abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 22:32:59 #151
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44314377
Nu ik de wedstrijden zo zie ben ik echt trots op die rakkers.
Bloeden zullen ze!
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_44314839
Moet er eigenlijk niet eens een fantopic komen voor onze Theo?
  zondag 10 december 2006 @ 23:20:50 #153
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44315893
Ja, doe es! Top idee!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 10 december 2006 @ 23:21:26 #154
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44315908
pi_44316503
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef DeVinger het volgende:
Perongeluk mijn hele unibet rekening op vitesse gezet (280euro) reside ik vol spanning af naar Arnhem.
Daar aangekomen liet ik mij nog beetnemen door de koopzondagen, en moesten we de auto alsnog ergens anders dumpen

Maargoed, ongelofelijk zeg. Wat begon de wedstrijd vaag. Alsof alles geblokkeerd was.
Wapenaar en Sansoni met de gebruikelijke blunders en VD Schaaf die voetballend niets in te brengen had.
De Mos heeft het over nieuwe aankopen in de winter, ik ben zeer benieuwd.
Wapenaar zal pas wel zin de zomer vervangen worden, een goede verdediger kan ik me voorstellen, en 'Schafie' kan zo op de bank ipv Yakubu. Hersi weg ipv een echte rechtsbuiten?

Maargoed, de wedstrijd. Wat een begin
0-1, waarom bleef Wapenaar aan de eerste paal plakken bij de voorzet van Reuser
2-1 binnen no-time, en hoe
En toen begon het weer

Ik zweten en zweten met mijn 280euro op Vitesse Kans na kans op 2-2, en toen 3-1

Theo is natuurlijk geniaal, dat applaus toen hij het veld verliet

Maargoed, 160euro winst + een schorre stem
Welke blunders van Sansoni???

En Van der Schaaf is echt wel supergaaf!
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44316703
Hersi viel trouwens wel heel goed in moet ik zeggen .
pi_44317116
Jullie zijn Purrel toch nog niet vergeten he?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44317556
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef koningdavid het volgende:
Jullie zijn Purrel toch nog niet vergeten he?
Ik zal je nog is wat vertellen, toen Purrel erin kwam kregen we weer een beetje rust achterin .

Een beetje dan he.
  maandag 11 december 2006 @ 00:37:01 #159
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_44317827
Eerste keer in de gelredome, vage match, akkoestiek maar fijne middag gehad.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_44319644
quote:
Deense pupillen krijgen een pluim

De Gelderlander 11-12-06

Anders Due en Mads Junker beleven betere tijden bij Vitesse. De Denen speelden tot voor kort in Jong Vitesse, maar zijn ba­sisspelers in het nieuwe 4-4-2 van Aad de Mos. De trainer com­plimenteerde het duo gisteren na de 3-1 zege op RKC. „Ik ben zeer in mijn nopjes met Due en Junker. Ze lopen voorop”, al­dus De Mos, die de overtreding van Theo Janssen op de televi­siebeelden mee vond vallen. „Maar zo’n overtreding moet je slimmer en ingetogener maken, zodat je geen rood krijgt.”
Zou het door de TT komen
pi_44323690
quote:
Jong Vitesse - Jong Heerenveen worden maandagavond niet afgewerkt. Naar vervangende data wordt gezocht.

KNVB .nl
quote:
Trainer ziet kwartje nu goed vallen

De Gelderlander 11-12-06

Vitesse-trainer Aad de Mos stelde na de 3-1 zege op RKC dat ‘het kwartje nu een keer goed is gevallen’ voor zijn ploeg. „We hadden voor rust een goede fase, met twee mooie goals”, al­dus De Mos. „In de eredivisie kan iedereen van iedereen win­nen, afgezien van PSV. In het Nederlandse voetbal beslissen momenten. Ikedia had de kans op 2-2. Tegen Feyenoord en Groningen zaten wij aan de verkeerde kant, terwijl we beter waren. Ik ben blij dat het kwartje nu de goede kant op valt.”
quote:
De Mos wil spelregelwijziging

