Er hangen mooie spandoekenquote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef WebForce het volgende:
Koeman heeft het ook zo top gedaan bij Vitesse![]()
.
Koeman neem die rotzooi mee!
Vanuit Vitesse ook?quote:Op zondag 29 april 2007 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vladimir Stojković
![]()
[..]
Er hangen mooie spandoeken![]()
Sorry, wachten is niet leuk, jeweettoch...quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd geen idee wanner zaken naar buiten komen en of alles lukt.![]()
Vitesse/Agovv A1 gaan de play offs in voor promotie. De D3 maakt nog steeds kans om kampioen te worden.
Iets gewonnen?quote:En ik voel me goed en lekker en gok op een stunt van Vitesse vanmiddag.
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhovenquote:Op zondag 29 april 2007 16:12 schreef Alex858 het volgende:
Hoeveel zou Vitesse hebben ontvangen voor deze wanprestatie?
Nogmaals hij woont naast de broers koemanquote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhoven
Schande![]()
Voor Koeman , maar die zullen nu wel niet meer nodig zijnquote:
Ben er bang voorquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
PSV. Maar goed, Danko zal nu wel vertrekken
..
Als je het niet op eigen kracht kunt, ben je de landstitel niet waardigquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Vitesse met de benen wijd vandaag. Zelfs sportiviteit kennen de Arnhemmers niet.
Lekker zwak naar anderen wijzenquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Vitesse met de benen wijd vandaag. Zelfs sportiviteit kennen de Arnhemmers niet.
Las het op vak113.nlquote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Adelante het volgende:
Kluivert
nee toch, laat ze die ajb in eindhoven houden
Als je in Arnhem die punten had gepakt was je er geweestquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je het niet op eigen kracht kunt, ben je de landstitel niet waardig
Dan nog: eerst kijken naar je eigen kracht, dan pas naar anderenquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.
Dat doen we nog wel hoor , wacht maar afquote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
PSV heeft het juist niet op eigen kracht hoeven doen. Vitesse dat nog boven NEC uit had kunnen komen, ging met de benen wijd en heeft PSV het kampioenschap gegeven.
Kan ons aan de reet roesten!quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan nog: eerst kijken naar je eigen kracht, dan pas naar anderen
Vitese KAN en MAG je niks verwijten , die werken altijd mee met dit soort gevallen , dat weet je.quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.
Heb je de wedstrijd wel gezien?quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Ajax heeft toch gewonnen. Willem II wilde nog een wedstrijd voetballen. Vitesse doet gewoon helemaal niets aan het einde van een verloren seizoen, dan met de benen wijd te gaan liggen.
Je wil het niet snappen he!quote:Op zondag 29 april 2007 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Nog iemand die het snaptquote:Op zondag 29 april 2007 17:50 schreef Eilanden het volgende:
Ajax had gewoon een goal meer moeten scoren of gewoon van RKC moeten winnen. Nu moeten ze niet a la Calimero de schuld bij Vitesse neerleggen
quote:De Mos: met allerlei spelers bezig
Vitesse is druk bezig met het zoeken naar versterkingen voor volgend seizoen.
"We zijn met allerlei spelers bezig", erkende trainer Aad de Mos zondag. "Maar Delorge komt in ieder geval niet." De Belgische middenvelder van ADO Den Haag werd de laatste weken in verband gebracht met Vitesse.
Over de wissel van keeper Vladimir Stojkovic zei De Mos: "Stojkovic was aan het provoceren. Zodanig dat het publiek bijna over de omheining kwam. Dan heb je verantwoordelijk als trainer om in te grijpen."
Bron: TV Gelderland TxT
huilliequote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik kan me toen eens een kwalificatiewedstrijd herinneren van Spanje tegen Liegtenstein ofzo. Als Spanje met iets van 11 doelpunten verschil zou winnen zou Nederland niet aan dat voetbaltoernooi deelnemen (WK of EK). En ja hoor, Spanje won met iets van 12-1 van Liegtenstein en Nederland deed niet mee. Iedereen dacht aan omkoperij alleen dat viel niet te bewijzen.
Daar doet die wedstrijd van Vitesse vanmiddag ook een beetje aan denken.
Dat is de functionaliteit van het woordje 'ofzo'quote:Op zondag 29 april 2007 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Get your facts straight ....
Allereerst is het Liechtestein en geen Liegtenstein. Daarnaast was het voor het EK in Frankrijk. Tenslotte was de wedstrijd niet tegen Liechtenstein maar tegen Malta.
Daarom wil je Nelisse zeker ook bij ons slijtenquote:Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ik ben zekerrrrrrrrrrrr geen fan van VitesseMaar ik vind dit gedrag wel zo zwak
Nee, want een dergelijke uitslag lag in de lijn der verwachtingen. Ik had ook meer van Ajax verwacht tegen een uitgevoetbald Willem II .. ik had niet verwacht dat ze maar bij 2 goals zouden blijven stekenquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is de functionaliteit van het woordje 'ofzo'
Maar je ziet de gelijkenissen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |