abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23311320

Het lijkt wel of oude tijden bij Vitesse herleven na twee belabberde seizoenen.

De jeugd lijkt dan eidelijk echt door te breken. Janssen en Hofs begonnen met de verbetering eind vorig seizoen, waardoor we mede lijfsbehoud hadden. En dit jaar ontwikkelen zich ook Jansen en Dingsdag als volwaardige basisspelers. Ook Rojer en Schaars pakken nu hun speelminuten met invalbeurten en doen dat op een zeer goede manier.

Vergeleken met vorig seizoen valt er in Arnhem weinig te klagen.
Deden we vorig seizoen de hele competitie erover om 4 wedstrijden te winnen nu staat Vitesse na 12 speelronden al op 6 winstpartijen. De afbraak lijkt gestopt en de Gelderse Glorie lijkt in Arnhem te herleven!
pi_23311403
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23311448
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
pi_23311616
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:14 schreef cultheld het volgende:
Dit seizoen kunnen jullie ff feesten, maar Hofs vertrekt naar PSV en Janssen zie ik ook nog wel vertrekken. De huurlingen zullen weggaan en volgend jaar is 't weer helemaal niets in Arnhem
Weer helemaal niets?? we zijn het nog niet gewend hoor zo laag voetballen. Na 12 jaar lang de nummer 4 van nederland te zijn geweest twee slechte seizoentjes gehad.
pi_23311660
ze mogen dan wel ff goed voetballen, maar dan nog blijft het een verdomd achterlijke club, net als arnhem zelf
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 14 november 2004 @ 18:28:15 #6
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_23311688
En, hoeveel miljoen hebben die smerige competitievervalsers tot nu cadeau gekregen?

110% anti-competitievervalsing. Kut fietstas.
  Trouwste user 2022 zondag 14 november 2004 @ 18:29:47 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_23311722
Schitterend doelpunt van Hofs. Het wachten is op van Basten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23311814
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:16 schreef jeffreysnf het volgende:
vitesse had hofs allang moeten vastleggen. zonde dat ie nu aan het einde van het seizoen tranfervrij vertrekt.
Tja, helaas was er vorig seizoen nog geen zekerheid en konden ze de optie niet lichten. Hopen dat 'ie nu alsnog tekent, maar ik vrees van niet...
Hij is trouwens geblesseerd uitgevallen tegen Heerenveen en niet inzetbaar voor Jong Oranje. Hopen dat 'ie er tegen PSV weer bij is
pi_23313797
Wat een k#twedstrijd gisteren. Vitesse overigens verdiend gewonnen, Hofs meer dan prima speler. Huntelaar had helaas z'n dag niet. Had er 2 moeten maken.

Feli enzo.
pi_23313872
Hofs naar PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23314131
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:00 schreef cultheld het volgende:
Hofs naar PSV
Bron?
pi_23315108
Over Hofs is nog helemaal niks zeker. Als hij naar PSV gaat zie ik hem ook op de bank belanden net zoals van der Schaaf. Het lijkt me verstandiger dat hij aan spelen toekomt en zich verder ontwikkeld.

Nog bedankt Maxpower. De wedstrijd kon inderdaad beter, maar als Vitessenaar ben ik blij met de punten.
  maandag 15 november 2004 @ 10:56:39 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_23324436
lekkere overwinning van het weekend weer

hopen dat ze het zondag PSV lastig kunnen maken
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 15 november 2004 @ 10:57:36 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23324458
quote:
Hofs naar PSV
Moet die niet doen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 15 november 2004 @ 11:04:36 #15
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23324580
Zoveel huurlingen heeft Vitesse niet. Slim spelers aangetrokken die transfervrij waren of heel goedkoop. De dragende spelers zijn zeker wel Hofs en janssen en die moeten ze zeker proberen te behouden. Hofs naar PSV zou heel jammer zijn want dan zie ik hem liever vertrekken naar iets "groters" v\d Schaaf was destijds ook een hele goeie maar komt bij PSV ook nog steeds niet aande bak.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_23325326
quote:
Hofs naar PSV
Fijn dat jij daar om kan juichen, maar van mij hoeft het niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 15 november 2004 @ 13:54:56 #17
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23327819
hmm tjah, alles gaat nu over hofs, terwijl ik denk dat het ook vooral een teamprestatie is, met name de verdediging doet het goed de laatste competitie wedstrijden, en die wedstrijden waren toch tegen clubs die gelijkwaardig waren...

Nu tegen PSV, waar ik denk dat Vitesse toch zeker kans maakt om puntjes te pakken
Maximaal 4 regels
pi_23328295
Alle aandacht gaat inderdaad naar Hofs, maar eigenlijk is dat niet eens zo erg. Er zijn spelers bij Vitesse, die betere wedstrijden voetballen dan Hofs. Die komen zo mooi niet in de picture en dan is de kans dus groter dat ze blijven.
  maandag 15 november 2004 @ 15:00:49 #19
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_23329185
Vitesse is lekker bezig. En dan lossen de financiėle problemen ( mits goed beleid ) zichzelf wel op.
Ik vind de Hofs-hype ook wel overdreven. Laat 'm eerst nog maar een half seizoentje constant presteren.
  maandag 15 november 2004 @ 15:22:32 #20
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_23329586
hmm ik twijfel of de problemen over pakweg 5 jaar echt weg zijn, het blijkt gewoon dat er te weinig geld wordt binnengehaald, terwijl ze toch eigenlijk de hele tijd in die bodemloze put bezig zijn... maar ik heb het er niet meer over, kheb er genoeg van na al dat gedoe van afgelopen jaar...
Maximaal 4 regels
pi_23331175
Alemannia Aachen aast op Rankovic
quote:
Het Duitse Alemannia Aachen is geinteresseerd in Vitesse-middenvelder Alexander Rankovic.

De Servier is de laatste wedstrijden bekeken door vertegenwoordigers van de Duitse club. Rankovic heft normaal gesproken geen basisplaats bij Vitesse, maar door de blessure van Stijn Vreven speelde hij de laatste 3 wedstrijden in de basis als rechtsback.

Alemannia Aachen speelt momenteel in de Duitse 2e liga, maar is nog wel actief in de UEFA CUP-toernooi. Rankovic kwam in augustus 2002 naar Vitesse, maar kan sinds dit seizoen niet meer rekenen op een vaste plaats in het elftal.
pi_23332050
En PSV schijnt nu echt werk te maken van Hofs.

Het wordt weer leuk in de winterstop. Ik ben benieuwd hoe Vitesse dit op gaat vangen als dit allemaal doorgaat.
pi_23332720
Op naar de zesde plaats, al dan niet met Hofs. Hoewel, hij is van groot belang natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23334287
Hofs scoort redelijk, maar zijn wedstrijden zijn niet zo geweldig. Op het ogenblik is het een middelmatige speler, met een leuk doelsaldo. Voordeel is wel dat hij nog vrij jong is en zich zeker door kan ontwikkelen tot een topper.

Als Vitesse hem kan verkopen in de winterstop en een goede vervanger kan krijgen ben ik er niet eens zo heel rauwig om. Ik denk dat er een groter probleem ontstaat al Theo Janssen vertrekt.

Dat Rankovic zal vertrekken naar Aachen hoeven we niet serieus te nemen en plaatsen we in de catogorie gerucht.
pi_23335052
Ik wacht ook op de terugkeer van mijn persoonlijke favoriet Ruud Knol!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')