig jaar. Erg aardige jongen.
kippenvel?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Kippenvel net weer bij de live versie van Krezip - All My Life @ Pinkpop 2007.
Was net op 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kippenvel?
Heb ik het goede gedeelte gemist dan op tv?
En dat heb ik net helaas gemist.quote:
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:59 schreef ZoneKill het volgende:
Net terug van Pinkpop.![]()
Korn was superrrrrrr![]()
![]()
![]()
Volgens mij woont hij in de buurt en kent wel wat sluipweggetjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?
Zwaar weekend achter de rug?quote:
Ja, het viel aardig tegen vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:11 schreef cosmick het volgende:
Mwah, maar het valt wel ff tegen weer zo vroeg je bed uit na zo'n lekker lang weekend![]()
Hoi.quote:
Dat blijft maar doorgaan hè. Krezip voor en Krezip na. Fuck op met die band. Zo bijzonder zijn ze nergens. Geef eens wat aandacht aan een ander bandje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik erger me mateloos aan de Krezip verheerlijking op 3FM.
Giel was er gisteren ook helemaal van ondersteboven na PP..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat blijft maar doorgaan hè. Krezip voor en Krezip na. Fuck op met die band. Zo bijzonder zijn ze nergens. Geef eens wat aandacht aan een ander bandje!
Moet je je voorstellen dat Anouk of Kane (*ril*) met iets nieuws zouden komen...
Oh hou op. Ik krijg nu al kotsneigingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
Moet je je voorstellen dat Anouk of Kane (*ril*) met iets nieuws zouden komen...
Gisteren even Ned. 3 gechecked. Vond het wel meevallen.. het optreden van Linkin Park is niet uitgezonden of wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:41 schreef cosmick het volgende:
Bah, "walking on sunshine".
Iemand nog Pinkpop gecheckt trouwens?
Ja er stonden mensen te huilenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef alwaysleft het volgende:
Het optreden waar ik kippenvel van kreeg toen ik het zag op tv.
Snow Patrol met Chasing Cars![]()
![]()
Verschillen we van mening, ik vind dit nummer het beste nummer van 2006. Goede opbouw, goede tekst, alles eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Pfff. Ik vind het maar een saai nummer. 4 minuten lang dezelfde melodie.
Nogal.quote:
WCz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef cosmick het volgende:
Pfff. Ik vind het maar een saai nummer. 4 minuten lang dezelfde melodie.
Welke file?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog gezellig in de file gestaan of viel het mee?
Da's wel boffen! Jammer van het baggerweer thoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef ZoneKill het volgende:
Welke file?![]()
![]()
![]()
Ik woon 10-15min rijden van Pinkpop dus was vrij snel thuis.
Wat cosmick zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef cosmick het volgende:
Wat eh, bedoel je?
nee hoor, dit is het 538 topicquote:
Dat wéét je toch vm.quote:
yes!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke plaat deze van Bird and the bee, apart nummer.
quote:
Ik vond over het algemeen PP helemaal niet zo goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zag dat optreden van Razorlight gisteren op tv.. Vond het maar een beetje statisch
Frezipquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:
De F in 3FM staat voor de Fray volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |