Daar hebben we WebForce voorquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:32 schreef Messenga het volgende:
De OP is niet helemaal up to date.
Ah oke, wist ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar hebben we WebForce voor![]()
Als ik weer met wel prog hij het doet , wil ik het eventueel ook doen![]()
Ik vind het een echt een goeie trainer. Hij roept wel veel vertrouwen op, door niet naar namen te kijken en te selecteren op klasse/vorm. Op de een of andere manier weet hij de tegenstanders precies te bespelen, en soms leidt dat tot resultaat (zoals tegen Roda).quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah oke, wist ik niet.
Hoe vinden de Vitessenaren Aad de Mos? tevreden?
Oké. (Zo mogen tvp's wel jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik vind het een echt een goeie trainer. Hij roept wel veel vertrouwen op, door niet naar namen te kijken en te selecteren op klasse/vorm. Op de een of andere manier weet hij de tegenstanders precies te bespelen, en soms leidt dat tot resultaat (zoals tegen Roda).
Hij is nu nog aan het bouwen, ik denk dat hij aan iets moois bouwt.
KVM-Lierse afgelast he?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef DarkShine het volgende:
Aad de Mos
Dat die ze kop maar niet meer op KV laat zien!
Mwah, ik vind zijn analyses over het algemeen wel duidelijk en een goed inzicht geven in de wedstrijd. Onderbouw je mening eens?quote:Oké. (Zo mogen tvp's wel ja ). Hoe vind je hem in TV-interviews? mij komt het over als een slechte verliezer..
Uit veiligheidsoverwegingen.quote:
Mwoah, zijn reactie Na NEC - Vitesse was nogal overrated. NEC was gewoon beter.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zijn analyses over het algemeen wel duidelijk en een goed inzicht geven in de wedstrijd. Onderbouw je mening eens?
Dat vind ik juist mooi van een trainer, en met die rekensommetjes, achquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oké. (Zo mogen tvp's wel ja). Hoe vind je hem in TV-interviews? mij komt het over als een slechte verliezer..
Ik heb tegen het sterrenteam gespeeld in Duitsland met de Oranjecampingquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
en met nog een mooie wedstrijd vooraf van het RTL sterrenteam![]()
Ik heb er zin in![]()
the gimp is gratis.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat ik zwart beeld zie bij die filmpjes,
Maar welk fotoprogramma'tje gebruik je eigenlijk om die op te maken ? ik zoek er namelijk nog een goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
Adobe Photoshop CS2quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat ik zwart beeld zie bij die filmpjes,
Maar welk fotoprogramma'tje gebruik je eigenlijk om die op te maken ? ik zoek er namelijk nog een goeie.
Voor Vitessenaren, jazéker!quote:Op woensdag 20 december 2006 03:47 schreef PLAE@ het volgende:
nog iemand die 2 kaarten over heeft voor zondag?
Moet je als Ajax weet te scoren (weinig kans, maar tochquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo kut, supporters van het uit-team buiten het hok![]()
Verplichte buscombi = kippenhok verplichtingquote:nog iemand die 2 kaarten over heeft voor zondag?
1 april mogen we weerquote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo kut, supporters van het uit-team buiten het hok![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat kutaccent ken ik wel opzetten hoor.
mail maar ff.
Trouwens, om nog even hierop terug te komen, De Mos heeft toch de Europa Cup II met Mechelen gewonnen, vanwaar dan de wrok tegen Haagse Aadje?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:49 schreef DarkShine het volgende:
Aad de Mos
Dat die verdomde pannekoek ze kop maar niet meer op KV laat zien!
Wel behoorlijk trots op een trainer die overal wel is ontslagenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef Domenica het volgende:
Heeft u ooit eerder gezien dat een op de elfde plaats geëindigde ploeg een trainer met wereldfaam als Aad de Mos aan zich bindt? Vitesse bezit magie, zelfs over de grenzen heen. We zagen sterren komen en gaan.
Kan mij het schelen hoe vaak die ontslagen is, Bij vitesse doet hij het vooralsnog redelijk goed. Hij heeft iig meer gepresteerd dan stevens.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel behoorlijk trots op een trainer die overal wel is ontslagen
Reageer eens op mijn vraagquote:Op woensdag 20 december 2006 21:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel behoorlijk trots op een trainer die overal wel is ontslagen
Stevens heeft tenminste niet zoveel ontslagen op zijn naam staan als Aad de 'afkoopsom' Mos. In Mechelen moet die zijn kop niet meer laten zien!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:57 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe vaak die ontslagen is, Bij vitesse doet hij het vooralsnog redelijk goed. Hij heeft iig meer gepresteerd dan stevens.
Men heeft het daar niet zo op geldwolven, en vooral sinds 2002-2003.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:13 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Trouwens, om nog even hierop terug te komen, De Mos heeft toch de Europa Cup II met Mechelen gewonnen, vanwaar dan de wrok tegen Haagse Aadje?
Die bevalt me niet ectquote:
Die maar eens proberen danquote:
Laat Allemannia Aachen maar komen, dan kan hij daar zijn geel/zwarte hart luchten.quote:Knol mogelijk snel weg bij Vitesse
Na Youssouf Hersi (24) vertrekt ook Ruud Knol (25) bij Vitesse. De Arnhemse club heeft de contractbesprekingen met de verdediger per direct stopgezet. Volgens de clubleiding zijn de door Knol gevraagde salariseisen 'exorbitant en niet evenredig aan wat Vitesse kan betalen'. 'Ik ben enorm geschrokken en daarin was ik niet de enige', aldus manager voetbal Jan Streuer. 'Dit kunnen én willen wij niet betalen, zeker als je bekijkt hoeveel duels Knol de afgelopen jaren heeft gespeeld. Al moet ik wel zeggen dat het een teleurstelling is, Ruud heeft zich al die jaren een speler met een geelzwart hart getoond. Maar het bedrag wat hij nu vraagt, krijg je alleen bij echte topclubs.
'De kans is groot dat Knol al in de winterstop vertrekt. Vitesse wil nog een bedrag overhouden aan de verdediger, de Arnhemse club zou in zijn plaats graag een zwaargewicht willen toevoegen aan de defensie. Knol zelf is ontstemd door de reactie uit het Vitesse-kamp: 'Dat liedje over mijn blessures ken ik zo langzamerhand wel, volgens mij ben ik het vorige seizoen helemaal fit geweest. Ik vind het een kwestie van vertrouwen. Het verhaal Vitesse is nu gewoon over. Ik ga op zoek naar wat anders en daarbij hoop ik op iets in het buitenland.'
Precies, en wat hij doet is goed voor Vitesse:quote:Op donderdag 21 december 2006 15:12 schreef LosMillonarios het volgende:
Theo laat zien dat clubliefde wel degelijk bestaat. Een wijze les voor Knol.
Theo is, ook al is hij niet in topvorm, een held.
Zolang KV niet op het hoogste niveau speelt ,kom ik er ook niet , zal dus nog wel lang durenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Waarschijnlijk ben je nog nooit naar een match tegen KV gaan zien, dus dan zegt dat t-shirt ook genoeg.
De laatste tijd staat hij met Dankodankodankodankogoal in de spits. Doet het toch wel netjes, hardwerkende voetballer.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:44 schreef Zapper het volgende:
Hoe zit het met Junker. Speelt hij regelmatig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |