quote:Nederlandse deelnemer Intertoto noordwaarts
Hoewel nog niet duidelijk is welke clubs er precies mee gaan doen, heeft de UEFA maandag al geloot voor de drie rondes van de Intertoto Cup. De vertegenwoordiger uit Nederland staat in de derde ronde in ieder geval een tegenstander uit Noord-Europa te wachten.
De Nederlandse deelnemer treft een club uit Faerøer, Ierland, IJsland of Zweden. In de eerste ronde komen de Zweden en de Faerøer tegen elkaar uit en nemen de IJslanders het op tegen de Ieren. De winnaars spelen tegen elkaar en de club die ook de tweede ronde overleeft wacht een confrontatie met de Nederlandse deelnemer.
De clubs die in de derde ronde als winnaar uit het strijdperk treden, plaatsen zich voor de tweede voorronde van het UEFA Cup-toernooi. In het huidige seizoen kwam Newcastle United van alle Intertoto-deelnemers het verst in Europa. De Engelse club werd pas in de achtste finale van het UEFA Cup-toernooi een halt toegeroepen door AZ.
vi.nl
quote:De andere concurrent Willem II won ook. Met nog twee duels te spelen heeft Feyenoord vijf punten achterstand op beide clubs en lijkt degradatie onafwendbaar
quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef Klingon het volgende:
Braziliaanse spitsen willen nogal eens vaker dan 30x scoren in de Eredivisie
Ik zie liever Lazovic, Benson en Pryor. Ik gaf 'm nog even het voordeel van de twijfel, maar ik heb eigenlijk geen enkele wedstrijd gezien waarvan ik dacht "wat heeft Junker een dijk van een partij gespeeld vandaag". Al zie ik 'm liever niet naar een andere Eredivisie-club vertrekken, maar ja...quote:Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef DeVinger het volgende:
Zolang Junker maar weg gaat... Wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal van hem ??![]()
Afgelopen zondag hadden een paar supporters op Zuid het erover om Junker maar te ruilen voor Nelisse (contract loopt tot 2008). Vond ik niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:05 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet waarom Utrecht aan hem trekt. Hij scoort niet én geeft geen assists. Daarnaast is hij niet belangrijk voor het team, want hij is nooit aan de bal. Maargoed, ik zal wel geen voetbalkennis hebben.
8 doelpunten in 42 wedstrijden, das net 1 op 5...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef FrietjuH het volgende:
Wat heb je aan hakjes we willen GOALS zien![]()
Dan moet je hopen dat het Zweden wordt en de tegenstander Kalmar FF is..quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mochten we het halen gaan we noordwaarts![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef Rhinestone het volgende:
Poll: Vitesse Speler van het jaar verkiezing Seizoen 2006/2007
Je hebt gestemd op: Yu Hai![]()
Delorge heeft zelfs nog gescoord vanmiddagquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef Elvislives het volgende:
Die van ADO schijnen vanmiddag in Emmen gesignaleerd te zijn...
Volgens mij denk jij aan die andere Braziliaan nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef Elvislives het volgende:
Die van ADO schijnen vanmiddag in Emmen gesignaleerd te zijn...
En de Braziliaan komt niet, zou minimaal een week blijven, maar na 2 dagen mocht ie alweer weg, dat was dus een duidelijk signaal
Ja je hebt gelijk, ik had je scoop even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij aan die andere Braziliaan nuEn die Ado'ers gingen aapjes kijken in Noorder Dierenpark.
quote:Vitesse wil Sprockel vastleggen tot 2012
27-04-07 De Gelderlander
Vitesse wil verdediger Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt met de 23-jarige international over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.
De huidige verbintenis van Sprockel loopt af in de zomer van 2008. Vitesse heeft een optie op nog twee seizoenen. Nu Sprockel zich dit seizoen sensationeel heeft ontwikkeld van eerste divisie- speler tot international, wil Vitesse langer met de centrale verdediger door. Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Sprockel, is momenteel met Vitesse in gesprek over het openbreken en verbeteren van het contract van de voetballer.
Dan heeft hij het toch niet kunnen maken, wat me op zich niet verbaast. Was leuk geweest voor die jongen. Zal nu wel weer ergens in de hoofdklasse gaan spelen, Spakenburg had al interesse.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef escape_nl het volgende:
Vitesse rekent op vertrek Van Polen
Vitesse verwacht dat Bram van Polen vertrekt bij de Arnhemse club.
De 21-jarige middenvelder kwam deze zomer over van VVOG. Van Polen kreeg in de voorbereiding wel speeltijd, maar maakte daarna geen deel meer uit van de A-selectie. "Ik ga ervanuit dat hij weggaat", verwacht manager voetbal Jan Streuer. "Hij wil bepaalde zekerheden dat hij bij de A-selectie komt, maar dat zit er niet in voor hem
Dat is inderdaad geen slecht ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:16 schreef Klingon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag hadden een paar supporters op Zuid het erover om Junker maar te ruilen voor Nelisse (contract loopt tot 2008). Vond ik niet eens zo'n slecht idee.
Jij wilt Junker hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen slecht ideeDan lever ik Nelisse zelfs met een strik af bij het Gelredome
Bij Utrecht heeft íe dat maar hééééél weinig bewezen.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Nelisse is ook zo'n net niet speler. Heeft vaak genoeg bewezen het te kunnen, maar ook vaak genoeg bewezen het niet te kunnen.
quote:Nelisse moet ik trouwes ook niet
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Utrecht heeft íe dat maar hééééél weinig bewezen.....
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Nelisse is ook zo'n net niet speler. Heeft vaak genoeg bewezen het te kunnen, maar ook vaak genoeg bewezen het niet te kunnen.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom ik zondags uit men bed![]()
Forza Vites !!!
Er hangen mooie spandoekenquote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef WebForce het volgende:
Koeman heeft het ook zo top gedaan bij Vitesse![]()
.
Koeman neem die rotzooi mee!
Vanuit Vitesse ook?quote:Op zondag 29 april 2007 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vladimir Stojković
![]()
[..]
Er hangen mooie spandoeken![]()
Sorry, wachten is niet leuk, jeweettoch...quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd geen idee wanner zaken naar buiten komen en of alles lukt.![]()
Vitesse/Agovv A1 gaan de play offs in voor promotie. De D3 maakt nog steeds kans om kampioen te worden.
Iets gewonnen?quote:En ik voel me goed en lekker en gok op een stunt van Vitesse vanmiddag.
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhovenquote:Op zondag 29 april 2007 16:12 schreef Alex858 het volgende:
Hoeveel zou Vitesse hebben ontvangen voor deze wanprestatie?
Nogmaals hij woont naast de broers koemanquote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhoven
Schande![]()
Voor Koeman , maar die zullen nu wel niet meer nodig zijnquote:
Ben er bang voorquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
PSV. Maar goed, Danko zal nu wel vertrekken
..
Als je het niet op eigen kracht kunt, ben je de landstitel niet waardigquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Vitesse met de benen wijd vandaag. Zelfs sportiviteit kennen de Arnhemmers niet.
Lekker zwak naar anderen wijzenquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Vitesse met de benen wijd vandaag. Zelfs sportiviteit kennen de Arnhemmers niet.
Las het op vak113.nlquote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Adelante het volgende:
Kluivert
nee toch, laat ze die ajb in eindhoven houden
Als je in Arnhem die punten had gepakt was je er geweestquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je het niet op eigen kracht kunt, ben je de landstitel niet waardig
Dan nog: eerst kijken naar je eigen kracht, dan pas naar anderenquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.
Dat doen we nog wel hoor , wacht maar afquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.
Kan ons aan de reet roesten!quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan nog: eerst kijken naar je eigen kracht, dan pas naar anderen
Vitese KAN en MAG je niks verwijten , die werken altijd mee met dit soort gevallen , dat weet je.quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.
Je wil het niet snappen he!quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nog iemand die het snaptquote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef Eilanden het volgende:
Ajax had gewoon een goal meer moeten scoren of gewoon van RKC moeten winnen. Nu moeten ze niet a la Calimero de schuld bij Vitesse neerleggen
quote:De Mos: met allerlei spelers bezig
Vitesse is druk bezig met het zoeken naar versterkingen voor volgend seizoen.
"We zijn met allerlei spelers bezig", erkende trainer Aad de Mos zondag. "Maar Delorge komt in ieder geval niet." De Belgische middenvelder van ADO Den Haag werd de laatste weken in verband gebracht met Vitesse.
Over de wissel van keeper Vladimir Stojkovic zei De Mos: "Stojkovic was aan het provoceren. Zodanig dat het publiek bijna over de omheining kwam. Dan heb je verantwoordelijk als trainer om in te grijpen."
Bron: TV Gelderland TxT
huilliequote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
Dat is de functionaliteit van het woordje 'ofzo'quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Get your facts straight ....
Allereerst is het Liechtestein en geen Liegtenstein. Daarnaast was het voor het EK in Frankrijk. Tenslotte was de wedstrijd niet tegen Liechtenstein maar tegen Malta.
Daarom wil je Nelisse zeker ook bij ons slijtenquote:Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ik ben zekerrrrrrrrrrrr geen fan van VitesseMaar ik vind dit gedrag wel zo zwak
Nee, want een dergelijke uitslag lag in de lijn der verwachtingen. Ik had ook meer van Ajax verwacht tegen een uitgevoetbald Willem II .. ik had niet verwacht dat ze maar bij 2 goals zouden blijven stekenquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is de functionaliteit van het woordje 'ofzo'
Maar je ziet de gelijkenissen dus?
quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
Zelf scoren was geen optie?quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
quote:Santi Kolk: Vitesse meest concreet
29-04-07 TV Gelderland TxT
Vitesse heeft concrete belangstelling voor ADO-aanvaller Santi Kolk. De Arnhemse club heeft contact opgenomen met de club uit Den Haag.
"Ik heb begrepen dat er contact is tussen de clubs", zegt Kolk na het duel tegen NEC. "Ik weet niet wat daar uit komt, maar er is contact. Persoonlijk heb ik nog niet met Vitesse gesproken. Ik wil in de eredivisie blijven spelen. En dan is Vitesse een mooie club."
Er is meer belangstelling voor de 26-jarige aanvaller. "Er hebben zich meer clubs gemeld bij mij en mijn zaakwaarnemer. Maar niet bij ADO, dus Vitesse is tot nu het meest concreet."
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Rhinestone het volgende:
Verder is het kampioenschap ook weer mooi beslist door een schijtsrechter, want die overtreding op Benson was dus ganz dik wel een penalty.
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.quote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenquote:
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen. Uiteindelijk worden het play-offs om Intertoto. Ajax en Vitesse hebben niet waargemaakt wat ze aan het begin zeiden. En ik weet niet hoe lang iedereen in Arnhem Ajax nog blijft 'pesten' met die 4-2, maar dat was niet de enige wedstrijd die dit jaar gespeeld is tussen Ajax en Vitesse.quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.
[..]
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenBoehoe, had je in december maar in Arnhem moeten winnen Olmert
Maar dat jullie niet tegen je verliezen kunnen weten we al langer dan vandaag hoor
![]()
We kunnen nog steeds weer 10de wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen.
1e thuiswedstrijd (play offs) is voor seizoenkaarthouders gratis. Bij vitesse tenminstequote:Op maandag 30 april 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de seizoenkaart naar de play-offs dan?
quote:Vitesse grijpt naast Belg Laurent Delorge
ARNHEM – In de zoektocht naar versterking voor komend seizoen heeft Vitesse een flinke tegenslag geïncasseerd: Laurent Delorge komt niet naar Arnhem. De 27-jarige middenvelder uit België kan transfervrij vertrekken bij degradant ADO Den Haag, maar hij kiest Heerenveen boven Vitesse. Delorge stond hoog op het verlanglijstje van Vitesse-trainer Aad de Mos. Bram van Polen, jeugdspeler van Vitesse, gaat naar FC Zwolle.
ik vind het maar een matige verdediger eigenlijkquote:Vitesse wil door met Sprockel
Vitesse wil Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt volgens Omroep Gelderland met de verdediger over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.
De verbintenis van de 23-jarige verdediger loopt volgend jaar zomer af, maar Vitesse heeft een optie om het contract met twee seizoenen te verlengen. De goede prestaties van Sprockel, die zelfs bij het Nederlands elftal werd gehaald, waren voor Vitesse reden genoeg om met zaakwaarnemer Sören Lerby contact op te nemen.
Sprockel heeft zijn eerste seizoen bij Vitesse erop zitten en kwam 31 maal in actie. Daarvoor speelde de verdediger uit Willemstad voor Excelsior en Feyenoord.
Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Rhinestone het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ik altijd al een gruwelijke hekel aan ongepaste arrogantie heb gehad, dus dan is het vanzelfsprekend dat ik ook een hekel aan Ajax heb.
Dus het kansloze voetbal van Vitesse dit seizoen doet niets af aan en heeft niets te maken met mijn vreugde dat Ajax geen kampioen is geworden.
Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:21 schreef gday het volgende:
[..]
Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.
quote:Vitesse heeft transfer Kolk nog niet rond
Vitesse heeft Santi Kolk nog niet binnen. De Arnhemmers willen de aanvaller graag overnemen van ADO Den Haag. Kolk heeft bij de Haagse degradant nog een contract tot medio 2008.
"We komen er vooralsnog niet uit met ADO", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. "Ze zouden nog terugbellen." De aanvaller staat naar verluidt ook in de belangstelling van FC Groningen.
"Verder is alles nog rustig bij Vitesse", aldus Van der Kraan. "We hebben wel Raymond van Driel en Colin van Mourik een aanbieding gedaan."
quote:PSV mag zich weer melden voor Lazovic
Vitesse is bereid mee te werken aan een transfer van Danko Lazovic (23) naar de kersverse landskampioen PSV. De Servische topscorer van de Arnhemmers maakte afgelopen zondag na het met 5-1 verloren competitieduel met PSV bekend graag naar Eindhoven te willen verkassen.
'Die woorden verbazen mij', zegt technisch manager van Vitesse Jan Streuer. 'Maar er wordt stevig aan Danko getrokken. Ik kan bevestigen dat er afgelopen maanden contact is geweest met PSV. Tot nu toe hebben ze zich echter nog niet concreet gemeld. Maar ze zijn welkom, al zijn we pas bereid te onderhandelen als hun bod in de buurt komt van het bedrag dat wij voor Danko willen ontvangen. Hij heeft een contract tot 2010 en PSV moet niet verwachten dat we hem voor niets laten gaan. Maar als ze voldoen aan de transfersom, kunnen wij Danko niet voor Vitesse behouden.'
Lazovic beleefde dit seizoen zijn doorbraak in de Eredivisie. Eerdere onderhandelingen tussen PSV en Vitesse liepen op niets uit omdat de Eindhovennaren niet wilden voldoen aan de transfersom van acht miljoen euro. PSV wilde niet meer dan de helft neerleggen voor de spits.
quote:Due mag vertrekken van Vitesse
Intussen lijkt een vertrek van Anders Due (25) bij de Arnhemmers aanstaande. De Deense middenvelder, die afgelopen seizoen overkwam van FC Nordsjcelland, vindt dat hij te weinig speelt en wil het liefst terugkeren naar zijn geboorteland. Naar verluidt is Br0ndby lF geïnteresseerd. Streuer: 'Ik begrijp dat Anders meer wil spelen. Hij kan hier blijven, maar we willen hem niet tegen zijn zin in bij Vitesse houden. Clubs die hem willen overnemen, mogen zich bij ons melden.'
Nee, maar je moet je 'bewijs' niet selectief gaan kiezen. Wil je mij vertellen dat Van Gaal nooit arrogant doet? Wil je mij vertellen dat Koeman nooit met een 1 op zijn stropdas rondliep?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".
Pryor heeft laatst nog bijgetekend toch? (edit: in november vorig jaar idd opengebroken tot 2010). Lijkt me niet dat De Mos die zo maar wil laten gaan en al helemaal niet naar Ajax. In een interview over zijn toekomst zei hij laatst nog dat hij een 'dragende speler' wil worden voor Vitesse. Aan de andere kant woont hij wel nog steeds in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Rhinestone het volgende:
Ajaxschijnt Pryor te willen hebben. Maar dat zal er toch vast niet van komen.
En Makaay en Cocu moeten terug naar Vitesse.
Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was inderdaad Amsterdamse arrogantie ten top. Heerlijk hoe het dan is verlopen.
Tja, je kunt daar om lachen, maar ze zijn iig niet zo kneuzig om ineens te verstoppen dat ze voor Ajax zijn, toch? De trots liefde blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjes, en verkoop van ajaxvlaggen en het nieuwe uitshirt , het heet niet voor niet rommelmarkt
![]()
Met timen doelde ik meer op hoge ballen. Je zal wel zien; het is ongelooflijk hoevaak hij onder een (simpele) bal doorspringt. Al kan hij zich daar inderdaad natuurlijk nog op verbeteren, net als op andere vlakken. Maar bij een eredivisieclub zal hij daar denk ik de tijd niet voor krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef DeVinger het volgende:
75k is natuurlijk een lachertje. Miskoop is het dus sowieso al niet. Daarnaast, Afunados, met 22goals zal die toch op z'n minst een beetje kunnen timenEn dat hij veel kansen mist geeft aan dat hij alleen nog maar beter kan worden
Ik hoop alleen wel dat het de vervanger dan Junker is, en dat Kolk nog komt.
quote:Overigens is, naast Makaay, ook Danko Lazovic nog altijd een kandidaat om de Eindhovense frontlinie te versterken. Maar als Vitesse vasthoudt aan de huidige vraagprijs, dat naar verluidt zo'n acht miljoen euro bedraagt, zal PSV afhaken. "Wij zijn nog steeds geïnteresseerd, maar dat bedrag gaan wij niet betalen", aldus Valckx.
Hm, verder zie ik niet zo 123 een club komen. Denk dat de buitenlandse clubs hem eerst nóg een seizoen bezig willen zien (maar hem verder heus wel op lijstjes hebben staan). Benieuwd of vitesse dus vasthoudt aan 8 miljoen en niet omdat Lazo ook buiten het veld gaat lopen miepen, hem die transfer gunnen.quote:
quote:
Een van de mooie herinneringen aan Jeltsin in relatie tot het voetbal is dat hij het voor mij organiseerde dat wij, o.a. met zijn secretaris en met de voorzitter van CSKA Moskou naar de interland Sovjet Unie – Nederland in Kiev konden gaan kijken. Daarvoor kregen we een speciaal reisdocument en een speciaal vliegtuig ter beschikking waar we bijna het hele Nederlandse ambassade-personeel (de ambassadeur de heer de Vos van Steenwijk verbleef tot zijn spijt in Nederland) konden meenemen.
Bondscoach ‘Generaal‘ Rinus Michels kon zijn ogen niet geloven toen we met het hele gezelschap uit de speciale militaire bus op het voorplein van het stadion in Kiev stapten. Michels zei lachend tegen ons: ”Het zal Vitesse ook weer eens niet zijn”. Mooie herinneringen met Martin Lamers, Bart Lathuheru en Edward Sturing, die toen deel uitmaakten van de selektie. Tijdens die wedstrijd brak Marcel Peper op dramatische wijze zijn been, hetgeen tevens het einde van zijn carrière betekende.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, je kunt daar om lachen, maar ze zijn iig niet zo kneuzig om ineens te verstoppen dat ze voor Ajax zijn, toch? De trots liefde blijft.
quote:Vitesse volgt Leonardo da Silva
ARNHEM - Vitesse volgt de Braziliaanse aanvaller Leonardo Ferreira da Silva.
De 26-jarige linksbenige spits staat momenteel tweede op de topscorerslijst van Oostenrijk met dertien doelpunten. "We kennen hem wel. Hij speelt voor Rheindorf Altach", zegt manager voetbal Jan Streuer. "Maar het is niet zo dat we nu al met hem bezig zijn. Het zou kunnen dat we wat met hem doen als een spits bij ons vertrekt."
In dat licht is Vitesse ook bezig met Santi Kolk van ADO Den Haag. "Als je wat wil, moet je met meerdere dingen bezig zijn", legt Streuer uit. Vitesse komt er met ADO vooralsnog niet uit.
quote:'Vitesse bekijkt Aloneftis'
Vitesse heeft haar oog laten vallen op Stathis Aloneftis. De Cypriotische international werd afgelopen zondag door een scout van de Arnhemmers bekeken tijdens het duel van zijn club Larissa tegen Panathinaikos.
De 24-jarige Aloneftis is komende zomer transfervrij. De aanvallende middenvelder kent een uitstekend seizoen en weet de interesse van vrijwel alle Griekse topclubs op zich gericht. Ook Anderlecht en nu dus Vitesse houden hem in de gaten.
quote:VITESSE IS ROND MET HARRY GOMMANS 04-05-2007
Vitesse heeft vrijdagmiddag 4 mei een overeenkomst gesloten met Harry Gommans. De aanvaller van MVV moet wel nog een medische keuring ondergaan. Levert deze keuring geen problemen op, tekent de geboren Roermonder een contract voor drie jaar in Arnhem.
De 24-jarige speler kwam eerder uit voor Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo (België), voordat hij neerstreek in Maastricht. Met Fortuna Sittard speelde Gommans al elf wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar speelde hij 37 wedstrijden voor MVV in de Jupiler League en wist daarin 22 maal te scoren.
Ik verwacht binnenkort een transfer van Knol naar pakweg Wolfsburg of Wolverhampton Wanderers, de oude geldwolf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb al die tijd het idee dat er op de achtergrond al iets speelt bij Knol en zaakwaarnemer. Hij blaast zo hoog van de toren altijd, dat kun je alleen doen als je al wat achter de hand hebt voglens mij?
Of het is gewoon pure bluf richting Vitesse, in de hoop op een forse verbetering van zijn contract (wat er echt niet gaat komen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb al die tijd het idee dat er op de achtergrond al iets speelt bij Knol en zaakwaarnemer. Hij blaast zo hoog van de toren altijd, dat kun je alleen doen als je al wat achter de hand hebt voglens mij?
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...quote:Op maandag 7 mei 2007 07:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ostrabeke
Omdat jij er niet meer speelt?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...
quote:Op maandag 7 mei 2007 07:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Sprockel tot 2012 bij Vitesse! Contract verlengt!![]()
Cees Keizer is ook naar Vitesse voor een periode van 2 jaar. (Jong Vitesse)
Gommans is de medische keuring doorstaan dus dat is definitief!
Vitesse/Agovv Voetbal Academie nieuws
A1 heeft de eerste wedsrtijd in de play offs gewonen van Stormvogels/telstar. Storm/tel - VAVA A1 0-1
B1 is door naar de beker finale. Groningen - VAVA B1 1-1 na strafschpoppen 2-4
D3 speelt morgen en kan kampioen worden! VAVA D3 - Ostrabeke D1
Laten we hopen dat VI weer fout zit ???quote:Wél beter maar geen langer contract Sprockel
7/5/2007 21:36
Civard Sprockel is beloond voor zijn sterke seizoen bij Vitesse. De 23-jarige verdediger heeft een nieuw en verbeterd contract getekend bij de Arnhemmers.
De duur van het contract (tot medio) 2010 bleef ongewijzigd, maar de voorwaarden zijn beter geworden. Vitesse wilde Sprockel aanvankelijk graag tot 2012 vastleggen.
Vitesse is Sprockels derde werkgever. De op Curaçao geboren speler kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior. In 146 competitieduels scoorde hij één keer. Dit seizoen kreeg Sprockel zowel in de Eredivisie als in het bekertoernooi geen enkele gele kaart.
Eerste van Ostrabeke staat stijf onderaan geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...
quote:Theo Janssen ontbreekt tegen NAC
Vitesse moet het woensdag in het eerste play-off-duel tegen NAC Breda doen zonder Theo Janssen. Hij had een voorhoofdsholteontsteking en is nog niet helemaal fit.
Ook Piet Velthuizen en Giovanny Espinoza ontbreken. Daardoor verhuist Paul Verhaegh terug naar de defensie en speelt Mads Junker achter de spitsen. Vitesse begint met een thuisduel tegen NAC, waarvan het in de competitie verloor: 0-1 thuis en 2-1 uit.
Vermoedelijke opstelling:Stojkovic; Verhaegh, Sprockel, Knol, Fränkel; Kaya, Sansoni, Junker, Pryor; Lazovic, Benson.
Bron: TV Gelderland TxT
quote:Einde seizoen Piet Velthuizen
Piet Velthuizen komt dit seizoen niet meer in actie. De doelman heeft een botkneuzing in zijn rechterknie.
Hierdoor moet Velthuizen de komende duels in de Play-offs en ook het Europees kampioenschap voor spelers onder 21 jaar aan zich voorbij laten gaan.
Bron: Vitesse.nl
Purrel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef DeVinger het volgende:
Philip Cocu (barca)
Mahamadou Diarra (lyon, real)
Raimond van der Gouw (manchester)
Pierre van Hooijdonk (winnaar UEFA met feyenoord)
Nikos Machlas (winnaar gouden schoen onder vitesse)
Roy Makaay (depor, bayern)
Sander Westerveld (liverpool)
Wat een namen hebben we toch gehad![]()
Gaat iemand van deze selectie erbij komen?
Geen penal en die vrije trap was een fout van stojkovic eigenlijk. Hij stond helemaal naar rechtsquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:06 schreef Smeich het volgende:
Teringzooi.. weer typisch voor Vitesse om het (bijna) nog uit handen te geven. Was het nu een penalty of niet trouwens, heb de herhaling niet gezien.
Wel leuk die Zoetebier, lekker meezingen met Zuid
en een bal hoort gewoon door een muur te kunnen? In dat geval snap ik het principe van een muur niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Geen penal en die vrije trap was een fout van stojkovic eigenlijk. Hij stond helemaal naar rechts![]()
Balletje breed he. Ook iets wat Stojko had moeten weten, erg voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
en een bal hoort gewoon door een muur te kunnen? In dat geval snap ik het principe van een muur niet.
Inderdaad, en hij deed het met veel souplesse!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Rhinestone het volgende:
Gelukkig heb ik Bram wel warm zien lopen in Vitesse-dienst, dat is toch ook wat waard![]()
hahaha, ik moest echt keihard lachen en niet alleen om dat onderschriftquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:56 schreef Yozzz het volgende:
Over veel souplesse gesproken, Purrel is en blijft souplessevol chill!
[afbeelding]
Bitch stole my yellow card!
aldus .org:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarom speelde Espionza eigenlijk niet in de basis tegen NAC? Zo'n kerel voor ons zei vanwege zijn mindere inzet in eerder potjes. Zou ik wel mooi vinden, is weer is wat anders dan Edje Sturings gezeik over inzet maar toch altijd hetzelfde team laten starten
.
Tjah, Sprockel en Verhaegh zijn eenmaal vaste waardes, en terecht!quote:Achterin neemt Paul Verhaegh de positie in van Civard Sprockel, die op zijn beurt Giovanny Espinoza buiten de basis houdt.
so true... dat miljonairtje mag best is merken hoe hij de komende jaren door gaat brengen, op de bank bij sunderland oid.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja maar goed, Ruudje mag er wel uit aangezien die toch vertrekt. Dat was ook alnge tijd het duo achterin, Sprockel en Espinoza.
Dan moet je nog ff een foto laten makenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik kom te laat aan in NL om de thuiswedstrijd live te zien![]()
Gelukkig is er een return![]()
Ach laat mij maar regelen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff een foto laten maken![]()
Of je moeten contacten aldaar hebben , en het niet erg vinden om tussen dat volk te gaan zitten.
Waarom zou Vitesse uberhaupt luisteren naar wat Roda te bieden heeftquote:Velthuizen nog te duur voor Roda JC
Piet Velthuizen, de Vitesse- doelman die op dit moment met een knieblessure kampt, staat in de belangstelling van Roda JC.
"Roda JC heeft zich inderdaad bij Vitesse en bij mij gemeld. Wij zijn echter geen partij omdat Piet nog een doorlopend contract heeft. Ik heb ze daarom doorgestuurd naar Vitesse. Roda heeft een bod uitgebracht, waarop Vitesse terughoudend heeft gereageerd", zegt zaakwaarnemer Louis Laros.
Velthuizen maakte in zeven duels veel indruk in het eerste van Vitesse. "Er is meer belangstelling, maar Roda is de enige club die heel concreet is."
Een lul met vingers, die Laros! Maarja, hij moet ook zijn (enorm dik-)belegde boterham verdienen hè?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, wat een eikel is het eigenlijk. Krijgt ie de kans van Vitesse, volledige vrijheid, iedereen werkt wat meer om hem zo effectief mogelijk te laten spelen en dan gaat ie zo kinderachtig lopen doen.
Ook zoiets:
[..]
Waarom zou Vitesse uberhaupt luisteren naar wat Roda te bieden heeft. Piet zou in principe de 1e doelman worden. Of heb jij nog wat van Stojkovic' transfer gehoord PT?
Vind het maar een vervelende zaakwaarnemer die Laros.
Of het is een goed afgesproken k*tsmoes... of nietquote:Danko Lazovic heeft zich verslapen
Danko Lazovic heeft zondag de training van Vitesse gemist, omdat hij zich had verslapen. Volgens bronnen rond de Arnhemse club heeft de spits zich niet bewust misdragen om een transfer naar PSV te forceren.
Lazovic heeft wel aangegeven graag naar de club uit Eindhoven te willen overstappen, maar heeft er ook geen problemen mee als hij bij Vitesse moet blijven. De Serviër is wel bevreest dat hij tegen zijn zin in wordt verkocht aan een club uit Rusland of Oekraïne.
Mogelijk speelde de spits om die reden tegen NAC Breda zwaar onder zijn gebruikelijke niveau.
1-1quote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef Rhinestone het volgende:
En wat heeft Jong Vitesse vanavond gedaan?
Rutger Worm bij Pietje op de bank in z'n nieuwe huisquote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje staat vandaag centraal bij Rondje 30![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laros wil graag de overstap maken.
Dit dusquote:Het bod is afgewezen, omdat Vitesse zegt Velthuizen absoluut niet kwijt te willen", aldus algemeen directeur Huub Narinx, die aangeeft dat uit een gesprek met Velthuizens zaakwaarnemer is gebleken dat de jonge keeper een overgang naar Roda wel ziet zitten.
Ook hier zou die niet meteen eerste keeper zijn, hier is al bekend dat we volgend seizoen vanaf 0 beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef Klingon het volgende:
Als Pietje gewoon de garantie krijgt dat 'ie eerste keus wordt volgend seizoen... maar zelfs dat is nog niet eens uitgesproken door trainer en aanhang geloof ik. Logisch dat Pietje Roda dan wel ziet zitten ja...
Damn, deze zijn nog mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het nieuwe uitschirt :
[afbeelding]
thuisshirt blijft hetzelfde.
