VI.nlquote:WHO IS NOT?
Na drie nederlagen op rij deed Vitesse er een schepje bovenop tegen RKC Waalwijk, maar hoe de Arnhemmers zich op het veld gedroegen was haast barbaars te noemen. Remco van der Schaaf, Theo Janssen en Youssouf Hersi waren er ogenschijnlijk op uit een tegenstander te blesseren. En dat aanvoerder Janssen zich na afloop ook nog beklaagde over zijn rode kaart, is stuitend.
'Ik dacht dat ik dat moest doen', verwees Janssen naar ploeggenoot Van der Schaaf, die op het gras lag te kermen. Dat was voor de international reden te proberen het been van Cerezo Fung a Wing doormidden te schoppen. 'Ik raakte hem heel licht. Als ik hem echt hard had geraakt, dan was hij niet meer opgestaan.'
Gewoon samen met Danko in de spitsquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef DeVinger het volgende:
Ja Benson zeker nog een rang terugzetten :w
Hij heeft Pryor der ook al bij gekregen als concurrentie dit seizoen..
Jewel de nieuwe amoahquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef DeVinger het volgende:
Geen fan van Mads - frivoliteit ten top, maar uiterst ineffectief - Junker?
Ik fuck niet met hem , maar beide werken ze hard , en beide zijn ze heldenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Niet fucken met Amoah he, die had btw geen frivoliteit, maar was ook niet uiterst effectief.
Valdez is ook een prutser, nog nooit gescoord voor Dortmund!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:39 schreef DeVinger het volgende:
Werken idd wel hard. Maar ik vind dat Junker zijn frivoliteit iets meer achterwege moet laten en alleen uit de kast moet halen als je de wedstrijd op zak hebt, of als het effectief is. Niet omdat je witte schoenen hebt. Hij krijgt nu de kans het een paar wedstrijden op rij te laten zien, ik ben benieuwd.
Amoah is idd jammer dat hij nog niet gescoord heeft. Jammer van zijn blessures, maargoed hij heeft nu ook wel drie 'topspitsen' voor hem. Valdez, Frei en Smolarek. Beter is hij iig niet. Zijn optreden op het WK was lachwekkend helaas.
Ik vind het met igor erbij geen luxe geworden. Het is een overbezetting, en we hebben niet de keuze uit verschillende topspitsen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jewel de nieuwe amoah![]()
Die kan op de 10 spelen( ook zijn nummer
)
We hebben voor het eerst luxe in de spits![]()
dat was ook een heldquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kennen jullie die tijden nog dat die gekke Duitse Griek van een Rink bij ons rondliep?
Dat was zo'n held, ik zag er net nog beelden van.![]()
Deze opstelling kan je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef defranseslag het volgende:
Wapenaar
Rojer - Kaya - Sansoni - Esajas
Benson - Junker - Pryor - Meulens
Gluscevic - Lazovic
We winnen, verwacht tegenspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |