Genoten van de waven jongen?quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gister was Micheal Dingsdag aanwezig ( zoals jullie mischien al op de schermen hebben gezien ) om afscheid te nemen in de bestuurskamer ( hiervoor heeft hij zelf gekozen omdat hij vindt dat hij totaal verkeerd is neergezet in het boekje Hard Gras )
Vandaag verzoorzaakte ie een pingel en tevens de nederlaag voor Sc H'veen
Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van jequote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nee ik ga niet waven bij een 2-0 voorsprong tegen HERACLES![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
TT jullie wel..
Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?quote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef Breemz het volgende:
hmm van harte met de overwinning, verdiend hoor! jammer dat een aantal van jullie supporters het nodig vond om gewone niets kwaadszinnende voetballiefhebbers te moeten aanvallen..
Je stond vorig jaar zelf ook op zuidquote:Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar de enige in dat vak van je(no offense)
hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..quote:Op maandag 25 september 2006 18:03 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Supporters doen dat niet hoor...ooh, je bedoelt zielige kereltjes met Vitesse shirtjes aan? Triest ja...Wat is dr precies gebeurd dan?
Ja, klinkt inderdaad als een stel heel stoere gasten, en vooral erg nutteloos. Voor zover ik weet is er geen "geschiedenis" tussen Heracles en Vitesse en bovendien hadden we dus dik gewonnen, dus frustratie zal alleen bij jullie aanwezig geweest zijn.quote:
Voor vitesse supporters die dit doen schaam ik me rot. Deze lui veroorzaken vaak de verplichte combi's.quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Breemz het volgende:
[..]
hmm opzich niets, had geluk dat een vitesse fan (waarvoor dank) ertussen kwam anders was er wel iets gebeurt..
stond samen met m'n vriendin en een maat van mij te wachten op nog 2 vrienden van ons ik was aan het bellen met ze en verder stonden we een beetje te niksen daar, tot er een mannetje of 10 van vitesse aankwam (maat had heracles shirt aan) en het werd direct dreigend, m'n maat kreeg een vuist op z'n lip en ik werd aan m'n strot gegrepen(nu ben ik zelf aardig aan de lengte 1.93, maar deze kerels waren echt van die bodybuilderachtige types), kon me gauw weer los maken en we liepen maar weg, ze volgden ons, waarop m'n maat en vriendin gauw de hoofdingang ingingen van het gelredome. Helaas lukte mij dat niet dus kwam er nog eens 4/5 man achter me aan, één ervan schopt me van achter (ja wat een heldendaad) in m'n knieholte waardoor ik val, meteen wilden de anderen me te pakken nemen maar een erg aardige vitesse fan kwam ertussen, welke ook direct een klap te voorduren kregen, elkaar oprapend zijn de vitesse fan en ik ook richting hoofdingang gerend, daar kwamen we in veiligheid. waar het voor nodig was? geen idee! jullie winnen met 4-0 en nog moet zoiets nodig zijn, tja dan mag je je een grote jongen noemen met z'n 10'n achter 2 jongens en een meisje aan..
Zoals gezegd gelukkig niks gebeurt, nu ben ik ook niet bang aangelegd ofzo maar toch het is wel even schrikken als zoiets gebeurt zeker als je er niet op uit bent of wat dan ook, vond ik een beetje een domper deze toch al dramatische avond voor ons als heraclieden!
Veel succes in de competitie en tot in Almelo! waar wij, voetballend hopenlijk meer weerstand gaan bieden!
quote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
vitessezuid113 Donderdag ook weer naar de Kuip?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef WebForce het volgende:
Ik zie dat het plaatje achterloopt, ik zal em ff bijwerken!
quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef WebForce het volgende:
Dienstmedeling
ctrl+F5 en het is bijgewerkt...
Wat heeft de ctrl voor nut? f5 is toch ook al vernieuwen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef WebForce het volgende:
Dienstmedeling
ctrl+F5 en het is bijgewerkt...
Wat een luxe eigenlijkquote:Due is niet gekomen voor de bank
Anders Due is bij Vitesse niet langer basisspeler en daarom moest de Deense linkspoot opdraven in een wedstrijd van Jong Vitesse tegen AZ.
Due neemt geen genoegen met een positie op de bank. "Ik ben niet naar Nederland gekomen om op de bank te gaan zitten", zegt de Deen stellig. "Ik was kwaad toen ik hoorde dat ik ernaast stond."
De Deen kreeg wel tekst en uitleg van Aad de Mos. "De trainer vond dat hij het elftal moest veranderen en heeft er ook met mij over gesproken. Ik weet ook wel dat ik niet 100 procent heb laten zien. Ik moet het maar accepteren, maar ben er natuurlijk niet blij mee." De Deen werd afgelopen zomer voor zeker een miljoen euro naar Vitesse gehaald.
"Daar kan ik niks aan doen, dat geeft geen extra druk. Maar ik wil wel tonen dat ik het waard ben. Ik heb ook even moeten wennen hier, maar als een paar voorzetten van mij toevallig wel doelpunten hadden opgeleverd, had ik er nu gewoon ingestaan."
Due vindt zelf dat hij voor meerdere posities in aanmerking komt. "Ik speel het liefste aan de buitenkant links, maar kan ook als linkshalf spelen en achter de spits. En als het moet, kun je mij zelfs gebruiken als linksback. "
Bron: TV Gelderland 25-09-2006
Junker neemt genoegen met een bijrol
In tegenstelling tot de andere Deen Anders Due, neemt Mads Junker wel genoegen met een bijrol bij Vitesse.
"Ik heb niet goed gespeeld, dus moet ik dit accepteren", zegt de zelfkritische Deen. "Pryor heeft het goed gedaan op mijn positie. De trainer heeft nu voor andere spelers gekozen en gewonnen met 4-0. Dat is goed voor het team, dus ook voor mij. Ik denk vooral aan de ploeg."
Het teambelang staat voorop bij Junker. "Ik ben ook op de bank supporter van het team en ga echt niet zitten hopen dat een concurrent zijn been breekt. Er zijn nog genoeg wedstrijden, iedereen is nodig en belangrijk voor het team."
De Deense aanvaller heeft wel zijn grenzen. "Ik sta er nu pas een week naast. Als het na de Kerst nog zo is, dan wordt het natuurlijk wel anders."
Junker heeft eerder in zijn cariere al teruggeknokt vanaf de bank. " Bij Bronby is het me ook overkomen. Toen was ik nog een jonge speler. Nu is dat inderdaad anders, want hier heb ik al een half jaar in de basis gestaan."
Het contrast is ook groot. "Van het nationale elftal naar het tweede van Vitesse, dat is een grote tegenstelling voor mij. Ik zal mij nu op trainingen en in het tweede elftal moeten bewijzen aan de trainer. Zo is voetbal. "
Jong VItesse?quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik vond gister Due nou ook niet zo geweldig spelen , dat zou de mos ook gezien moeten hebben. maar laten we hem maar de tijd geven.
Als je alleen F5 doet heb je kans dat hij het plaatje gewoon laad uit de cache, terwijl deze oud is... Bij een ctrl+F5 laad de browser alles opnieuw en gebruik de cache niet...quote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat heeft de ctrl voor nut? f5 is toch ook al vernieuwen?
Klopt, in sommige gevallen hoeft het niet, maarja, just for surequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef Elvislives het volgende:
Dank je, weer wat geleerd(overigens hielp gewoon f5-en voor mij nu)
Jij bent al net zo'n lolbroek als Fredje.quote:Op woensdag 27 september 2006 04:02 schreef Elvislives het volgende:
Schaaf is een echte buffelaar, die al het vuile werk opknapt. Onmisbaar wat mij betreft: haalt alle aanvallen eruit, en anders gaat het fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |