en nog reageren ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Te beginnen met je achterhoede is Sansoni de enige![]()
wapenaar staat altijd wel vast ( hoe anders we het ook willen) , Kaya hoort natuurlijk op het middenveld , Sprockel hoort ook achterin , En Rojer en Esajas mogen blij zijn als ze op de bank mogen plaatsnemen
![]()
en het middenveld klopt ook niet helemaal![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
( nu weet ik waarom ik 20 posts per dag plaats)
Als ie nu te hoge eisen gaat stellen zeg ikquote:Knol krijgt aanbieding voor drie jaar
Vitesse heeft Ruud Knol een aanbieding gedaan om zijn contract met drie jaar te verlengen. De verdediger heeft de aanbieding nog naast zich neergelegd en komt met een tegenvoorstel. Het contract van Knol loopt na dit seizoen af. Vitesse heeft de intentie om hem te behouden. Als de onderhandelingen geen nieuw contract opleveren, kan Knol na dit seizoen transfervrij weg bij de Arnhemse club. Knol debuteerde al in september 2000 bij Vitesse, maar miste in totaal meer dan twee seizoenen door problemen met het kraakbeen in zijn rechterknie. In oktober 2005 was hij daarvan hersteld.
Bron: Omroep Gelderland 12-12-2006
Maar tegen RKC bracht hij juist weer rust... Maargoed, hij mag niet teveel gaan vragen vind ik....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:03 schreef Yozzz het volgende:
Zo goed is Knol ook weer niet eigenlijkTegen Heerenveen viel de hele verdediging in elkaar toen hij erin kwam...
Ja kom zeg hij speelde maar iets van 10 minuten mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Maar tegen RKC bracht hij juist weer rust...
quote:Nog veel voetbal in fitte Gluscevic
Spits Igor Gluscevic trainde woensdag voor het eerst weer mee bij de A-selectie van Vitesse. De Montenegrijn gaat op zoek naar een andere club.
Igor Gluscevic kwam de afgelopen negen maanden uitkwam voor Shangdong Luneng Taishan FC uit China en is ambitieus. "Er zit nog veel voetbal in mij. Ik ben helemaal fit en heb nog veel plezier in voetbal. Ik hoefde mij pas op 1 januari te melden, maar ben er nu al om mee te trainen. Ik heb een positief gesprek gehad met de trainer en Jan Streuer."
China was een prachtige ervaring voor de 32-jarige spits. "We zijn kampioen geworden en hebben de beker gewonnen."
Bron: TV Gelderland TxT 13-12-2006
quote:'Ajax zag geen toekomst in mij'
Persoonlijk: Fred Benson
Naam
Fred Benson. Ik ben vernoemd naar mijn opa. Hij overleed op de dag dat ik werd geboren.
Geboren
Op 10 april 1984 in Accra, de hoofdstad van Ghana. Op mijn achtste ben ik met mijn tante en stiefvader naar Nederland gekomen. Mijn moeder is een zakenvrouw, reist vaak en had daarom geen tijd mij goed op te voeden.
Ik heb pas een huis gekocht in Gein, een wijk in Amsterdam-Zuidoost.
Partner
Ik heb bijna vier jaar een relatie. Het zit erin dat we gaan trouwen.
Clubs
FC Amstelland, Zeeburgia, Ajax en nu Vitesse. Bij Ajax ben ik in de B1 begonnen. Ik speelde samen met onder anderen Nigel de Jong, Daniël de Ridder, Randy Rustenburg, Sherjill MacDonald en Etiënne Esajas. In Amsterdam zagen ze helaas geen toekomst in mij, daarom ben ik twee jaar geleden naar Vitesse gegaan. Mijn contract loopt dit seizoen af. Ik wil heel graag bijtekenen, maar heb tot nu toe niks gehoord van de club.
Opleiding
Vmbo. Ik heb nog mbo bedrijfsadministratie gedaan, maar in het tweede jaar ben ik gestopt.
Muziek
R&B, reggae en soul. R. Kelly, Tyrese en Justin Timberlake vind ik goede artiesten.
Karakter
Rustig en gezellig. Mijn slechtste eigenschap is dat ik me ontzettend kan ergeren aan onbenullige dingen. Dat moet ik echt afleren.
Uitgaan
Op zaterdag als ik zondag vrij ben. Ik ga dan meestal naar discotheken in Amsterdam.
Idool
Als jongetje keek ik vol bewondering naar Andy Cole, die eind jaren negentig met Dwight Yorke de aanval vormde van Manchester United. Op dit moment heb ik geen vaste idolen. ik probeer van allerlei spitsen wat te leren. Roy Makaay bijvoorbeeld is heel scherp voor de goal, Thierry Henry heeft van zijn snelheid een wapen gemaakt en Arouna Koné gebruikt zijn lichaam heel goed. Door naar hen te kijken wil ik mezelf completer maken. Momenteel ben ik in mijn hoofd erg bezig met het maken van doelpunten. Ik scoor te weinig, moet meer een neusje voor de goal krijgen. Hoe ik dat doe? Door tijdens het afronden op de training superscherp te zijn en er ook na de training extra aandacht aan te besteden.
Film
Gladiator, Scarface, en laatst heb ik ook genoten van The Departed.
Boek
Ik ben bezig in een Engelstalig boek waarin wordt uitgelegd hoe je moet omgaan met tegenslagen. Als voetballer heb ik daar veel aan. Het kan zijn dat een trainer het niet in je ziet zitten en soms denk je dat je niet goed genoeg bent omdat een ander de voorkeur krijgt op jouw positie. Het boek heeft me geleerd die negatieve gedachten opzij te zetten, want anders gá je ook echt slecht spelen. Er is uiteindelijk maar één persoon die jou naar beneden kan halen, en dat ben je zelf.
Tijdschriften/Kranten
Voetbal International en Spits.
Eten
Ghanese gerechten vind ik het lekkerst. Ik ben geen fan van groenten en vis. Zelf kan ik redelijk koken. Een vriend van mij volgt de koksopleiding en heeft me wat dingetjes geleerd.
Drinken
Siroop, jus d'orange en tijdens het uitgaan Red Bull.
Hobby's Pro Evolution Soccer 6, spelen op mijn PlayStation en winkelen.
Auto
Een grijze Volkswagen Jetta van de club. Ais ik het geld ervoor had, zou ik een Range Rover Sport kopen.
Trainer
Theo Bos heeft me bij Vitesse erdoorheen gesleept. Hij zag het in me zitten en onder hem begon ik veel te scoren in het tweede. Mijn contract heb ik dus mede aan hem te danken.
Hoogtepunt
Mijn twee goals tegen Willem II, bijna een jaar geleden. Ik viel 25 minuten voor tijd bij een 0-1 achterstand in. Ik ging uit mijn dak, iets om nooit meer te vergeten.
Ambitie
Ik wil ooit in het buitenland spelen. Chelsea zou een droom zijn, maar die club zit op dit moment niet te wachten op Fred Benson, denk ik Als klein jongetje was ik al fan van Chelsea. Ik herinner me dat karakterteam met onder anderen Gianfranco Zola, Gianluca Vialli, Gustavo Poyet en Marcel Desailly.
Vitesse
We eindigen bij de eerste tien. Tegen PSV hebben we laten zien waartoe we in staat zijn, hoewel we met 1-0 verloren. De punten gaan komen, want ik denk niet dat elke club een geweldenaar als Gomes op doel heeft staan. Enkel en alleen door hem wisten we niet te scoren.
Ghana of Oranje
Het Ghanese elftal zit in mijn hart, maar het EK van afgelopen zomer met Jong Oranje was voor mij een mooie ervaring in een leuk en goed team. Ik heb nog geen beslissing genomen. Mocht het ooit zo ver komen dat ik moet kiezen tussen Ghana en Nederland, dan zal dat geen gemakkelijke keuze zijn.
Bron: VI 13-12-2006
okquote:Op woensdag 13 december 2006 23:38 schreef WebForce het volgende:
Vitesse.org lezen wij ook wel hoor. Goeie bedoelingen, maar om nou elk nieuwsbericht te gaan kopieeeren zonder toevoeging oid...
Ikkequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef DarkShine het volgende:
Komt er wat volk mee morgen?
Kom je weer naar ons toe als het 2-3 wordtquote:
Dit jaar kom ik niet, valt samen met carnavalquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kom je weer naar ons toe als het 2-3 wordt( of was je daar niet bij 2 jaar geleden
)
Hopelijk hebben ze niet weer van die stomme muntjes,maar waar zit je dat zal ik morgen ff terugzwaaien
![]()
![]()
Ik had het over de thuiswedstrijd ( voor roda ) van morgenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik niet, valt samen met carnavalen aangezien ik verplichtingen heb bij de plaatselijke carnavalsvereniging kan ik het Gelredome dit jaar niet bezoeken
.
Maar zit naast het uitvak ergens op Oost (laatste jaar overigens op Oost)
Thuiswedstrijd ben ik er altijd, uit ook bijna altijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik had het over de thuiswedstrijd ( voor roda ) van morgen![]()
Maar als je op Oost zit dan moet je maar een keer Fok of Biertjuh roepen![]()
( die psv-ers gaan ook naar het voetbal en carnaval vieren dan kunnen ze dat bij roda toch ook wel)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd ben ik er altijd, uit ook bijna altijd
Zal wel es roepen, tja Carnaval komt uit Limburg en niet uit Brabant
Nu Mag Due weer op de bank gaan zitten ? , nou als we de 3 punten maar meenmenquote:Anders Due buiten basiself Vitesse
Anders Due verdwijnt na een serie wedstrijden weer uit de basis van Vitesse. De Deense linksback maakt zaterdag uit bij Roda JC weer plaats voor Purrel Fränkel. Ook links op het middenveld is er een wijziging, al is die van noodzakelijke aard: Youssouf Hersi speelt op de plek van de geschorste Theo Janssen. Vitesse presteerde de laatste seizoenen wisselvallig bij Roda. Vorig jaar werd met 3-2 verloren, het seizoen daarvoor won Vitesse met dezelfde cijfers.
Opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Fränkel;
Kaya, V.d. Schaaf, Pryor, Hersi;
Lazovic, Junker.
Als Hersi toch vertrekt snap ik niet waarom er niet met Due wordt gespeeld. Vreemd, maja, zal wel weer geniaal uitwerken (hoop ik).quote:
quote:'Rellen gepland voor Roda JC - Vitesse'
Vitesse heeft via een anoniem telefoontje te horen gekregen dat een aantal Vitesse-supporters af zal reizen naar Kerkrade om daar op de vuist te gaan met een aantal Roda JC hooligans. Zaterdag zal Vitesse aantreden tegen Roda JC in de genoemde stad.
De Gelderse en Limburgse politie zijn al ingelicht door de voetbalclub. Ook roept Vitesse op haar site haar fans op om vooral geen ongepast gedrag te vertonen in Kerkrade. De locale instanties zullen scherp toezicht houden, voor, tijdens en na het duel.
Voetbal MAX
quote:
Ik bedoelde die wedstrijd toen ging het na die tijd ook al niet zo lekkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij hebben Vitesse en Roda de liefste hooligans van het land, dus dat zal hooguit wat schelden worden, waarbij ze elkaar toch niet verstaan, omdat de meeste hooligans geen cursus Duits, danwel Ernems hebben gevolgd.
Of doe ik Roda-hoolies nu tekort?
En nee, lijkt me niks te doen te hebben met het debuut van Blondelle, want dan moeten we dit jaar ook nog met Ajax, Excelsior en RKC rellen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:48 schreef Yozzz het volgende:
In het "bijna-degradatiejaar" hebben we toch ook een keer thuis 3-0/3-1 gewonnen tijdens carnaval? Ik heb Carnaval in de omgeving van Kerkrade gevierd met een Vitesseshawl. Helemaal niks mis met Roda-supporters, en totáál geen grond voor rellen.
Voetballen op carnavalszaterdagquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ga je dit jaar dan weer hetzelde doen
, want we namelijk weer in de carnavals periode tegen Roda JC , maar klopt die wedstrijd met dacht ook 3-0 gewonen.
Ze zullen al wel teveel op hebben gehad dat ze het verschil in Logo niet zagen![]()
Jij hebt het transfernieuws niet gevolgd en weet niet dat wij een andere weg zijn ingeslagen kwa aantrekken van spelers?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar die spelers bij Roda vieren volgensmij toch geen carnaval dus zoveel voordeel zullen we er niet uit kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |