Nou sorry, je verwachtingen komen niet uit, hier komt de tegenspraak:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef defranseslag het volgende:
jaloers?
Verwacht geen tegenspraak.
die posters in die bushokjes , voor Hard Gras num 48. , je zal ze vast wel gezien hebbenquote:
quote:Geen wijzigingen in basis Vitesse
Vitesse speelt zondag thuis tegen RKC Waalwijk waarschijnlijk met dezelfde basiself als tegen PSV. Dit houdt in dat Anders Due de van een blessure terugkerende Purrel Frankel uit de basis houdt. Theo Janssen is aanvoerder, nadat Remco van der Schaaf deze week de band inleverde. De Arnhemmers verloren de laatste drie wedstrijden. De editie van vorig seizoen kan als inspiratiebron dienen: Vitesse speelde toen haar beste wedstrijd en won met 4-2.
Opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic,Junker.
Omroep GLD
quote:RKC heeft sinds 1992 niet meer gewonnen
Van de velden - Vitesse
Vitesse heeft thuis in zeventien eerdere wedstrijden slechts één keer verloren van RKC. Dat was in 1992. De Arnhemmers wonnen acht maal en speelden evenzoveel keer gelijk. In de selectie van trainer Aad de Mos staan de verdedigers Purrel Fränkel en Ruud Knol beiden met vier gele kaarten op scherp.
Bron: AD 08-12-2006
Dan kun je beter thuisblijven als je er zo over denkt, dat kan nog wel eens eenquote:
Dan begrijp je me verkeerd , ik qoute jou weerquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan kun je beter thuisblijven als je er zo over denkt, dat kan nog wel eens eenterugreis worden anders
quote:Hersi: het is over bij Vitesse
'Ik hou niet van leugens'
Youssouf Hersi vertrekt in de winterstop of na dit seizoen bij Vitesse. De aanvallende middenvelder wil niet meer praten met de leiding van de Arnhemse club. "We zaten dichtbij elkaar, maar opeens haakten zij af", verklaart Hersi. "Het is nu over. Ik ga niet meer praten, dat is voor honderd procent zeker. En zij hoeven ook niet meer naar mij toe te komen. Ik hou niet van leugens." Met de verklaring dat hij niet in de tactiek zou passen, kan Hersi niets. "Ik heb eind vorig seizoen en vroeger bij NEC prima gespeeld en veel gescoord in 4-4-2, dus dat is echt onzin."
Hersi moet nu op zoek naar een andere club. "De laatste maanden heb ik dus voor niks met Vitesse gesproken en ook andere clubs afgehouden. Daar heb ik nu spijt van, want praten was zinloos." Tegen de club Vitesse heeft Hersi niks. "Ik vind het hier fantastisch. Ik had echt graag willen blijven, maar ja."
Trainer Aad de Mos legt zich neer bij een vertrek van Hersi. "Als hij dat zo zegt, dan denk ik dat er geen toekomst is. We wilden op Malta met hem gaan praten. Ik denk niet dat ik de ware Hersi dit jaar al heb gezien, hij kan inderdaad op meerdere posities spelen. Dat kan ook in iemands nadeel werken."
quote:Gesprek tussen De Mos en Van der Schaaf
Vitesse-trainer Aad de Mos gaat een gesprek aan met Remco van der Schaaf, die na een woordenwisseling zijn aanvoerdersband inleverde. "In de coaching op de training bij een partij elf-tegen-elf hadden we een meningsverschil en dat ontaardde in een woordenwisseling. Hij gaf te kennen dat hij aanvoerdersband niet meer wilde dragen. Ik heb daar respect voor en ik heb Theo de band laten dragen. Van der Schaaf reageerde als een prof en tegen PSV speelde hij zijn beste wedstrijd." Er komt nu een gesprek. "Dat ga ik in alle nederigheid in, de irritaties in zijn bovenkamer wil ik wegnemen."
Bron: Omroep Gelderland 09-12-2006quote:De Mos blij met onrust bij Vitesse
Het is onrustig bij Vitesse en dat bevalt trainer Aad de Mos wel. "Ik ben er blij mee. Ik had eerst het idee dat het hier kunstmatig aan het worden was. Alsof de hand van De Mos een soort leidraad was. Ik vind dat er altijd een natuurlijke beweging blijven in de club. Dan ontstaan zaken als Van der Schaaf en Hersi, omdat spelers nu langzamerhand anders worden behandeld." De gelouterde trainer noemt de komende periode zeer bealngrijk. "Nu gaat het aan-en verkoopbeleid spelen. Iedere club neemt nu een positie in voor de transferwindow. Ik blijf erbij dat wij daar ook aan mee gaan doen."
Nu wil jij me heel graag tegenspreken blijkbaar terwijl je niet eens op de inhoud ingaat. Ik denk dat het 3-0 wordt door goals van Lazovic, Pryor en De Franse Slag, dus ik ben benieuwd wat jij denkt dat het wordt! En ik verwacht dan geen persoonlijke aanval...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nou sorry, je verwachtingen komen niet uit, hier komt de tegenspraak:
Het is geeneens een eigen schrijfstijl die je hebt, het is gewoon wat nutteloze woorden, waarmee je doet alsof je een bijzonder user bent, nou dat ben je....bijzonder irritant!
Wat wil je daar nou weer mee zeggen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:35 schreef Smeich het volgende:
Ok jongens, zeg nou maar wiens kloon dit is
Je bent voordat de wedstrijd gestart is al 4 keer veranderdquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou weer mee zeggen?![]()
Ik denk dat het 6-1 wordt nu.
2x Lazovic
1x Junker
1x Pryor
1x Franse Slag
1x Benson
1x Ricky vd Bergh
Jaloers op mijn voorspelkwaliteiten?
Ik denk van Kinkyhinky , of zou het toch een ander kloontje zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:35 schreef Smeich het volgende:
Ok jongens, zeg nou maar wiens kloon dit is
Dak zal dicht zitten hoor, veel te koud voor de kakkers, en sja, die betalen meer dan wij...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar morgen. Niets lijkt er fout te kunnen gaan en iedereen verwacht een overwinning met minimaal twee doelpunten verschil. Begrijp me niet verkeerd, ik ook hoor, maar Vitesse zou Vitesse niet zijn als..
Ik heb er iig zin in, eindelijk weer eens op zondag met het dak open (!) Erg leuk die wedstrijden op zaterdagavond, je hebt tenminste nog wat aan je weekend, maargoed op zondag doe je toch geen reet en is tenminste het dak open.
Plus dat je niet mag verliezen van de onderste regionenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef WebForce het volgende:
Van mij ook wel! Morgen moeten we niet alleen op basis van getoond spel en verwachtingen winnen, maar ook om enigsinds aansluiting te houden met de eerste 9...
quote:Op zondag 10 december 2006 11:32 schreef DeVinger het volgende:
Netjes, al eens gedacht aan professioneel dichten?
Bij zulk soort liedjes tijdens Vites houd ik m'n handen op m'n oren en ga keihad LALALAALA schreeuwen. Zeker bij hotseknots bourgonia!quote:Op zondag 10 december 2006 11:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ken je dit lied niet , ga je schamen
![]()
LALALALALALALA , LALALALALA dat zal daarna wel gezongen worden danquote:Op zondag 10 december 2006 12:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bij zulk soort liedjes tijdens Vites houd ik m'n handen op m'n oren en ga keihad LALALAALA schreeuwen. Zeker bij hotseknots bourgonia!
idd, en een koninklijke onderscheidingquote:Op zondag 10 december 2006 17:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die rode kaart van Theo mag van mij part met goud ingelijst worden.![]()
Ja hallo Knol viel vlak voor tijd in toen alle RKC-aanvallers al moegestreden waren.quote:Op zondag 10 december 2006 19:20 schreef Elvislives het volgende:Theo
Die gast moet nooit meer weg, 'tis echt een held!
De Franse Shag was vrij weinig vandaag, Knol bracht veel rust, voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |