Ik moet em nog bestellenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:20 schreef Tha_Mars het volgende:
ochjee, leegloop op zuid, maar waar ga je zitten WF, pas ik het ff aan
Dan ga ik op westquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kijk maar uit, straks zit het vol!
Op de AFAB-West tribunequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dan ga ik op westom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doe niet aan 'topictitels.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Goede TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We worden weer als subtopper gezienquote:Jongeling naar het Vitesse van Turkije
1/7/2006 13:13
Hulusi Bulut stort zich in een Turks profavontuur. De zeventienjarige speler, die het afgelopen seizoen nog uitkwam voor de amateurs van zondagderdeklasser Erica'76, kan een contract tekenen bij Konyaspor.
'Ik heb begrepen dat er een driejarig contract voor mij in het verschiet ligt. Ongelooflijk', zegt Bulut in De Gelderlander.
De jongeling kwam eerder ook uit voor De Graafschap, maar kwam in Doetinchem niet in aanmerking voor een contract. Konyaspor kwam hem op het spoor tijdens een testwedstrijd die de Turkse club belegde in Groningen. 'De Nederlandse jeugdopleiding staat hoog aangeschreven in Turkije', verklaart Bulut. 'Turken die in Nederland zijn geschoold, hebben een grote kans van slagen in hun thuisland.'
'Konyaspor is een subtopper, zeg maar het Vitesse van Turkije. Ik heb altijd profvoetballer willen worden. Ik begin in het tweede en moet me bewijzen. Als het niet lukt, heb ik pech en keer ik terug naar Nederland.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop