abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33794607
Ah, hier is ie weer.

PT woont dus 1500 km van Vitesse, wist ik niet.

En DeVinger, in het interview klaagde Hersi dat jongens als Benson, Esajas en Rojer zelden mochten invallen van Sturing en dus ook niet het idee kregen erbij te horen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33794617
Op mag aangepast worden.

Ik woon in het land van de 1001 meren Methodmich.

eerstvolgende wedstrijden
7-1 Spakenburg - Vitesse
10-1 GVVV - Vitesse
15-1 Vitesse - Feyenoord
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:23:58 #4
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_33796183
Ik ben zeer benieuwd hoe Junker het zal gaan doen, ook ben ik benieuwd of er nog veel veranderingen gaan plaatsvinden in de selectie, aangezien het niet echt koek en ei is...
Maximaal 4 regels
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:25:13 #5
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33796229
Ah wassie alweer vol? betere naam dan de vorige
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_33798816
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Ah, hier is ie weer.

PT woont dus 1500 km van Vitesse, wist ik niet.

En DeVinger, in het interview klaagde Hersi dat jongens als Benson, Esajas en Rojer zelden mochten invallen van Sturing en dus ook niet het idee kregen erbij te horen.
Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?

Benson en Esajas mogen opzich wel eens invallen ja, maar dat blijft onze reservebank dan ook bij
pi_33799684
Het wisselbeleid van Sturing is sowieso al vreemd
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:29:11 #8
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33802009
inmiddels staan we in de 2de helft met 2-1 achter tegen spakenburg en is junker alweer gewisseld ter faveure van nota bene Igoooool Glusevic...

ik heb nu echt mijn vertrouwen in sturing verloren, hij kan spelers gewoon níet motiveren. Maar hij zal wel de reden geven dat nick paymans in de verdediging staan omdat knol een pijntje heeft.....bah!
Vamos el TRI!
pi_33802577
echt?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:52:32 #10
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33802763
2-2 geworden, dingsdag met een afstandschot.
Vamos el TRI!
pi_33802881
Schande!
pi_33803280
quote:
Vitesse wint nipt na wanprestatie

Vitesse heeft vanmiddag met 2-3 gewonnen bij Spakenburg. De Arnhemse club kwam 2x op achterstand en het derde doelpunt viel kort voor tijd. De gehele wedstrijd gaf Vitesse niet thuis en Junker werd snel tijdens de 2e helft gewisseld.

Later meer.
pi_33803382
Je kunt niet Junker hiervan de schuld geven. Geef hem ruim de tijd om zich aan te passen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:32:44 #14
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33804175
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
Vamos el TRI!
pi_33804499
Heeft iemand enig idee hoe Sturing eigenlijk bij het bestuur ligt?

Buiten het praatje "we staan volledig achter hem" om dus.
pi_33805078
Geen idee, maar Vitesse mag zo langzamerhand er toch eens over na gaan denken als ze zo blijven spelen...
pi_33807342
Jemig, 2-3.... Wij wonnen er met 3-1 van man.

Nog iemand geweest?
www.thuisuiteten.nl
pi_33807353
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?

Benson en Esajas mogen opzich wel eens invallen ja, maar dat blijft onze reservebank dan ook bij
Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:15:49 #19
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33807407
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jemig, 2-3.... Wij wonnen er met 3-1 van man.

Nog iemand geweest?
Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelen
pi_33807441
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelen
Nou, dat ook weer niet. Hoewel, zoveel slechter dan RBC kan niet...
www.thuisuiteten.nl
pi_33807520
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.

Zegt verder niet zoveel...
pi_33807796
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33807848
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.
I know, heb seizoenskaart he Maar dan ook alleen maar wanneer de wedstrijd al gespeeld is (zowel in pos. als neg. zin). Dat motiveerd ook niet echt he. Esajas heeft na zijn wonderschone goal in de openingswedstrijd tegen Heerenveen echt heel weinig minuutjes gemaakt, en stond hij een keer in de basis mist hij voor open goal (sparta uit). Dat gesjoemel op links met dan weer De Mul (rechtsbuiten), dan weer Hersi (nr 10), dan weer Frankel (wil zelf linksback), dan weer ..
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.

Bij Vitesse op het moment helaas wel (het is ook niet de eerste keer de afgelopen maanden ).
pi_33808177
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:

Dat is wel zo natuurlijk, maar dan nog moet er tegen Spakenburg minstens met 5 goals verschil gewonnen kunnen worden. Ook door Vitesse op halve kracht.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:11:20 #25
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33809521
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.
Junker was lichtgeblesseerd geraakt, dus ik ben blij dat hij eraf is gehaald, zodat hij bij de volgende oefenwedstrijd (dinsdag) nog meer kan wennen aan het team, om er dan 2 in te leggen tegen feijenoord.
Hij treft sowieso geen blaam wat mij betreft (en alle sups geloof ik), hij is er net! De tijd geven die jongen, hij is er nog tot 2010!! Hij scheen het sowieso wel aardig te doen, goed te kaatsen, hard te werken en erg wendbaar te zijn.
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')