Daar hebben we WebForce voorquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:32 schreef Messenga het volgende:
De OP is niet helemaal up to date.
Ah oke, wist ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar hebben we WebForce voor![]()
Als ik weer met wel prog hij het doet , wil ik het eventueel ook doen![]()
Ik vind het een echt een goeie trainer. Hij roept wel veel vertrouwen op, door niet naar namen te kijken en te selecteren op klasse/vorm. Op de een of andere manier weet hij de tegenstanders precies te bespelen, en soms leidt dat tot resultaat (zoals tegen Roda).quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah oke, wist ik niet.
Hoe vinden de Vitessenaren Aad de Mos? tevreden?
Oké. (Zo mogen tvp's wel jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik vind het een echt een goeie trainer. Hij roept wel veel vertrouwen op, door niet naar namen te kijken en te selecteren op klasse/vorm. Op de een of andere manier weet hij de tegenstanders precies te bespelen, en soms leidt dat tot resultaat (zoals tegen Roda).
Hij is nu nog aan het bouwen, ik denk dat hij aan iets moois bouwt.
KVM-Lierse afgelast he?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef DarkShine het volgende:
Aad de Mos
Dat die ze kop maar niet meer op KV laat zien!
Mwah, ik vind zijn analyses over het algemeen wel duidelijk en een goed inzicht geven in de wedstrijd. Onderbouw je mening eens?quote:Oké. (Zo mogen tvp's wel ja ). Hoe vind je hem in TV-interviews? mij komt het over als een slechte verliezer..
Uit veiligheidsoverwegingen.quote:
Mwoah, zijn reactie Na NEC - Vitesse was nogal overrated. NEC was gewoon beter.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zijn analyses over het algemeen wel duidelijk en een goed inzicht geven in de wedstrijd. Onderbouw je mening eens?
Dat vind ik juist mooi van een trainer, en met die rekensommetjes, achquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oké. (Zo mogen tvp's wel ja). Hoe vind je hem in TV-interviews? mij komt het over als een slechte verliezer..
Ik heb tegen het sterrenteam gespeeld in Duitsland met de Oranjecampingquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
en met nog een mooie wedstrijd vooraf van het RTL sterrenteam![]()
Ik heb er zin in![]()
the gimp is gratis.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat ik zwart beeld zie bij die filmpjes,
Maar welk fotoprogramma'tje gebruik je eigenlijk om die op te maken ? ik zoek er namelijk nog een goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Adobe Photoshop CS2quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat ik zwart beeld zie bij die filmpjes,
Maar welk fotoprogramma'tje gebruik je eigenlijk om die op te maken ? ik zoek er namelijk nog een goeie.
Voor Vitessenaren, jazéker!quote:Op woensdag 20 december 2006 03:47 schreef PLAE@ het volgende:
nog iemand die 2 kaarten over heeft voor zondag?
Moet je als Ajax weet te scoren (weinig kans, maar tochquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo kut, supporters van het uit-team buiten het hok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |