quote:Nederlandse deelnemer Intertoto noordwaarts
Hoewel nog niet duidelijk is welke clubs er precies mee gaan doen, heeft de UEFA maandag al geloot voor de drie rondes van de Intertoto Cup. De vertegenwoordiger uit Nederland staat in de derde ronde in ieder geval een tegenstander uit Noord-Europa te wachten.
De Nederlandse deelnemer treft een club uit Faerøer, Ierland, IJsland of Zweden. In de eerste ronde komen de Zweden en de Faerøer tegen elkaar uit en nemen de IJslanders het op tegen de Ieren. De winnaars spelen tegen elkaar en de club die ook de tweede ronde overleeft wacht een confrontatie met de Nederlandse deelnemer.
De clubs die in de derde ronde als winnaar uit het strijdperk treden, plaatsen zich voor de tweede voorronde van het UEFA Cup-toernooi. In het huidige seizoen kwam Newcastle United van alle Intertoto-deelnemers het verst in Europa. De Engelse club werd pas in de achtste finale van het UEFA Cup-toernooi een halt toegeroepen door AZ.
vi.nl
quote:De andere concurrent Willem II won ook. Met nog twee duels te spelen heeft Feyenoord vijf punten achterstand op beide clubs en lijkt degradatie onafwendbaar
quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef Klingon het volgende:
Braziliaanse spitsen willen nogal eens vaker dan 30x scoren in de Eredivisie
Ik zie liever Lazovic, Benson en Pryor. Ik gaf 'm nog even het voordeel van de twijfel, maar ik heb eigenlijk geen enkele wedstrijd gezien waarvan ik dacht "wat heeft Junker een dijk van een partij gespeeld vandaag". Al zie ik 'm liever niet naar een andere Eredivisie-club vertrekken, maar ja...quote:Op maandag 23 april 2007 23:42 schreef DeVinger het volgende:
Zolang Junker maar weg gaat... Wat vinden jullie nou eigenlijk allemaal van hem ??![]()
Afgelopen zondag hadden een paar supporters op Zuid het erover om Junker maar te ruilen voor Nelisse (contract loopt tot 2008). Vond ik niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:05 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet waarom Utrecht aan hem trekt. Hij scoort niet én geeft geen assists. Daarnaast is hij niet belangrijk voor het team, want hij is nooit aan de bal. Maargoed, ik zal wel geen voetbalkennis hebben.
8 doelpunten in 42 wedstrijden, das net 1 op 5...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef FrietjuH het volgende:
Wat heb je aan hakjes we willen GOALS zien![]()
Dan moet je hopen dat het Zweden wordt en de tegenstander Kalmar FF is..quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mochten we het halen gaan we noordwaarts![]()
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef Rhinestone het volgende:
Poll: Vitesse Speler van het jaar verkiezing Seizoen 2006/2007
Je hebt gestemd op: Yu Hai![]()
Delorge heeft zelfs nog gescoord vanmiddagquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef Elvislives het volgende:
Die van ADO schijnen vanmiddag in Emmen gesignaleerd te zijn...
Volgens mij denk jij aan die andere Braziliaan nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:23 schreef Elvislives het volgende:
Die van ADO schijnen vanmiddag in Emmen gesignaleerd te zijn...
En de Braziliaan komt niet, zou minimaal een week blijven, maar na 2 dagen mocht ie alweer weg, dat was dus een duidelijk signaal
Ja je hebt gelijk, ik had je scoop even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:58 schreef Smeich het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij aan die andere Braziliaan nuEn die Ado'ers gingen aapjes kijken in Noorder Dierenpark.
quote:Vitesse wil Sprockel vastleggen tot 2012
27-04-07 De Gelderlander
Vitesse wil verdediger Civard Sprockel langer aan zich binden. De Arnhemse club onderhandelt met de 23-jarige international over een nieuwe verbintenis tot medio 2012.
De huidige verbintenis van Sprockel loopt af in de zomer van 2008. Vitesse heeft een optie op nog twee seizoenen. Nu Sprockel zich dit seizoen sensationeel heeft ontwikkeld van eerste divisie- speler tot international, wil Vitesse langer met de centrale verdediger door. Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Sprockel, is momenteel met Vitesse in gesprek over het openbreken en verbeteren van het contract van de voetballer.
Dan heeft hij het toch niet kunnen maken, wat me op zich niet verbaast. Was leuk geweest voor die jongen. Zal nu wel weer ergens in de hoofdklasse gaan spelen, Spakenburg had al interesse.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef escape_nl het volgende:
Vitesse rekent op vertrek Van Polen
Vitesse verwacht dat Bram van Polen vertrekt bij de Arnhemse club.
De 21-jarige middenvelder kwam deze zomer over van VVOG. Van Polen kreeg in de voorbereiding wel speeltijd, maar maakte daarna geen deel meer uit van de A-selectie. "Ik ga ervanuit dat hij weggaat", verwacht manager voetbal Jan Streuer. "Hij wil bepaalde zekerheden dat hij bij de A-selectie komt, maar dat zit er niet in voor hem
Dat is inderdaad geen slecht ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 00:16 schreef Klingon het volgende:
[..]
Afgelopen zondag hadden een paar supporters op Zuid het erover om Junker maar te ruilen voor Nelisse (contract loopt tot 2008). Vond ik niet eens zo'n slecht idee.
Jij wilt Junker hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen slecht ideeDan lever ik Nelisse zelfs met een strik af bij het Gelredome
Bij Utrecht heeft íe dat maar hééééél weinig bewezen.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Nelisse is ook zo'n net niet speler. Heeft vaak genoeg bewezen het te kunnen, maar ook vaak genoeg bewezen het niet te kunnen.
quote:Nelisse moet ik trouwes ook niet
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij Utrecht heeft íe dat maar hééééél weinig bewezen.....
Wat precies?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Nelisse is ook zo'n net niet speler. Heeft vaak genoeg bewezen het te kunnen, maar ook vaak genoeg bewezen het niet te kunnen.
quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom ik zondags uit men bed![]()
Forza Vites !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |