Weer helemaal niets?? we zijn het nog niet gewend hoor zo laag voetballen. Na 12 jaar lang de nummer 4 van nederland te zijn geweest twee slechte seizoentjes gehad.quote:Op zondag 14 november 2004 18:14 schreef cultheld het volgende:
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
Tja, helaas was er vorig seizoen nog geen zekerheid en konden ze de optie niet lichten. Hopen dat 'ie nu alsnog tekent, maar ik vrees van niet...quote:Op zondag 14 november 2004 18:16 schreef jeffreysnf het volgende:
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
Moet die niet doenquote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
Fijn dat jij daar om kan juichen, maar van mij hoeft het niet.quote:Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
quote:Het Duitse Alemannia Aachen is geinteresseerd in Vitesse-middenvelder Alexander Rankovic.
De Servier is de laatste wedstrijden bekeken door vertegenwoordigers van de Duitse club. Rankovic heft normaal gesproken geen basisplaats bij Vitesse, maar door de blessure van Stijn Vreven speelde hij de laatste 3 wedstrijden in de basis als rechtsback.
Alemannia Aachen speelt momenteel in de Duitse 2e liga, maar is nog wel actief in de UEFA CUP-toernooi. Rankovic kwam in augustus 2002 naar Vitesse, maar kan sinds dit seizoen niet meer rekenen op een vaste plaats in het elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |