Maar zeer zekers!quote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef DeVinger het volgende:
Moet er eigenlijk niet eens een fantopic komen voor onze Theo?
Fuck my Wing vroeg er dan ook om...quote:Op zondag 10 december 2006 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij liet die neger mooi vliegen!
Hij bleek toch geen vleugeltjes te hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 23:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Fuck my Wing vroeg er dan ook om...
Die gaat het niet redden bij de KFCquote:Op zondag 10 december 2006 23:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij bleek toch geen vleugeltjes te hebben.
Helemaal terecht dat hij die chef neerhaalde... misschien had hij het alleen met iets meer tact kunnen doen, zodat het hem geen rode kaart opleverde....quote:
quote:Janssen: ‘Ik moest overtreding maken’
De Gelderlander 11-12-06
Theo Janssen kreeg gistermiddag in de 70ste minuut van de wedstrijd Vitesse-RKC (3-1) een rode kaart. „Ik moest die overtreding wel maken.”
Janssen ‘beschermde’ zijn ploeggenoot Remco van der Schaaf, die met een pijnlijke knie op de grond lag. Op het moment dat RKC-speler Dustley Mulder besloot de bal niet buiten de lijnen te trappen, trok Janssen zijn eigen plan.
„Die jongen wilde de bal buiten de lijnen spelen, maar een paar spelers van RKC riepen dat hij dat niet moest doen. Ik vond dat ik het spel dood moest leggen, daarom heb ik een overtreding gemaakt. Ik had niet de bedoeling dat hard te doen, maar misschien heb ik hem wel te hard geraakt”, zei Janssen. „Iedereen kon zien dat Remco daar lag. Ik kan mij best voorstellen dat een spits een keer doorgaat als er iemand aan de andere kant op het veld ligt. Soms gebeurt dat achter je rug, zoals Lazovic laatst bij Feyenoord. In dit geval had iedereen het gezien. Daarom begrijp ik ook niet dat die bal niet gewoon buiten de lijnen werd gespeeld, zoals wij bij hun ook deden.”
Met zijn rode kaart voegde Janssen een nieuw hoofdstukje aan een roerige week waarin Van der Schaaf zijn aanvoerdersband inleverde en Youssouf Hersi aangaf weg te willen.
Janssen, de nieuwe eerste aanvoerder: „Ik ga ervan uit dat Van der Schaaf en de trainer de boel hebben uitgesproken. In emotie worden wel vaker dingen geroepen die iets te hard aankomen. En ik hoop dat Hersi alsnog met Vitesse gaat praten. Ik snap dat hij nu duidelijkheid wil, dat zou ik willen als mijn contract afliep. Ik hoop wel dat-ie blijft, hij is van veel waarde voor Vitesse.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |