abonnement Unibet Coolblue
pi_41264626
Eerdere topics:
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24.

De OP in de FOK!wiki
pi_41264665
Omdat Webforce weer is zit te slapen maar vast gestart .
pi_41264833
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
pi_41266140
Op zuid zaten de afgelopen wedstrijd weer een paar malloten die de schermen "kut" vonden, omdat de herhalingen niet in z'n geheel werden uitgezonden
pi_41266473
Die schermen zijn vooralsnog echt compleet zinloos, ik denk dat de meeste het überhaupt niet (goed) kunnen lezen/zien (Dubnobasswithmyheadman iig ). Verder gingen ze op een gegeven moment de wedstrijd live uitzenden, wtf Herhalingen gebeurde maar sporadisch, en dan inderdaad vaak half of slecht.
pi_41267908
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden )
pi_41268038
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden )
Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
pi_41268155
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden )
Daarom ook .
Maar ik kon het serieus niet lezen, maar ik heb dan ook slechte ogen .
Wij konden vorig jaar trouwens niet verlengen omdat ons vak opgeheven zou worden, zie ik potverdomme zaterdag dat dat vak gewoon vol zit met supporters . Nu zitten we achter een stel klappende potten, naast een ADHD kind met een vader waar je geen ruzie mee wilt hebben en tussen allemaal bejaarden . Achja, volgend jaar gewoon naar Oost .
pi_41268206
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Nee, jullie scoren ook zo veel .
pi_41268213
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!

(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden )
Sorry pap

Komop, we wilden toch ook al heel lang een scorende spits, nu we die hebben zeuren we daar niet om. Maar met enkel Mads (en 0 doelpunten uit twee wedstrijden) was dat nu het onderwerp geweest. Die schermen hebben ontzettend veel moeite gekost, iedereen wou ze hebben, maar dan moeten ze wel zinvol wezen natuurlijk. De wedstrijd live uitzenden is natuurlijk een lachertje. Herhalingen is ideaal, dat moeten ze alleen wel optimaliseren zal ik maar zeggen En dat Dubnobasswithmyheadman het niet kon lezen ligt hem ook aan 't feit dat hij een bril nodig heeft
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:37:49 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41268459
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Voeg mij maar toe op Oost. Zit meestal in 220.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:

[..]
En Lazovic missen we niet.
Lazovic mis ik wel.
A.M.A.B
pi_41268884
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
Ik zie dat ik er nog niet bij sta (niet dat ik hier zoveel post maar toch... ).

Ik zit op zuid, vak 210.
pi_41269328
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Aaaw 1tje die niet tegen beetje plagen kan en gezonde concurrentie.

Hehe de Vinger is ok joh. Vitesse supporters hebben graag wat te klagen. Ik zou me gaan irriteren als ze niks meer te klagen hadden.

Ik ben benieuwd of De Mos Mads Junker op de 10 positie beter aan het voetballen krijgt.

Verder ben ik heel benieuwd of er nog wat gaat gebeuren de aankomende paar dagen. Gaat Knopper? Komt Mandl en of zijn er nog meer verrassingen??
pi_41269428
Ik mag toch hopen Knopper weg... Heel er zonde van het geld dan.
Tis alleen wel een week lang heel erg stil...

BTW
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
pi_41269646
Kunnen jullie mij niet toevoegen als rasechte WWW supporter aamgezien ik zowat elke wedstrijd luister en als kan op tv bekijk vanuit dit verre land.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:21:35 #16
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41270342
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien

PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:26:55 #17
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41270579
Ging lekker met die nieuwe schermen...

Tvp.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41271165
Mijn smsjes kwame niet aan
pi_41273172
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef Elvislives het volgende:
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien

PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet

Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.
pi_41273455
tvp.
pi_41273558
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet

Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:24 #22
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_41273776
[dienstmededeling]
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef DeVinger het volgende:
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
Je hoeft niet zo te schreeuwen! . Het is trouwens WebForce, BrEeZaHhH geschreven .

Ik ga het aanpassen!
[/dienstmededeling]

Ze waren even vergeten te oefenen met die schermen idd . Die reclames op de achtergrond vallen half weg, zijn niet te lezen en ook nog eens irritant... Live wedstrijd is een beetje onzinnig... Een beetje meer oefenen en aanpassen dan zijn ze top!

Edit: Met een ctrl+F5 is het OP-plaatje updated!

[ Bericht 4% gewijzigd door WebForce op 28-08-2006 22:54:43 ]
pi_41274607
Stel: Vitesse - NEC 0-0. In de laatste minuut van de blessuretijd scoort Vitesse, maar wordt het doelpunt discutabel afgekeurd wegens buitenspel. Iedereen op de tribunes concentreert zich op de grote schermen. De herhaling laat overduidelijk zien dat de grensrechter onterecht de vlag in de lucht heeft gestoken. Reactie publiek? Lijkt me duidelijk.

De reden dat ze de herhalingen niet (of beter gezegd half) lieten zien in het stadion, is omdat dat verboden is. Staat ergens in de FIFA-reglementen en daar zijn de officials van op de hoogte. Om dit soort situaties dus te voorkomen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:07:48 #24
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_41274697
schermen, is dat nu nog steeds een discussiepunt :S
Maximaal 4 regels
pi_41274858
Klingon, wel eens in de Arena gezeten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')