Je vergeet de ½ bekerfinale in 2000, voor de match op de omloop...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die wedstrijd toen ging het na die tijd ook al niet zo lekker![]()
En ik kan me ook nog wel die wedstrijd bedenken waar we met meer dan 20 bussen kwamen( en die seizoensopener wat ik al eerder zei dat ze bij die 2-3 naar ons toekwamen )
Dus het heeft al een kleine historie.
Maar die spelers zijn er nu nog nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij hebt het transfernieuws niet gevolgd en weet niet dat wij een andere weg zijn ingeslagen kwa aantrekken van spelers?
O ja die Zafarinquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je vergeet de ½ bekerfinale in 2000, voor de match op de omloop...
Toen waren wij ook met een leuk aantal, verschil is alleen dat wij de bussen niet gesponsord kregen zoals jullie toen wel.
Kijk eens wat eruit geschopt / verkocht is sinds Stevens & Narinx er zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar die spelers zijn er nu nog niet, of gaan ze in de winterstop de halve basiself eruit gooien en heel wat aankopen dan , waar halen dat geld dan vandaan ?
![]()
quote:O ja die Zafarin![]()
Er zullen er mogen nog wel een aantal in de basis staanquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk eens wat eruit geschopt / verkocht is sinds Stevens & Narinx er zijn.
En ik heb niks tegen Belgen, we zitten zowel tegen de Duitse alsook tegen de Belgische grens aan.
[..]
Wat een sfeertje in ons vak toen!
Twente thuis voor de beker staat me ook nog wel in mijn geheugen gegriftquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:50 schreef Yozzz het volgende:
Zafarin... Hou op. Die goal staat nog steeds op mn netvlies gebrand...
Wanneer schoot Mark van Hintum ook alweer een penalty naast?
Lekker zondagsschot in de kruising.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:50 schreef Yozzz het volgende:
Zafarin... Hou op. Die goal staat nog steeds op mn netvlies gebrand...
2-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik ga maar niet klikken
Maar wat is je voorspelling DarkShine , andere mogen het ook plaatsen
Ik zal wel uitgelachen worden maar ik denk een 1-3 tegen een Roda wat niet in vorm is.
Wapenaar laat altijd wel 1 bal door , hopelijk kan die morgen die 2de tegenhoudenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Elvislives het volgende:
Yup, da's echt een wereld van TV
quote:Vitesse wil Lazovic niet vrijgeven
Danko Lazovic heeft een uitnodiging ontvangen voor een oefeninterland van zijn land Servië tegen Spanje. Vitesse ziet hem door de competitieverplichtingen niet graag vertekken.
De oefeninterland wordt namelijk gespeeld op woensdag 27 december. Op die dag speelt Vitesse de belangrijke uitwedstrijd tegen NAC Breda. Het is nog niet duidelijk of Vitesse verplicht is zijn aanvaller vrij te geven.
Meer nieuws zodra bekend..
quote:
Ik stel voor na de wedstrijden af te spreken in de stad? Ik wil dit wel zien hoor!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:21 schreef Smeich het volgende:
Ik had hoop als ik de radio mocht geloven.. hoorde er allemaal bij(geloof enzo)
MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[hoestmode] videorecorder [/hoestmode]quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik stel voor na de wedstrijden af te spreken in de stad? Ik wil dit wel zien hoor!
Ja daarom kregen we ook van die leuke muziek erbijquote:Op zondag 17 december 2006 13:05 schreef DarkShine het volgende:
De scheids floot goed?Heb je wel gemerkt aan onze reactie dat die goed floot
Wel een dikverdiende overwinning voor jullie
Hij heeft het bij mij alweer verbruikt mer zijn eisen stellen na wat vitesse allemaal voor hem heeft gedaan ,quote:Ruud Knol vertrekt bij Vitesse .
18-12-06 Omroep Gelderland
Ruud Knol vertrekt bij Vitesse in de winterstop of aan het einde van dit seizoen
"Het verschil tussen vraag en aanbod was te hoog", verklaart manager voetbal
Jan Streuer. "Het is onoverbrugbaar, dus zijn we gestopt met onderhandelen.
We kunnen en willen niet betalen wat hij vraagt, een salaris dat onmogelijk is voor vitesse-begrippen."
Streuer voert ook nog andere redenen op om niet verder te gaan met Knol. "We
hebben ook rekening gehouden met zijn blessureverleden. Hij heeft natuurlijk veel wedstrijden gemist al die jaren.""
Als je gemiddeld kijkt, komt Knol tot veertien wedstrijden per seizoen en dat is dan inclusief invalbeurten” rekent Jan Streuer voor.
De manager voetbal weet niet wanneer Knol zal vertrekken. “Dat kan in de een winterstop, maar dan moet er eerst een club komen. En als hij vertrekt, moet er wel een andere verdediger komen.
Vitesse heeft nog meer spelers met aflopende contracten. “Op Fred Benson hebben we een optie, daar komen we op terug. En met Harald Wapenaar hebben we nog niet gesproken. Het contract van Theo Janssen loopt volgend jaar af, met hem zijn we al in gesprek”
Niet alleen Sprockel hebben we teruggekregen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het ligt meer aan de spelers dan aan Vitesse volgensmij , en idd laat knol eerst maar eens zien wat ie kan , hoelang heeft ie met zijn blesure aan de kant gezeten, heel lang en sindsdien heeft ie niveau van voor zijn blesure niet meer gehaald.
Naar mijn inzien zijn het gewoon van die clubliefde-loze geldwolven. , maar waar bestaat clubliefde tegenwoordig nog wel.
Met het vertrek van Dingsdag hebben we er ook een goede verdediger voor teruggekregen Sprockel , hopen dat dit nu weer het geval is.
quote:Lazovic geeft niets om interesse van HSV
Danko Lazovic staat in de belangstelling van Hamburger SV en Mainz 05. Maar de topscorer van Vitesse stelde zaterdag met klem dat hij zijn club trouw blijft. De Duitse clubs HSV en Mainz 05 willen tijdens de winterstop hun aanval versterken. Beide ploegen staan op een degradatieplaats en de komst van een trefzekere spits moet leiden tot klassebehoud. Lazovic mag zich warmen aan de interesse van deze clubs, maar dat doet hij niet. Na zijn hoofdrol in de wedstrijd tegen Roda JC (2-4) sprak de 23-jarige goalgetter uit Servië duidelijke taal. „Ik wil zeker twee jaar blijven”, aldus Lazovic. „Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Vitesse helpt mij. En ik wil Vitesse helpen. Ik blijf zeker nog twee jaar. Minimaal.” Lazovic staat bij Vitesse tot medio 2010 onder contract. Hij toont bijna in elke wedstrijd dat hij het niveau van de Arnhemse ploeg ver ontstijgt.
In Kerkrade was het opnieuw kassa. Twee doelpunten en een assist lardeerden zijn sterke optreden. Eerst kopte hij een perfecte voorzet van Mads Junker in (2-1), daarna gaf hij de voorzet bij de 2-2 van Anduele Pryor en vervolgens bleef Lazovic koel nadat hij Pa-Modou Kah de bal had ontfutseld (2-3). De teller staat inmiddels op twaalf bij het fenomeen uit Servië. „Twaalf doelpunten is niet genoeg”, aldus Lazovic. „Het moeten er vijftien zijn, dan ben ik topscorer. Ik had er vandaag nog eentje meer moeten maken”, zo wees hij op een relatief eenvoudige bal, die hij in de slotfase op het lichaam van doelman Bram Castro schoot. „Dit is een zeer belangrijke overwinning voor ons”, jubelde Lazovic. „Wij hebben vandaag heel aardig gevoetbald. Dat dat nu ook heeft geleid tot een overwinning in een moeilijke uitwedstrijd, dat is heel belangrijk. We hebben bewezen dat we belangrijke wedstrjiden kunnen winnen. Als we goed spelen, dan kunnen we van elke ploeg winnen.”
Door de driepunter in Limburg stond Vitesse zelfs een klein etmaal in het felbegeerde linkerrijtje, dat toegang verschaft tot de play-offs om Europees voetbal. „Iedereen bij Vitesse wil spelen in het toernooi om de UEFA Cup”, zei Lazovic in Kerkrade. „Als we zo doorgaan, dan zullen we dat ook bereiken.”
Dat vind ik opzich wel goed van De Mos om ook op deze momenten gewoon voor de sterkste en beste optie te gaan (zie: Hersi).quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef Klingon het volgende:
(wat mij betreft mag hij ook in de basis ipv Knol na dit nieuws).
Bij Hersi krijg ik ook niet het idee dat hij perse weg wil, dat heb ik bij Knol veel meer met z'n "ik hoor bij de top" geneuzel. Met 14 wedstrijden (incl. invalbeurten) per seizoen zekerquote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel goed van De Mos om ook op deze momenten gewoon voor de sterkste en beste optie te gaan (zie: Hersi).
Natuurlijk, ook hij moet aan de bak. Maar dat geldt voor alle spelers.quote:Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef Klingon het volgende:
Gelukkig hebben we in Sansoni en Sprockel een goeie, al moet Sansoni weer ff hard aan de bak de komende tijd (wat mij betreft mag hij ook in de basis ipv Knol na dit nieuws).
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
.
Zondag even Ajax oprollen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |