quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
Zelf scoren was geen optie?quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
quote:Santi Kolk: Vitesse meest concreet
29-04-07 TV Gelderland TxT
Vitesse heeft concrete belangstelling voor ADO-aanvaller Santi Kolk. De Arnhemse club heeft contact opgenomen met de club uit Den Haag.
"Ik heb begrepen dat er contact is tussen de clubs", zegt Kolk na het duel tegen NEC. "Ik weet niet wat daar uit komt, maar er is contact. Persoonlijk heb ik nog niet met Vitesse gesproken. Ik wil in de eredivisie blijven spelen. En dan is Vitesse een mooie club."
Er is meer belangstelling voor de 26-jarige aanvaller. "Er hebben zich meer clubs gemeld bij mij en mijn zaakwaarnemer. Maar niet bij ADO, dus Vitesse is tot nu het meest concreet."
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Rhinestone het volgende:
Verder is het kampioenschap ook weer mooi beslist door een schijtsrechter, want die overtreding op Benson was dus ganz dik wel een penalty.
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.quote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenquote:
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen. Uiteindelijk worden het play-offs om Intertoto. Ajax en Vitesse hebben niet waargemaakt wat ze aan het begin zeiden. En ik weet niet hoe lang iedereen in Arnhem Ajax nog blijft 'pesten' met die 4-2, maar dat was niet de enige wedstrijd die dit jaar gespeeld is tussen Ajax en Vitesse.quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.
[..]
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenBoehoe, had je in december maar in Arnhem moeten winnen Olmert
Maar dat jullie niet tegen je verliezen kunnen weten we al langer dan vandaag hoor
![]()
We kunnen nog steeds weer 10de wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen.
1e thuiswedstrijd (play offs) is voor seizoenkaarthouders gratis. Bij vitesse tenminstequote:Op maandag 30 april 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de seizoenkaart naar de play-offs dan?
quote:Vitesse grijpt naast Belg Laurent Delorge
ARNHEM – In de zoektocht naar versterking voor komend seizoen heeft Vitesse een flinke tegenslag geïncasseerd: Laurent Delorge komt niet naar Arnhem. De 27-jarige middenvelder uit België kan transfervrij vertrekken bij degradant ADO Den Haag, maar hij kiest Heerenveen boven Vitesse. Delorge stond hoog op het verlanglijstje van Vitesse-trainer Aad de Mos. Bram van Polen, jeugdspeler van Vitesse, gaat naar FC Zwolle.
ik vind het maar een matige verdediger eigenlijkquote:Vitesse wil door met Sprockel
Vitesse wil Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt volgens Omroep Gelderland met de verdediger over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.
De verbintenis van de 23-jarige verdediger loopt volgend jaar zomer af, maar Vitesse heeft een optie om het contract met twee seizoenen te verlengen. De goede prestaties van Sprockel, die zelfs bij het Nederlands elftal werd gehaald, waren voor Vitesse reden genoeg om met zaakwaarnemer Sören Lerby contact op te nemen.
Sprockel heeft zijn eerste seizoen bij Vitesse erop zitten en kwam 31 maal in actie. Daarvoor speelde de verdediger uit Willemstad voor Excelsior en Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |