abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2007 @ 18:42:18 #101
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48845226
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!

(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)

zo krijgen we wel weer wat vaart in dit topic
  zondag 29 april 2007 @ 18:43:48 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_48845266
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!

(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
Zelf scoren was geen optie?
pi_48845574
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
Ben godsgruwelijk blij dat Ajax geen kampioen is geworden maar van Vitesse hoef je echt niet te verwachten dat ze even van PSV winnen in Eindhoven. Zeker niet van een PSV dat door een positief resultaat waarschijnlijk kampioen kan worden. Ajax had 't gewoon niet tegen Vitesse moeten laten liggen, prutsers.

Of tegen RKC.
Of Excelsior
Of Heerenveen.
Of Willem II.

Pick a name.

Don't think twice, it's all right.
  zondag 29 april 2007 @ 20:08:13 #104
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48847272
quote:
Santi Kolk: Vitesse meest concreet
29-04-07 TV Gelderland TxT

Vitesse heeft concrete belangstelling voor ADO-aanvaller Santi Kolk. De Arnhemse club heeft contact opgenomen met de club uit Den Haag.

"Ik heb begrepen dat er contact is tussen de clubs", zegt Kolk na het duel tegen NEC. "Ik weet niet wat daar uit komt, maar er is contact. Persoonlijk heb ik nog niet met Vitesse gesproken. Ik wil in de eredivisie blijven spelen. En dan is Vitesse een mooie club."

Er is meer belangstelling voor de 26-jarige aanvaller. "Er hebben zich meer clubs gemeld bij mij en mijn zaakwaarnemer. Maar niet bij ADO, dus Vitesse is tot nu het meest concreet."
pi_48850260
Ik moest even terug denken aan die drie mooie punten met Kerst vorig jaar
pi_48850376
Santi Kolk in belangstelling van Vitesse. Aldus omroep gelderland.

Hoop dat mensen mijn hint van ons transfer clubje nu ook begrijpen
  zondag 29 april 2007 @ 23:05:47 #107
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_48852768
Ajax wat een kansloze jodenclub, om te kotsen ook die supporters. Maargoed, ik hou van Stojkovic, Janssen en PSV Verder is het kampioenschap ook weer mooi beslist door een schijtsrechter, want die overtreding op Benson was dus ganz dik wel een penalty.
Vitesse, WIllem II en PSV hebben iig weer voor een jaar het Nederlands voetbal gered, want Ajax is gewoon een kansloze homoclub.

Goede nacht allemaal!

[ Bericht 23% gewijzigd door RayMania op 02-05-2007 22:32:28 ]
jeweetz
pi_48852951
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Rhinestone het volgende:
Verder is het kampioenschap ook weer mooi beslist door een schijtsrechter, want die overtreding op Benson was dus ganz dik wel een penalty.
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...
  zondag 29 april 2007 @ 23:15:41 #109
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_48853149
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Klingon het volgende:

[..]

Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Willewa het volgende:

[..]

Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvieren Boehoe, had je in december maar in Arnhem moeten winnen Olmert Maar dat jullie niet tegen je verliezen kunnen weten we al langer dan vandaag hoor
jeweetz
pi_48853455
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.
[..]

Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvieren Boehoe, had je in december maar in Arnhem moeten winnen Olmert Maar dat jullie niet tegen je verliezen kunnen weten we al langer dan vandaag hoor
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen. Uiteindelijk worden het play-offs om Intertoto. Ajax en Vitesse hebben niet waargemaakt wat ze aan het begin zeiden. En ik weet niet hoe lang iedereen in Arnhem Ajax nog blijft 'pesten' met die 4-2, maar dat was niet de enige wedstrijd die dit jaar gespeeld is tussen Ajax en Vitesse.
Waarom haat Vitesse Ajax eigenlijk zo? Nec begrijp ik wel, maar Ajax niet.

Een huilende, zielige jood
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 29 april 2007 @ 23:30:12 #111
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_48853617
Geen idee, ik weet alleen dat ik altijd al een gruwelijke hekel aan ongepaste arrogantie heb gehad, dus dan is het vanzelfsprekend dat ik ook een hekel aan Ajax heb.
Dus het kansloze voetbal van Vitesse dit seizoen doet niets af aan en heeft niets te maken met mijn vreugde dat Ajax geen kampioen is geworden.
jeweetz
  zondag 29 april 2007 @ 23:43:22 #112
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48854008
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen.
We kunnen nog steeds weer 10de worden

Maar Aad de Mos heeft ook gezegd dat hij dit jaar eerst zal zaaien en volgend seizoen zal oogsten.

Maar ja Aad de Mos zegt soms iets teveel, dit kwam me nu wel goed uit
  zondag 29 april 2007 @ 23:53:33 #113
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48854333
De Mos moet niet zo lullen, maar het blijft een leuke vent.

Ik ben erbij tegen NAC!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_48858531
Ik niet. Iemand seizoenkaart lenen?
  maandag 30 april 2007 @ 09:52:07 #115
3185 Adelante
To let it go now
pi_48858858
Kun je met de seizoenkaart naar de play-offs dan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48859154
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de seizoenkaart naar de play-offs dan?
1e thuiswedstrijd (play offs) is voor seizoenkaarthouders gratis. Bij vitesse tenminste
pi_48859898
Stojkovic vind ik eigenlijk wel een geniale doelman .

Jammer van Delorge..
pi_48860077
Velthuizen is beter, straalt meer vertrouwen uit
pi_48860179
quote:
Vitesse grijpt naast Belg Laurent Delorge

ARNHEM – In de zoektocht naar ver­sterking voor komend seizoen heeft Vitesse een flinke tegenslag geïncasseerd: Laurent Delorge komt niet naar Arnhem. De 27-jari­ge middenvelder uit België kan transfervrij vertrekken bij degra­dant ADO Den Haag, maar hij kiest Heerenveen boven Vitesse. Delorge stond hoog op het verlang­lijstje van Vitesse-trainer Aad de Mos. Bram van Polen, jeugdspeler van Vitesse, gaat naar FC Zwolle.
  maandag 30 april 2007 @ 11:38:25 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48860594
Bah, Lazovic is nu wel héél serieus met PSV aan het flirten. En ik maar denken dat zijn woorden "Ik blijf hier minimaal twee seizoenen" gemeend waren. Bah!
pi_48860645
Ja, vies he . Kijken wat Aad uit de hoge hoed tovert om Danko te doen vergeten.
pi_48860975
Danko valt me idd zwaar tegen. Zeggen dat je mochten de clubs eruit komen, je PSV een hele mooie club vind oké. Maar een openlijke solicitatie... Delorge is jammer, maar niet erg. Hebben zat middenvelders natuurlijk (als was hij links en diepgaande met een neusje voor de goal). Kolk is bijvoorbeeld belangrijker, en ik twijfel er niet aan dat de Mos een gebalanceerd zonder (opvallend) zwakke punten bij elkaar sprockelt (whahahah) voor volgend seizoen. Dan wordt het oogsten!
  maandag 30 april 2007 @ 17:23:16 #123
3185 Adelante
To let it go now
pi_48866220
quote:
Vitesse wil door met Sprockel

Vitesse wil Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt volgens Omroep Gelderland met de verdediger over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.

De verbintenis van de 23-jarige verdediger loopt volgend jaar zomer af, maar Vitesse heeft een optie om het contract met twee seizoenen te verlengen. De goede prestaties van Sprockel, die zelfs bij het Nederlands elftal werd gehaald, waren voor Vitesse reden genoeg om met zaakwaarnemer Sören Lerby contact op te nemen.

Sprockel heeft zijn eerste seizoen bij Vitesse erop zitten en kwam 31 maal in actie. Daarvoor speelde de verdediger uit Willemstad voor Excelsior en Feyenoord.
ik vind het maar een matige verdediger eigenlijk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48866373
.
pi_48870776
Nul gele kaarten in 31 wedstrijden. Matig, idd.
pi_48872106
Sprockel is de revelatie van het seizoen, voor Vitesse dan he. En dat vindt Van Basten ook
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:21:45 #127
10710 gday
propria cures
pi_48883450
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Rhinestone het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ik altijd al een gruwelijke hekel aan ongepaste arrogantie heb gehad, dus dan is het vanzelfsprekend dat ik ook een hekel aan Ajax heb.
Dus het kansloze voetbal van Vitesse dit seizoen doet niets af aan en heeft niets te maken met mijn vreugde dat Ajax geen kampioen is geworden.
Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:25:09 #128
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48883557
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:21 schreef gday het volgende:

[..]

Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.
Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:26:12 #129
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_48883591
Dat was inderdaad Amsterdamse arrogantie ten top. Heerlijk hoe het dan is verlopen .
pi_48933617
In de categorie: Wie komt, vertrekt en blijft?
quote:
Vitesse heeft transfer Kolk nog niet rond

Vitesse heeft Santi Kolk nog niet binnen. De Arnhemmers willen de aanvaller graag overnemen van ADO Den Haag. Kolk heeft bij de Haagse degradant nog een contract tot medio 2008.

"We komen er vooralsnog niet uit met ADO", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. "Ze zouden nog terugbellen." De aanvaller staat naar verluidt ook in de belangstelling van FC Groningen.

"Verder is alles nog rustig bij Vitesse", aldus Van der Kraan. "We hebben wel Raymond van Driel en Colin van Mourik een aanbieding gedaan."
quote:
PSV mag zich weer melden voor Lazovic

Vitesse is bereid mee te werken aan een transfer van Danko Lazovic (23) naar de kersverse landskampioen PSV. De Servische topscorer van de Arnhemmers maakte afgelopen zondag na het met 5-1 verloren competitieduel met PSV bekend graag naar Eindhoven te willen verkassen.

'Die woorden verbazen mij', zegt technisch manager van Vitesse Jan Streuer. 'Maar er wordt stevig aan Danko getrokken. Ik kan bevestigen dat er afgelopen maanden contact is geweest met PSV. Tot nu toe hebben ze zich echter nog niet concreet gemeld. Maar ze zijn welkom, al zijn we pas bereid te onderhandelen als hun bod in de buurt komt van het bedrag dat wij voor Danko willen ontvangen. Hij heeft een contract tot 2010 en PSV moet niet verwachten dat we hem voor niets laten gaan. Maar als ze voldoen aan de transfersom, kunnen wij Danko niet voor Vitesse behouden.'

Lazovic beleefde dit seizoen zijn doorbraak in de Eredivisie. Eerdere onderhandelingen tussen PSV en Vitesse liepen op niets uit omdat de Eindhovennaren niet wilden voldoen aan de transfersom van acht miljoen euro. PSV wilde niet meer dan de helft neerleggen voor de spits.
quote:
Due mag vertrekken van Vitesse

Intussen lijkt een vertrek van Anders Due (25) bij de Arnhemmers aan­staande. De Deense middenvelder, die afge­lopen seizoen overkwam van FC Nordsjcelland, vindt dat hij te weinig speelt en wil het liefst terugkeren naar zijn geboorteland. Naar verluidt is Br0ndby lF geïnteresseerd. Streuer: 'Ik begrijp dat Anders meer wil spelen. Hij kan hier blijven, maar we willen hem niet tegen zijn zin in bij Vitesse houden. Clubs die hem willen overnemen, mogen zich bij ons melden.'
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:44:30 #131
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48933788
Niemandkomt, Lazo gaat en de rest blijft...Doemdenken
Vamos el TRI!
pi_48936496
Nu kijken of Steuer zich aan zijn woord houdt en hij echt vertrekt voor +/-8m..
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:59:46 #133
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_48938364
Ajax schijnt Pryor te willen hebben. Maar dat zal er toch vast niet van komen.

En Makaay en Cocu moeten terug naar Vitesse.
jeweetz
pi_48939842
Ik heb het gevoel dat Kolk niet doorgaat of misschien dat Ado wacht om te kijken of er meer uit te slepen valt. Het duurt mij in ieder geval te lang en verwacht er weinig meer van.

Ook verbaast me dat er nog niet meer duidelijkheid is wat betreft Lazovic.
  woensdag 2 mei 2007 @ 20:53:38 #135
10710 gday
propria cures
pi_48940697
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".
Nee, maar je moet je 'bewijs' niet selectief gaan kiezen. Wil je mij vertellen dat Van Gaal nooit arrogant doet? Wil je mij vertellen dat Koeman nooit met een 1 op zijn stropdas rondliep?

(Edit: Ok, dat laatste voorbeeld was weliswaar in zijn Ajax-tijd. )

Arrogantie vind ik niet per se verkeerd. Zo kun je juist de boel goed scherp zetten. Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan Cassius Clay met zijn uitspraken. Mooie beelden zijn dat! Als Amsterdammers het doen wordt het echter breeeeeeeeeeeeeeeed uitgemeten ... en heeft de meelopende meute Ajax-haters weer een stok om mee te slaan. Het zal toch een soort afgunst zijn die in de loop der jaren is gegroeid.

[ Bericht 10% gewijzigd door gday op 02-05-2007 21:03:08 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_48946179
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Rhinestone het volgende:
Ajax schijnt Pryor te willen hebben. Maar dat zal er toch vast niet van komen.

En Makaay en Cocu moeten terug naar Vitesse.
Pryor heeft laatst nog bijgetekend toch? (edit: in november vorig jaar idd opengebroken tot 2010). Lijkt me niet dat De Mos die zo maar wil laten gaan en al helemaal niet naar Ajax. In een interview over zijn toekomst zei hij laatst nog dat hij een 'dragende speler' wil worden voor Vitesse. Aan de andere kant woont hij wel nog steeds in Amsterdam.

Denk dat Kolk inderdaad lekker afwacht. Groningen is ook geïnteresseerd. Klinkt wel weer lekker makkelijk dat er wordt 'gewacht op een telefoontje uit Den Haag'. Je gaat ervoor of niet. Delorge gaat in ieder geval naar Heerenveen.

Als Streuer Lazovic voor een spotprijs (lees: minder dan 8 miljoen) laat gaan, dan maakt hij zich niet populair... De hoofdprijs is de hoofdprijs en anders mag Danko nog een jaartje in Arnhem blijven ballen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Klingon op 02-05-2007 22:58:39 ]
pi_48946548
Pryor kan nog niet eens heel een seizoen bij Vitesse volhouden, laat staan in Amsterdam. Pryor moet nog een paar jaar wachten .
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:10:01 #138
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_48950507
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was inderdaad Amsterdamse arrogantie ten top. Heerlijk hoe het dan is verlopen .
Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjes , en verkoop van ajaxvlaggen en het nieuwe uitshirt , het heet niet voor niet rommelmarkt

En ook moest ze gewoon trainen afgelopen maandag

Maar waarom is de verkoop voor NAC Breda - Vitesse nog niet bekend , Nac mag met de bus/autocombi komen ,dan zal het vor ons wel hetzelfde worden , maar ze mogen het wel snel bekend gaan maken waarneer de verkoop begint etc

* en ik ben het eens met bovenstaande post
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:07:39 #139
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48953810
Gommans naar Vitesse, blijkbaar. Ben benieuwd!
Vamos el TRI!
pi_48954667
Gommans kiest voor Vitesse

Harrie Gommans (24) heeft zijn keuze laten vallen op Vitesse. De aanvaller van MVV, dit seizoen goed voor 22 treffers, stond ook in de belangstelling van De Graafschap en Willem II, maar die twee clubs werden afgebeld.

De Roermondenaar en zijn zaakwaarnemer Martin van Ophuizen voerden woensdag een gesprek met manager voetbal van Vitesse, Jan Streuer. "Vitesse is een goede eredivisieclub, met een mooi stadion", zegt Gommans, die voor twee of drie jaar kan tekenen. "Één seizoen vind ik te kort." Omdat de oud-speler van Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo in Maastricht een contract tot 2008 heeft, dient Vitesse een transfersom over te maken. " Maar die is gelimiteerd: 75.000 euro", aldus Gommans.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:12:53 #141
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48957494
Mijn verwachting: hij speelt drie wedstrijden, mist drie levensgrote kansen, en vertrekt tijdens de winterstop weer.

Ben nooit een grote fan van hem geweest, werkt hard, maar verder beperkte voetballer. Heeft vreselijk veel kansen gemist dit seizoen en kan absoluut niet timen. Al moet ik zeggen dat hij sinds het aantrekken van een snelle spits aan zijn zijde, stukken beter tot zijn recht komt.

Misschien dat hij met twee buitenspelers voorin het tóch zal redden. Echter, denk ik dat dit gewoon een miskoop zal zijn voor jullie. Als je tenminste over een miskoop kan spreken, als het over 75.000 euro gaat
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:33:56 #142
10710 gday
propria cures
pi_48958379
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjes , en verkoop van ajaxvlaggen en het nieuwe uitshirt , het heet niet voor niet rommelmarkt
Tja, je kunt daar om lachen, maar ze zijn iig niet zo kneuzig om ineens te verstoppen dat ze voor Ajax zijn, toch? De trots liefde blijft.

[ Bericht 2% gewijzigd door gday op 03-05-2007 11:42:32 ]
pi_48959000
Gommans vond ik voor MVV een zeer goede speler, wordt door veel MVV supporters enorm onderschat en die gaan hem de komende seizoenen nog flink missen.
Erg belangrijk voor het team, altijd een goed aanspeelpunt, houdt ballen vast en lijdt weinig balverlies.

Wel ben ik er van overtuigd dat hij het niveau bij Vitesse absoluut niet aankan, misschien als pure afmaker met een paar goede buitenspelers naast zich dat het nog enigszins lukt, maar vooral technisch is hij veel te beperkt.

Zeer jammer voor MVV (goede speler die nauwelijks iets opbrengt) en Vitesse komt er ook niet verder mee (maar heeft ook niet veel gekost, dus voor de breedte misschien wel aardig).
pi_48959596
Denk dat het onze breekijzer wordt , als vervanger voor Junker (die nog lang niet weg is) zie ik hem wel zitten. Als Kolk nog maar wel komt .
pi_48959635
75k is natuurlijk een lachertje. Miskoop is het dus sowieso al niet. Daarnaast, Afunados, met 22goals zal die toch op z'n minst een beetje kunnen timen En dat hij veel kansen mist geeft aan dat hij alleen nog maar beter kan worden Ik hoop alleen wel dat het de vervanger dan Junker is, en dat Kolk nog komt.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:02:57 #146
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48959660
Deze is al van een lange tijd geleden, van Fortunahome:
pi_48959771
Yeah bitch
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:07:18 #148
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48959863
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef DeVinger het volgende:
75k is natuurlijk een lachertje. Miskoop is het dus sowieso al niet. Daarnaast, Afunados, met 22goals zal die toch op z'n minst een beetje kunnen timen En dat hij veel kansen mist geeft aan dat hij alleen nog maar beter kan worden Ik hoop alleen wel dat het de vervanger dan Junker is, en dat Kolk nog komt.
Met timen doelde ik meer op hoge ballen. Je zal wel zien; het is ongelooflijk hoevaak hij onder een (simpele) bal doorspringt. Al kan hij zich daar inderdaad natuurlijk nog op verbeteren, net als op andere vlakken. Maar bij een eredivisieclub zal hij daar denk ik de tijd niet voor krijgen.

Miskoop in die zin inderdaad niet. En wie weet ontwikkeld hij zich op eenzelfde wijze als Koevermans destijds. Mijn gevoel zegt echter dat hij over een (half)jaar bij VVV ofzo speelt.
pi_48960235
Nouja, dan is het leuk geprobeerd van de Mos. Ik ben al blij dat we een keer echte breedtespelers kunnen aantrekken.
pi_48960336
Laten we eerlijk zijn: Junker heeft heel wat meer gekost, maar hij weet nog steeds niet te overtuigen. Ik vind Gommans dus wel een goede aankoop. De tweede divisie heeft ons al vaker goede talenten opgeleverd

Update Lazovic:
quote:
Overigens is, naast Makaay, ook Danko Lazovic nog altijd een kandidaat om de Eindhovense frontlinie te versterken. Maar als Vitesse vasthoudt aan de huidige vraagprijs, dat naar verluidt zo'n acht miljoen euro bedraagt, zal PSV afhaken. "Wij zijn nog steeds geïnteresseerd, maar dat bedrag gaan wij niet betalen", aldus Valckx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')