Trainer Aad de Mos van Vitesse riep na afloop van de gewonnen competitieduel tegen RKC Waalwijk (3-1) de KNVB op een spelregelwijziging door te voeren. "Als een speler van een van de teams geblesseerd op de grond ligt, moet de scheidsrechter naar mijn mening voortaan direct het spel stoppen. Te vaak blijkt dat spelers van de tegenstander de bal niet uit vrije wil buiten de lijnen trappen om een blessurebehandeling mogelijk te maken.”
Het meest recente voorbeeld was zichtbaar in de tweede helft van Vitesse - RKC. Terwijl middenvelder Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond lag, voetbalden de spelers van RKC gewoon verder. Om een blessurebehandeling mogelijk te maken, deelde Theo Janssen een harde schop uit aan Cerezo Fung a Wing. Janssen kreeg rood van scheidsrechter Peter van Dongen.

Bron: Telegraaf 10-12-2006
pi_44326510
quote:
VI.NababbeL: Blaise hot, Vitesse barbaars
Wat zijn ze weer heerlijk negatief over Vitesse .
pi_44327027
quote:
En dat aanvoerder Janssen zich na afloop ook nog beklaagde over zijn rode kaart, is stuitend.

'Ik dacht dat ik dat moest doen', verwees Janssen naar ploeggenoot Van der Schaaf, die op het gras lag te kermen. Dat was voor de international reden te proberen het been van Cerezo Fung a Wing doormidden te schoppen. 'Ik raakte hem heel licht. Als ik hem echt hard had geraakt, dan was hij niet meer opgestaan.'
quote:
Remco van der Schaaf pleitte zichzelf in het Brabants Dagblad vrij van zijn overtreding op Ivan Vicelich: 'Ik wist dat ik het duel niet kon winnen en daarom stak ik mijn arm maar naar voren, maar ik raakte zijn hoofd niet expres, hoor.' En diezelfde Van der Schaaf over de blessure, waarmee hij de rode kaart van Janssen inleidde: 'Ik dacht: Ik ga maar liggen en blijf liggen. Ik had namelijk ook al een poosje last van mijn knie. Daar ben ik net aan geopereerd.'
Don't think twice, it's all right.
  maandag 11 december 2006 @ 16:24:14 #164
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44328785
quote:
DE VIJF MOOISTE
1. Mads Junker zorgde voor een van de weinige hoogtepunten bij de zege van Vitesse op RKC Waalwijk. De Deen klopte de aanstormende doelman Rob van Dijk met een gevoelvolle lob.
pi_44328953
Vitesse, de club der culthelden.

Wel vermakelijk om te volgen altijd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44331510
Boulahrouz is ook een fijne vent met zijn doodschop tegen C.Ronaldo
pi_44331621
Vandaag toch nog maar effe een kaartje gehaald voor RODA - uit zaterdag ( zal wel clubliefde heten ) , de laatste 2 uitwedstrijden worden ook nog wel gehaald
pi_44334602
Hoe meer mensen zich afkeren tegen Vitesse hoe mooier ik het vind ik mezelf te provileren als Vitessefan.
Ik weetniet wat het is (eigenlijk wel, hard spel en Aalbers met zijn miljoenenschulden en grote bek), maar vrijwel heel Nederland heeft een hekel aan Vitesse.
pi_44336029
En ik heb een hekel aan de rest van Nederland
pi_44337809
Het Nederlandse Millwall. Alleen is het verschil qua fanatisme binnen de aanhang oneindig.
Don't think twice, it's all right.
  maandag 11 december 2006 @ 21:43:01 #171
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44339257
quote:
Igor Gluscevic keert terug bij Vitesse

Igor Gluscevic keert terug bij Vitesse. De Montenegrijnse spits was verhuurd aan het Chinese Shangdong Luneng Taishan FC, maar daar is hij overtallig vanwege een teveel aan buitenlandse spelers.
Gluscevic heeft nog een contract voor zes maanden bij Vitesse, dat hem wil proberen te verhuren. De Montenegrijn zal voorlopig bij Vitesse trainen, al is nog niet duidelijk of dat bij de A-selectie zal gebeuren.

Gluscevic speelde anderhalf jaar voor Vitesse, maar verloor al snel zijn basisplaats in Arnhem. Hij scoorde zes doelpunten in zijn eerste seizoen.

Bron: TV Gelderland Txt 11-12-2006
Ik was hem alweer vergeten

En ohja, Theo
Bridge over troubled water
  maandag 11 december 2006 @ 22:12:44 #172
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44340383
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:43 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Ik was hem alweer vergeten

En ohja, Theo
Ik ook , wel een voorbeeldprof, jammer dat zijn voetbalcariere zo loopt...
pi_44340934
Ik zou best willen afsluiten in dat soort verre landen hoor. Ook een verrijking voor jezelf.
Denk niet eens dat hij het heel erg vindt.
pi_44341090
Igor terug....
onmogelijk lijkt me was verkocht en zijn officiele contract bij Vitesse was eind vorig seizoen ten einde. Ben heel benieuw wat hier werkelijk van waar is.
pi_44344041
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef JH87 het volgende:
Het Nederlandse Millwall. Alleen is het verschil qua fanatisme binnen de aanhang oneindig.
Wat doe je stoer killa ik ben fanatiek jaloers?
pi_44347890
Igor , Igor , Igor

zou leuk zijn als ie er Zaterdag bij is
pi_44348053
Ja Benson zeker nog een rang terugzetten :w
Hij heeft Pryor der ook al bij gekregen als concurrentie dit seizoen..
pi_44348376
Is dit al gepost?
quote:
WHO IS NOT?
Na drie nederlagen op rij deed Vitesse er een schepje bovenop tegen RKC Waalwijk, maar hoe de Arnhemmers zich op het veld gedroegen was haast barbaars te noemen. Remco van der Schaaf, Theo Janssen en Youssouf Hersi waren er ogenschijnlijk op uit een tegenstander te blesseren. En dat aanvoerder Janssen zich na afloop ook nog beklaagde over zijn rode kaart, is stuitend.

'Ik dacht dat ik dat moest doen', verwees Janssen naar ploeggenoot Van der Schaaf, die op het gras lag te kermen. Dat was voor de international reden te proberen het been van Cerezo Fung a Wing doormidden te schoppen. 'Ik raakte hem heel licht. Als ik hem echt hard had geraakt, dan was hij niet meer opgestaan.'
VI.nl
pi_44348405
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef DeVinger het volgende:
Ja Benson zeker nog een rang terugzetten :w
Hij heeft Pryor der ook al bij gekregen als concurrentie dit seizoen..
Gewoon samen met Danko in de spits , Benson verhuren voor een half jaartje aan Den Bosch ofzo
pi_44348457
Geen fan van Mads - frivoliteit ten top, maar uiterst ineffectief - Junker?
pi_44348775
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef DeVinger het volgende:
Geen fan van Mads - frivoliteit ten top, maar uiterst ineffectief - Junker?
Jewel de nieuwe amoah

Die kan op de 10 spelen ( ook zijn nummer )

We hebben voor het eerst luxe in de spits
pi_44348857
Niet fucken met Amoah he, die had btw geen frivoliteit, maar was ook niet uiterst effectief.
pi_44348895
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Niet fucken met Amoah he, die had btw geen frivoliteit, maar was ook niet uiterst effectief.
Ik fuck niet met hem , maar beide werken ze hard , en beide zijn ze helden

( ik volg hem ook nog sinds ie weg is , en bij BVB 09 moet ie nog scoren )
pi_44348943
Werken idd wel hard. Maar ik vind dat Junker zijn frivoliteit iets meer achterwege moet laten en alleen uit de kast moet halen als je de wedstrijd op zak hebt, of als het effectief is. Niet omdat je witte schoenen hebt. Hij krijgt nu de kans het een paar wedstrijden op rij te laten zien, ik ben benieuwd.

Amoah is idd jammer dat hij nog niet gescoord heeft. Jammer van zijn blessures, maargoed hij heeft nu ook wel drie 'topspitsen' voor hem. Valdez, Frei en Smolarek. Beter is hij iig niet. Zijn optreden op het WK was lachwekkend helaas.
pi_44349121
daar geef ik je dan weer gelijk in

Op het wk was Amoah idd niet best , alleen al bij die wedstrijd tegen Brazilie misten ie al heel wat kansen ( zal wel komen omdat ik daar bij was )
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:55:09 #186
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_44353743
4 wedstrijden voor Janssen...
en huntelaar vrijuit...
Maximaal 4 regels
pi_44353794
We hebben zat middenvelders
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:11:05 #188
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44354229
Nog steeds geen filmpje van zijn overtreding?
pi_44356987
Toch belachelijk hoor . Zo ernstig was de overtreding niet, 2 was meer dan genoeg geweest...
pi_44357313
Snap ook niet dat theo niet in beroep gaat , 4 daar kan niet veel meer bij , maar we zijn gewoon weer hard genaaid door de KNJB .

http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470

Op bovenstaande link zou je Rondje 30 moeten kunnen terugkijken ergens in het midden zie je het gevalletje Theo , en dan hoor je ook dat Hans Kraay het GEEN rode kaart vindt.

Waarschuwing die kweilakabessy komt ook voorbij met zijn aachen.
pi_44363292
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:39 schreef DeVinger het volgende:
Werken idd wel hard. Maar ik vind dat Junker zijn frivoliteit iets meer achterwege moet laten en alleen uit de kast moet halen als je de wedstrijd op zak hebt, of als het effectief is. Niet omdat je witte schoenen hebt. Hij krijgt nu de kans het een paar wedstrijden op rij te laten zien, ik ben benieuwd.

Amoah is idd jammer dat hij nog niet gescoord heeft. Jammer van zijn blessures, maargoed hij heeft nu ook wel drie 'topspitsen' voor hem. Valdez, Frei en Smolarek. Beter is hij iig niet. Zijn optreden op het WK was lachwekkend helaas.
Valdez is ook een prutser, nog nooit gescoord voor Dortmund!

En Junker vind ik gewoon matig maar ja...
pi_44363688
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:29 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Jewel de nieuwe amoah

Die kan op de 10 spelen ( ook zijn nummer )

We hebben voor het eerst luxe in de spits
Ik vind het met igor erbij geen luxe geworden. Het is een overbezetting, en we hebben niet de keuze uit verschillende topspitsen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:22:09 #193
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44364354
Kennen jullie die tijden nog dat die gekke Duitse Griek van een Rink bij ons rondliep?
Dat was zo'n held, ik zag er net nog beelden van.
pi_44364404
Duitse Braziliaan . Maar dat ken ik zeker nog, met z'n kind in de rust .
pi_44364811
Die 3-3, 2 minuten voor tijd tegen rkc 4 jaar terug door Rink! Loopt die gast met zn shirt pronkend met zn naam van noord naar zuid Geweldige kerel!
pi_44365208
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kennen jullie die tijden nog dat die gekke Duitse Griek van een Rink bij ons rondliep?
Dat was zo'n held, ik zag er net nog beelden van.
dat was ook een held , waar zag je die beelden ?

Maar tegen Roda JC

Junker
Lazovic Glusevic

2 fietsen in de spits
pi_44367835
Wapenaar
Rojer - Kaya - Sansoni - Esajas
Benson - Junker - Pryor - Meulens
Gluscevic - Lazovic

We winnen, verwacht tegenspraak.
pi_44367928
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef defranseslag het volgende:
Wapenaar
Rojer - Kaya - Sansoni - Esajas
Benson - Junker - Pryor - Meulens
Gluscevic - Lazovic

We winnen, verwacht tegenspraak.
Deze opstelling kan je niet serieus nemen , op een paar na
pi_44368042
Sansoni en Lazovic wel!
pi_44368176
Te beginnen met je achterhoede is Sansoni de enige

wapenaar staat altijd wel vast ( hoe anders we het ook willen ) , Kaya hoort natuurlijk op het middenveld , Sprockel hoort ook achterin , En Rojer en Esajas mogen blij zijn als ze op de bank mogen plaatsnemen

en het middenveld klopt ook niet helemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')