Terecht, heb me vermaakt met dat boek, ook na meerdere keren lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hard Gras over Vitesse wint prijs
AMSTERDAM - Het boek 'Je Hebt Het Niet van Mij' over een seizoen bij Vitesse is gekozen tot sportboek van het jaar.
Het boek verscheen in de reeks Hard Gras en werd geschreven door Marcel van Roosmalen uit Velp. Hij volgde de club in het seizoen 2005/2006 op de voet en schreef zijn ervaringen op voor Hard Gras met hoofdrollen voor de toenmalige trainer Edward Sturing en spelers als Theo Janssen en Stijn Vreven.
De nieuwe trainer Aad de Mos gebruikte 'Je Hebt Het Niet van Mij' om zich in te lezen voor zijn nieuwe job. Marcel van Roosmalen overwoog een vervolg, maar dat is er niet van gekomen.
Bron : tvg
Sorry hoor, maarquote:‘ Fysio’ Kortekaas keept zaterdags wel eens mee
Vitesse meldt Jos Kortekaas snel aan.
De Gelderlander 16-05-07
Vitesse-trainer Aad de Mos vreest na tweede doelman Piet Velthuizen ook eerste keuze Vladimir Stojkovic niet te kunnen opstellen tegen NEC. Stojkovic heeft last van zijn hand; zijn meespelen tegen NEC, donderdagmiddag in Gelredome, is op dit moment zeer twijfelachtig.
Raymond van Driel promoveert in dat geval tot eerste keuze in het doel van Vitesse. Zijn vervanger is een compleet nieuw gezicht. Fysiotherapeut Jos Kortekaas is door de Arnhemse club op stel en sprong aangemeld bij de KNVB en inmiddels speelgerechtigd. Kortekaas zat maandagavond al op de bank bij Jong Vitesse. De fysiotherapeut was in zijn actieve loopbaan een talentvolle doelman, maar koos vroeg voor zijn maatschappelijke carrière als fysiotherapeut bij de KNVB. Daar werd hij in het ‘Karel Aalbers-tijdperk’ weggeplukt.
Kortekaas (33) was voor hij stopte de eerste keeper van zaterdag eersteklasser Berkum. Trainer Aad de Mos: „We hebben hem snel lid gemaakt. Het moest wel, we houden niemand over. Jos is een goede keeper, hij valt zaterdagochtend wel eens vaker in.”
Vitesse kan ook niet beschikken over de oudste jeugdkeepers. Door blessures en wedstrijdverplichtingen is de personele nood hoog. Vitesse A1 speelt donderdag nacompetitie om promotie en Vitesse B1 speelt zondag (dag van de return NEC-Vitesse) de bekerfinale. Mogelijk speelt Vitesse A1 dan ook weer. Kortekaas, ook razend druk met het herstel van Stojkovic, traint vandaag mogelijk mee.
Kortekaas: „Ik doe regelmatig mee op de zaterdagtrainingen. Hoe ik mij voorbereidt? Niet te druk maken en fit blijven.”
Inderdaad. Is zoiets de afgelopen 10 jaar ergens anders voorgekomen? Een leuke vraag voor MM of Koningdavid ditquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Arnhemunited het volgende:
Tsja een fysio op de bank. Kan ook alleen bij Vitesse
Ik dacht dat het laatst nog ergens in de 1ste divisie was , en heeft nek het ook niet eens gehad met die Van Der Sleen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Inderdaad. Is zoiets de afgelopen 10 jaar ergens anders voorgekomen? Een leuke vraag voor MM of Koningdavid dit
Het lijkt me van wel , de vorige keer wedstrijd vermelde ze het nog op de site daar zie ik nu niks over staan, dan neem ik aan dat ze wel zullen rijden.quote:
Ik hoop niet dat dit het spelletje is wat Laros wil gaan spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef DarkShine het volgende:
Klopt er iets van dat Velthuizen overhoop ligt met zijn keeperstrainer? Gaat een gerucht dat hij het op een breuk wilt aansturen...
Bussen rijden morgen wel gratis. Jos hadniet gezegd dat het over morgen ging, vandaag kan je niet gratis reizenquote:En Velthuizen gaat na de zomer net zoveel verdienen als een minister, dan is er toch geen reden om te gaan?
helemaal mee eens .quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef Klingon het volgende:
2x paal 1x lat.... We hadden het onszelf veel makkelijker kunnen maken. Oja, Yu Haien die rolstoelvent die de bal de andere kant opgooide
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |