quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
Zelf scoren was geen optie?quote:Op zondag 29 april 2007 18:40 schreef EdAtTheBar het volgende:
KUT KUT KUT vitesse!
(en ik bedoel eigenlijk dat woord van 6 letters)
quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
quote:Santi Kolk: Vitesse meest concreet
29-04-07 TV Gelderland TxT
Vitesse heeft concrete belangstelling voor ADO-aanvaller Santi Kolk. De Arnhemse club heeft contact opgenomen met de club uit Den Haag.
"Ik heb begrepen dat er contact is tussen de clubs", zegt Kolk na het duel tegen NEC. "Ik weet niet wat daar uit komt, maar er is contact. Persoonlijk heb ik nog niet met Vitesse gesproken. Ik wil in de eredivisie blijven spelen. En dan is Vitesse een mooie club."
Er is meer belangstelling voor de 26-jarige aanvaller. "Er hebben zich meer clubs gemeld bij mij en mijn zaakwaarnemer. Maar niet bij ADO, dus Vitesse is tot nu het meest concreet."
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Rhinestone het volgende:
Verder is het kampioenschap ook weer mooi beslist door een schijtsrechter, want die overtreding op Benson was dus ganz dik wel een penalty.
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.quote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Het afgekeurde doelpunt van PSV was geen buitenspel. Dus...
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenquote:
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen. Uiteindelijk worden het play-offs om Intertoto. Ajax en Vitesse hebben niet waargemaakt wat ze aan het begin zeiden. En ik weet niet hoe lang iedereen in Arnhem Ajax nog blijft 'pesten' met die 4-2, maar dat was niet de enige wedstrijd die dit jaar gespeeld is tussen Ajax en Vitesse.quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik was vrij ver heen vanmiddag.
[..]
Ja ga maar huilen zielig joodje, weer een jaar wachten voordat je je arrogantie weer op de rest van Nederland mag botvierenBoehoe, had je in december maar in Arnhem moeten winnen Olmert
Maar dat jullie niet tegen je verliezen kunnen weten we al langer dan vandaag hoor
![]()
We kunnen nog steeds weer 10de wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk eerst zelf eens na, Vitesse zou dit seizoen wel beter gaan spelen dan onder Sturing en hoger eindigen.
1e thuiswedstrijd (play offs) is voor seizoenkaarthouders gratis. Bij vitesse tenminstequote:Op maandag 30 april 2007 09:52 schreef Adelante het volgende:
Kun je met de seizoenkaart naar de play-offs dan?
quote:Vitesse grijpt naast Belg Laurent Delorge
ARNHEM – In de zoektocht naar versterking voor komend seizoen heeft Vitesse een flinke tegenslag geïncasseerd: Laurent Delorge komt niet naar Arnhem. De 27-jarige middenvelder uit België kan transfervrij vertrekken bij degradant ADO Den Haag, maar hij kiest Heerenveen boven Vitesse. Delorge stond hoog op het verlanglijstje van Vitesse-trainer Aad de Mos. Bram van Polen, jeugdspeler van Vitesse, gaat naar FC Zwolle.
ik vind het maar een matige verdediger eigenlijkquote:Vitesse wil door met Sprockel
Vitesse wil Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt volgens Omroep Gelderland met de verdediger over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.
De verbintenis van de 23-jarige verdediger loopt volgend jaar zomer af, maar Vitesse heeft een optie om het contract met twee seizoenen te verlengen. De goede prestaties van Sprockel, die zelfs bij het Nederlands elftal werd gehaald, waren voor Vitesse reden genoeg om met zaakwaarnemer Sören Lerby contact op te nemen.
Sprockel heeft zijn eerste seizoen bij Vitesse erop zitten en kwam 31 maal in actie. Daarvoor speelde de verdediger uit Willemstad voor Excelsior en Feyenoord.
Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Rhinestone het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat ik altijd al een gruwelijke hekel aan ongepaste arrogantie heb gehad, dus dan is het vanzelfsprekend dat ik ook een hekel aan Ajax heb.
Dus het kansloze voetbal van Vitesse dit seizoen doet niets af aan en heeft niets te maken met mijn vreugde dat Ajax geen kampioen is geworden.
Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:21 schreef gday het volgende:
[..]
Arrogantie van Ajax-kant wordt altijd veel breder uitgemeten dan arrogantie bij anderen. Op zich is het best suf want als je geheel objectief bekijkt heeft het gehele Nederlandse voetbal onwaarschijnlijk veel te danken aan de Amsterdammers.
quote:Vitesse heeft transfer Kolk nog niet rond
Vitesse heeft Santi Kolk nog niet binnen. De Arnhemmers willen de aanvaller graag overnemen van ADO Den Haag. Kolk heeft bij de Haagse degradant nog een contract tot medio 2008.
"We komen er vooralsnog niet uit met ADO", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland. "Ze zouden nog terugbellen." De aanvaller staat naar verluidt ook in de belangstelling van FC Groningen.
"Verder is alles nog rustig bij Vitesse", aldus Van der Kraan. "We hebben wel Raymond van Driel en Colin van Mourik een aanbieding gedaan."
quote:PSV mag zich weer melden voor Lazovic
Vitesse is bereid mee te werken aan een transfer van Danko Lazovic (23) naar de kersverse landskampioen PSV. De Servische topscorer van de Arnhemmers maakte afgelopen zondag na het met 5-1 verloren competitieduel met PSV bekend graag naar Eindhoven te willen verkassen.
'Die woorden verbazen mij', zegt technisch manager van Vitesse Jan Streuer. 'Maar er wordt stevig aan Danko getrokken. Ik kan bevestigen dat er afgelopen maanden contact is geweest met PSV. Tot nu toe hebben ze zich echter nog niet concreet gemeld. Maar ze zijn welkom, al zijn we pas bereid te onderhandelen als hun bod in de buurt komt van het bedrag dat wij voor Danko willen ontvangen. Hij heeft een contract tot 2010 en PSV moet niet verwachten dat we hem voor niets laten gaan. Maar als ze voldoen aan de transfersom, kunnen wij Danko niet voor Vitesse behouden.'
Lazovic beleefde dit seizoen zijn doorbraak in de Eredivisie. Eerdere onderhandelingen tussen PSV en Vitesse liepen op niets uit omdat de Eindhovennaren niet wilden voldoen aan de transfersom van acht miljoen euro. PSV wilde niet meer dan de helft neerleggen voor de spits.
quote:Due mag vertrekken van Vitesse
Intussen lijkt een vertrek van Anders Due (25) bij de Arnhemmers aanstaande. De Deense middenvelder, die afgelopen seizoen overkwam van FC Nordsjcelland, vindt dat hij te weinig speelt en wil het liefst terugkeren naar zijn geboorteland. Naar verluidt is Br0ndby lF geïnteresseerd. Streuer: 'Ik begrijp dat Anders meer wil spelen. Hij kan hier blijven, maar we willen hem niet tegen zijn zin in bij Vitesse houden. Clubs die hem willen overnemen, mogen zich bij ons melden.'
Nee, maar je moet je 'bewijs' niet selectief gaan kiezen. Wil je mij vertellen dat Van Gaal nooit arrogant doet? Wil je mij vertellen dat Koeman nooit met een 1 op zijn stropdas rondliep?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb Louis van Gaal en Ronald Koeman niet kunnen betrappen op een "wij staan zondag in Tilburg met de schaal boven onze hoofden".
Pryor heeft laatst nog bijgetekend toch? (edit: in november vorig jaar idd opengebroken tot 2010). Lijkt me niet dat De Mos die zo maar wil laten gaan en al helemaal niet naar Ajax. In een interview over zijn toekomst zei hij laatst nog dat hij een 'dragende speler' wil worden voor Vitesse. Aan de andere kant woont hij wel nog steeds in Amsterdam.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef Rhinestone het volgende:
Ajaxschijnt Pryor te willen hebben. Maar dat zal er toch vast niet van komen.
En Makaay en Cocu moeten terug naar Vitesse.
Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat was inderdaad Amsterdamse arrogantie ten top. Heerlijk hoe het dan is verlopen.
Tja, je kunt daar om lachen, maar ze zijn iig niet zo kneuzig om ineens te verstoppen dat ze voor Ajax zijn, toch? De trots liefde blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zag ze maandag alweer lopen in hun ajaxshirtjes, en verkoop van ajaxvlaggen en het nieuwe uitshirt , het heet niet voor niet rommelmarkt
![]()
Met timen doelde ik meer op hoge ballen. Je zal wel zien; het is ongelooflijk hoevaak hij onder een (simpele) bal doorspringt. Al kan hij zich daar inderdaad natuurlijk nog op verbeteren, net als op andere vlakken. Maar bij een eredivisieclub zal hij daar denk ik de tijd niet voor krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef DeVinger het volgende:
75k is natuurlijk een lachertje. Miskoop is het dus sowieso al niet. Daarnaast, Afunados, met 22goals zal die toch op z'n minst een beetje kunnen timenEn dat hij veel kansen mist geeft aan dat hij alleen nog maar beter kan worden
Ik hoop alleen wel dat het de vervanger dan Junker is, en dat Kolk nog komt.
quote:Overigens is, naast Makaay, ook Danko Lazovic nog altijd een kandidaat om de Eindhovense frontlinie te versterken. Maar als Vitesse vasthoudt aan de huidige vraagprijs, dat naar verluidt zo'n acht miljoen euro bedraagt, zal PSV afhaken. "Wij zijn nog steeds geïnteresseerd, maar dat bedrag gaan wij niet betalen", aldus Valckx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |