abonnement Unibet Coolblue
pi_42097990
pi_42099821
Gister was Micheal Dingsdag aanwezig ( zoals jullie mischien al op de schermen hebben gezien ) om afscheid te nemen in de bestuurskamer ( hiervoor heeft hij zelf gekozen omdat hij vindt dat hij totaal verkeerd is neergezet in het boekje Hard Gras )

Vandaag verzoorzaakte ie een pingel en tevens de nederlaag voor Sc H'veen
  zondag 24 september 2006 @ 22:12:55 #3
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42100004
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gister was Micheal Dingsdag aanwezig ( zoals jullie mischien al op de schermen hebben gezien ) om afscheid te nemen in de bestuurskamer ( hiervoor heeft hij zelf gekozen omdat hij vindt dat hij totaal verkeerd is neergezet in het boekje Hard Gras )

Vandaag verzoorzaakte ie een pingel en tevens de nederlaag voor Sc H'veen
Genoten van de waven jongen?

Dingsdag, wat een pauper is dat zeg. Had gezegd waar het op staat, en dat ie gewoon voor de poen kon vertrekken. Dan was het een kerel geweest. Nu is het bij een zielig ventje gebleven.
Maximaal 4 regels
pi_42100101
Nee ik ga niet waven bij een 2-0 voorsprong tegen HERACLES
  zondag 24 september 2006 @ 22:22:10 #5
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42100180
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee ik ga niet waven bij een 2-0 voorsprong tegen HERACLES
Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van je (no offense)

Groningen uit, laten we hopen op een puntje.
Maximaal 4 regels
pi_42100309
die mensen met die trommels , maar er waren er wel meer die niet meededen , maar buiten dat zat de sfeer er gister aardig / goed in.

RKC kon het ook moeten wij het ook wel kunnen mischien wel meer 1 puntje , een overwinning moet het dan worden , Groningen heeft nog een lastige uefa cup wedstrijd donderdag kan wellicht nog in ons voordeel werken.
pi_42102203
De wave vond ik ook niet echt van toepassing idd. Maja, de sfeer was goed... dat mocht ook wel weer een keertje
  maandag 25 september 2006 @ 00:03:13 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42102231
TT jullie wel..
  maandag 25 september 2006 @ 00:27:22 #9
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_42102926
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
TT jullie wel..

Alsof ik ooit had kunnen hopen dat hij er 'al' 5 in zou schieten. Hij heeft duidelijk iets recht te zetten, niet alleen in Rotterdam, maar in heel NL.
Maximaal 4 regels
pi_42106002
Lang geleden dat een speler van Vitesse dat lijstje heeft aangevoer na de 5e ronde.

Ik ben benieuwd of dit elftal de stijgende lijn doorzet in Groningen. Groningen schat ik zeker hoger in dan heracles, maar met dezelfde inzet en spelals afgelopen weekend is daar zeker wel wat mogelijk.
  maandag 25 september 2006 @ 08:50:44 #11
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_42106498
Vitesse speelde zaterdag eindelijk weer een leuke pot voetbal. Pryor en Lazovic waren allebei helden, Sprockel was zeer degelijk achterin en Sansoni, met uitzondering van een paar fouten, speelde tevens een goede wedstrijd. Enige onvoldoende was voor Verhaegh.

Kaartje Groningen uit ook kunnen halen vrijdag, met een volle auto zullen we er zijn! Gaan er nog meer van FOK!?
Bridge over troubled water
  maandag 25 september 2006 @ 10:14:06 #12
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42107454
Ik wave ook niet mee! Dus dat zijn al 2 Zuid-ers die niet meededen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42116361
tvp
  maandag 25 september 2006 @ 18:00:07 #14
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_42117660
hmm van harte met de overwinning, verdiend hoor! jammer dat een aantal van jullie supporters het nodig vond om gewone niets kwaadszinnende voetballiefhebbers te moeten aanvallen..
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  maandag 25 september 2006 @ 18:03:44 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42117719
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Breemz het volgende:
hmm van harte met de overwinning, verdiend hoor! jammer dat een aantal van jullie supporters het nodig vond om gewone niets kwaadszinnende voetballiefhebbers te moeten aanvallen..
Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42118155
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van je (no offense)
Je stond vorig jaar zelf ook op zuid
  maandag 25 september 2006 @ 18:25:19 #17
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_42118191
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:03 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?
hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..

stond samen met m'n vriendin en een maat van mij te wachten op nog 2 vrienden van ons ik was aan het bellen met ze en verder stonden we een beetje te niksen daar, tot er een mannetje of 10 van vitesse aankwam (maat had heracles shirt aan) en het werd direct dreigend, m'n maat kreeg een vuist op z'n lip en ik werd aan m'n strot gegrepen(nu ben ik zelf aardig aan de lengte 1.93, maar deze kerels waren echt van die bodybuilderachtige types), kon me gauw weer los maken en we liepen maar weg, ze volgden ons, waarop m'n maat en vriendin gauw de hoofdingang ingingen van het gelredome. Helaas lukte mij dat niet dus kwam er nog eens 4/5 man achter me aan, één ervan schopt me van achter (ja wat een heldendaad) in m'n knieholte waardoor ik val, meteen wilden de anderen me te pakken nemen maar een erg aardige vitesse fan kwam ertussen, welke ook direct een klap te voorduren kregen, elkaar oprapend zijn de vitesse fan en ik ook richting hoofdingang gerend, daar kwamen we in veiligheid. waar het voor nodig was? geen idee! jullie winnen met 4-0 en nog moet zoiets nodig zijn, tja dan mag je je een grote jongen noemen met z'n 10'n achter 2 jongens en een meisje aan..

Zoals gezegd gelukkig niks gebeurt, nu ben ik ook niet bang aangelegd ofzo maar toch het is wel even schrikken als zoiets gebeurt zeker als je er niet op uit bent of wat dan ook, vond ik een beetje een domper deze toch al dramatische avond voor ons als heraclieden!

Veel succes in de competitie en tot in Almelo! waar wij, voetballend hopenlijk meer weerstand gaan bieden!
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_42118197
't Renfront moest ook weer is wat van zich laten horen ?

Grunn uit moet kunnen als ze nog een zware pot tegen Partizan spelen..
  maandag 25 september 2006 @ 19:12:50 #19
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_42119334
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Breemz het volgende:

[..]
Ja, klinkt inderdaad als een stel heel stoere gasten, en vooral erg nutteloos. Voor zover ik weet is er geen "geschiedenis" tussen Heracles en Vitesse en bovendien hadden we dus dik gewonnen, dus frustratie zal alleen bij jullie aanwezig geweest zijn.

Jammer dat dit soort gezeik eerder normaal dan uitzondering is geworden, maar ja zoals Tyler Durdern zei: "We have no great depression, no great war, so we need to ventilate our agression elsewhere" (ofzoiets )

Vooral balen dat je vriendin erbij was trouwens, de meeste vrouwen bedenken zich de volgende keer wel als ze meegaan naar voetbal...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_42120116
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Breemz het volgende:

[..]

hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..

stond samen met m'n vriendin en een maat van mij te wachten op nog 2 vrienden van ons ik was aan het bellen met ze en verder stonden we een beetje te niksen daar, tot er een mannetje of 10 van vitesse aankwam (maat had heracles shirt aan) en het werd direct dreigend, m'n maat kreeg een vuist op z'n lip en ik werd aan m'n strot gegrepen(nu ben ik zelf aardig aan de lengte 1.93, maar deze kerels waren echt van die bodybuilderachtige types), kon me gauw weer los maken en we liepen maar weg, ze volgden ons, waarop m'n maat en vriendin gauw de hoofdingang ingingen van het gelredome. Helaas lukte mij dat niet dus kwam er nog eens 4/5 man achter me aan, één ervan schopt me van achter (ja wat een heldendaad) in m'n knieholte waardoor ik val, meteen wilden de anderen me te pakken nemen maar een erg aardige vitesse fan kwam ertussen, welke ook direct een klap te voorduren kregen, elkaar oprapend zijn de vitesse fan en ik ook richting hoofdingang gerend, daar kwamen we in veiligheid. waar het voor nodig was? geen idee! jullie winnen met 4-0 en nog moet zoiets nodig zijn, tja dan mag je je een grote jongen noemen met z'n 10'n achter 2 jongens en een meisje aan..

Zoals gezegd gelukkig niks gebeurt, nu ben ik ook niet bang aangelegd ofzo maar toch het is wel even schrikken als zoiets gebeurt zeker als je er niet op uit bent of wat dan ook, vond ik een beetje een domper deze toch al dramatische avond voor ons als heraclieden!

Veel succes in de competitie en tot in Almelo! waar wij, voetballend hopenlijk meer weerstand gaan bieden!
Voor vitesse supporters die dit doen schaam ik me rot. Deze lui veroorzaken vaak de verplichte combi's.

Veel sterkte en succes en ik hoop op nog een overwinning op jullie ploegje.
pi_42121486
Benson heeft vandaag de enige en winnende goal gemaakt tegen Jong AZ ,( de koploper bij de beloften ) eindstand dan ook 1-0
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het duel tussen Vitesse en PSV, in de derde ronde van het toernooi om de KNVB Beker, is vastgesteld voor donderdag 9 november aanstaande. De aftrap in het Gelredome in Arnhem is om 20.00 uur, heeft de KNVB bekendgemaakt.

(bron: psv)

zie ik toch al
pi_42123889
vitessezuid113 Donderdag ook weer naar de Kuip?
pi_42124222
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
vitessezuid113 Donderdag ook weer naar de Kuip?
effe kijken naar Hofs
pi_42124769
Ik zie dat het plaatje achterloopt, ik zal em ff bijwerken!
pi_42124808
@ Breemz

het slaat helemaal nergens op , voor dat soort gasten heb ik ook geen goed woord over , hopelijk heb je er nu geen klachten meer van , en snel vergeten.

Jullie ook sucses jullie reden het wel , volgend jaar ben je toch gewoon weer bij Vitesse - Heracles Almelo , en Vrijdag wel winnen he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')