Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef methodmich het volgende:
Ah, hier is ie weer.
PT woont dus 1500 km van Vitesse, wist ik niet.
En DeVinger, in het interview klaagde Hersi dat jongens als Benson, Esajas en Rojer zelden mochten invallen van Sturing en dus ook niet het idee kregen erbij te horen.
quote:Vitesse wint nipt na wanprestatie
Vitesse heeft vanmiddag met 2-3 gewonnen bij Spakenburg. De Arnhemse club kwam 2x op achterstand en het derde doelpunt viel kort voor tijd. De gehele wedstrijd gaf Vitesse niet thuis en Junker werd snel tijdens de 2e helft gewisseld.
Later meer.
Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Tsjah, aan de ene kant heeft hij daar wel gelijk in, maar aan de andere kant, wie moet eruit?
Benson en Esajas mogen opzich wel eens invallen ja, maar dat blijft onze reservebank dan ook bij![]()
Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jemig, 2-3.... Wij wonnen er met 3-1 van man.
Nog iemand geweest?
Nou, dat ook weer niet. Hoewel, zoveel slechter dan RBC kan niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ASWH dan maar in de Eredivisie spelen![]()
In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
I know, heb seizoenskaart hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Benson valt zelfs heel vaak in, zie deel 14.
Bij Vitesse op het moment helaas wel (het is ook niet de eerste keer de afgelopen maandenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.
Zegt verder niet zoveel...
Dat is wel zo natuurlijk, maar dan nog moet er tegen Spakenburg minstens met 5 goals verschil gewonnen kunnen worden. Ook door Vitesse op halve kracht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Gebeurd vaak zat hoor. Dat profclubs het afleggen / matig spelen tegen amateurclubs. De spelers zien het vaak als een verplicht nummertje. Terwijl de tegenstander super gebrand is om een goed resultaat neer te zetten. En daarbij alle middelen zal gebruiken.
Zegt verder niet zoveel...
Junker was lichtgeblesseerd geraakt, dus ik ben blij dat hij eraf is gehaald, zodat hij bij de volgende oefenwedstrijd (dinsdag) nog meer kan wennen aan het team, om er dan 2 in te leggen tegen feijenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In dat stukje lijkt het toch alsof Junker als zondebok wordt betiteld.
I couldn't agree any more! wanprestatie, maar ja....als ze er tegen feijenoord maar weer staan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk, maar dan nog moet er tegen Spakenburg minstens met 5 goals verschil gewonnen kunnen worden. Ook door Vitesse op halve kracht.
Ik wou je een (boze aggressieve) foto van Vreven showen, maar het lukt ff nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Ik denk wel dat Junker schrok toen ie die rotkop van Stephan Rahantoknam zag.
[afbeelding]
Huh, hebben ze bij elke club een Alex?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik wou je een (boze aggressieve) foto van Vreven showen, maar het lukt ff niet![]()
Wij zitten duidelijk op één lijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:34 schreef brighton het volgende:
Ook Vreven zal gestraft worden voor de uitlatingen die hij deed. Mocht al niet mee naar Spakenburg (wat een straf), ik neem aan dat ze ook hem terugzetten naar het 2e. Wordt nog druk daar...
Wat mij betreft doen ze hem van de hand, samen met Wapenaar, Gluscevic, v/d Berg en Rojer. Wordt niks meer met dit 'team' als het zo doorgaat vrees ik...
Ook Sturing mag van mij een andere functie krijgen, binnen de club of ergens anders.
quote:Vreven na kritiek uit selectie gezet
ARNHEM - Stijn Vreven is na Youssouf Hersi de tweede speler die uit de selectie van Vitesse is gezet. Dat meldt de website van Omroep Gelderland zaterdag. De Belg haalde uit naar de sfeer bij Vitesse en noemde het een 'kerstmissfeer'. Vreven werd vervolgens niet geselecteerd voor een oefenduel tegen Spakenburg.
Technisch manager Jan Streuer sprak van een dieptepunt. "Vreven had hier nooit mee naar buiten mogen komen. Eerst Hersi en nu dit weer. Het moet snel ophouden."
Hersi
Donderdag werd Youssouf Hersi voor onbetaalde tijd uit de selectie verwijderd na kritiek op trainer Edward Sturing in het weekblad Voetbal International.
Wat de sancties voor Vreven zijn is onduidelijk. "We zullen maandag met de trainer erbij praten met Vreven. Dan pas trekken we conclusies en zal ik meer zeggen", zei Streuer.
quote:De positie van Vitesse-trainer Edward Sturing wankelt bij de Arnhemse middenmoter. Aanleiding voor het dreigende ontslag is het vertrouwen die een groot deel van de selectie lijkt te hebben opgezegd in de Eerbeekse oefenmeester. De daaraan gekoppelde inzet van de spelersgroep is aanleiding voor Vitesse om de positie van Sturing te heroverwegen. De clubleiding zal de komende dagen met de spelersgroep de situatie en de onrust binnen de selectie bespreken.
Daarom vind ik het dus een raar stukje, het staat er immers niet bij dat hij geblesseerd is. Alleen dat hij snel werd gewisseld in de 2e helft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:11 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Junker was lichtgeblesseerd geraakt, dus ik ben blij dat hij eraf is gehaald, zodat hij bij de volgende oefenwedstrijd (dinsdag) nog meer kan wennen aan het team, om er dan 2 in te leggen tegen feijenoord.
Hij treft sowieso geen blaam wat mij betreft (en alle sups geloof ik), hij is er net! De tijd geven die jongen, hij is er nog tot 2010!! Hij scheen het sowieso wel aardig te doen, goed te kaatsen, hard te werken en erg wendbaar te zijn.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat er niet meteen wonderen van die gast moeten worden verwacht. Kijk maar naar hoe het begin van Rosenberg bij Ajax was, om te zien hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Zie jij iemand junker de schuld geven? Ik hoop ook dat het kritische publiek hem de tijd geeft de laten zien wat hij waard is, en ik denk dat dat ook wel gebeurt, want hij schijnt erg hard te werken, iets wat amoah nog wel eens naliet (of in ieder geval die indruk...)
Logisch. Hij is gehaald en wordt betaald om doelpunten te maken. Als hij dat niet doet, dan faalt hij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef EKterror het volgende:
Ik vind dat hij wel heel snel werd uitgefloten en al heel snel werd gepasseerd.
En van Junker wordt ook wat verwacht. Ieder stukje in de pers benadrukt zijn doelpuntengemiddelde in de Deense competitie. Er worden meteen doelpunten van hem verwacht.
En als jij voor Spakenburg bent, doe je je naam eer aanquote:Op zondag 8 januari 2006 15:39 schreef Angstgegner het volgende:
Vitesse heeft slechts gewonnen in Spakenburg omdat de in de tweede helft ingevallen Spakenburg-doelman Martijn Kos twee houdbare afstandsschoten liet glippen in de slotfase. Voor het overige konden de Arnhemmers vrijwel geen uitgespeelde kans creëren, dit in tegenstelling tot de thuisclub die minimaal vier grote kansen liet liggen en eigenlijk verdiend had om te winnen. Voor de wedstrijd hadden een collega van de AD/AC en ik nog een onderhoud met Sturing, waarin hij meedeelde dat het niet de eerste keer was dat Hersi zich vergaloppeerd had in een interview. De journalist van VI heeft hier slim gebruik van gemaakt en dat kon de trainer ook wel begrijpen.
Over de verrichtingen van Junker toonde hij zich tevreden, maar de spits viel eigenlijk voor het eerst op toen hij na zijn wissel het veld verliet.
Begin vorig seizoen had Vitesse trouwens ook al de grootst mogelijke moeite met Spakenburg, het betrof toen een duel om de Amstel Cup. Destijds werd het door een goal van Amoah 0-1. Omdat de Arnhemmers verzuimden de beslissende 0-2 te scoren, kwam Spakenburg vlak voor tijd zelfs nog bijna op gelijke hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |