Ik moet em nog bestellenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:20 schreef Tha_Mars het volgende:
ochjee, leegloop op zuid, maar waar ga je zitten WF, pas ik het ff aan
Dan ga ik op westquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
Kijk maar uit, straks zit het vol!
Op de AFAB-West tribunequote:
We worden weer als subtopper gezienquote:Jongeling naar het Vitesse van Turkije
1/7/2006 13:13
Hulusi Bulut stort zich in een Turks profavontuur. De zeventienjarige speler, die het afgelopen seizoen nog uitkwam voor de amateurs van zondagderdeklasser Erica'76, kan een contract tekenen bij Konyaspor.
'Ik heb begrepen dat er een driejarig contract voor mij in het verschiet ligt. Ongelooflijk', zegt Bulut in De Gelderlander.
De jongeling kwam eerder ook uit voor De Graafschap, maar kwam in Doetinchem niet in aanmerking voor een contract. Konyaspor kwam hem op het spoor tijdens een testwedstrijd die de Turkse club belegde in Groningen. 'De Nederlandse jeugdopleiding staat hoog aangeschreven in Turkije', verklaart Bulut. 'Turken die in Nederland zijn geschoold, hebben een grote kans van slagen in hun thuisland.'
'Konyaspor is een subtopper, zeg maar het Vitesse van Turkije. Ik heb altijd profvoetballer willen worden. Ik begin in het tweede en moet me bewijzen. Als het niet lukt, heb ik pech en keer ik terug naar Nederland.'
bij een beetje oefeningen zijn alle partijen betrokken die relevant zijn, het gasbedrijf zou dus gemakkelijk bij de oefening zijn geweest.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er bij jullie stadion aan de hand? Ik was net met mijn vriendin een milkshake aan het halen bij de Mac, en opeens 2 brandweerwagens komen eraan scheuren. Een minuut of 5 later gaan rond heel het stadion allemaal waarschuwingssignalen of, en een vrouwen stem die in Nederlands, Duits, Engels en Frans zegt dat iedereen het stadion moet verlaten. Daarna komt er nog een ladderwagen aan en een klein autootje. Ze stonden een tijd buiten want ze konden niet naar binnen toe. Na een kwartier waren ze toch binnen en toen viel er niets meer te zien. Er kwam nog wel een auto van een gas bedrijf aan rijden.
Iemand een idee wat er aan de hand is? Bij een oefening lijkt me niet dat er een wagen van het gasbedrijf langs komt.
Duiveltje!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef GSbrder het volgende:
hup enniesee
[kijken wat de reacties worden ^^]
Oude tijden herlevenquote:Vitesse-vlag weer op lijnbussen
Oude tijden herleven in Arnhem. In het verleden werden de Arnhemse lijnbussen voorzien van een geel zwart vlaggetje tijdens de wedstrijddagen van ons Vitesse, dit zal het aankomende seizoen ook weer het geval zijn. Vitesse, Connexxion en de gemeente Arnhem zijn van mening dat Arnhem en Vitesse een gezamelijke uitstraling moet krijgen. Deze partijen zullen de mogelijkheden gaan bekijken om Arnhem op meerdere plaatsen geel en zwart te kleuren.
Bron: Vak113.nl
1,5 miljoen in dubbeltjesquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
kost dat zo lazovic ?
Godverdomme, als dit toch eens rond komtquote:Lazovic op weg naar Vitesse
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 3 juli om 20:48
Danko Lazovic lijkt komende zomer te gaan vertrekken bij Feyenoord. De Servische spits heeft geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid en gaat vrijwel zeker de overstap maken naar Vitesse. Hij kan er een vierjarig contract ondertekenen.
Tegenover Omroep Gelderland liet Vitesse-manager Jan Streuer weten dat het er goed uitziet wat betreft een transfer van Lazovic naar de Arnhemse club. "We willen een langjarig contract. Het is immers een investering in de toekomst en hij is pas 23 jaar. Maar het is nog niet definitief rond."
Ook Lazovic zelf ziet een overgang naar Vitesse wel zitten. De aanvaller praat dinsdag met de Gelderse club. Hij moet in het Gelredome een aanvalsduo gaan vormen met Mads Junker. De eerder aangetrokken Anders Due moet beide spitsen van de aanvoer gaan voorzien.
Voor Lazovic betekent de transfer naar Vitesse een afsluiting van een zeer matige periode bij Feyenoord. De aanvaller kwam enkele seizoenen geleden als een grote belofte over van Partizan Belgrado, maar kon de hoge verwachtingen nooit inlossen. Verhuurperiodes bij ADO Den Haag en Bayer Leverkusen liepen eveneens op niets uit.
nou wat heb die nou bewezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:13 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Godverdomme, als dit toch eens rond komt![]()
Woon jij op de Coolsingel dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Wonen jullie allemaal op een brug?
Met Pi-air, Kuijt en Kalou voor jequote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Wonen jullie allemaal op een brug?
Bij Feyenoord misschien niet bewezen, maar wel bij de nationale jeugdselecties en in eigen landquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Tha_Mars het volgende:
OP moet veranderd worden, het is ons stadion niet, het is een showtheater!
Lazovic heeft misschien niet veel bewezen, maar voor Vitesse is het een leuke aanvulling op de selectie, en Aadje heeft woord gehouden dat er nog wat spelers bij zouden komen.
omg, wat wil je dan dat ik laat zien. een rij huizen waarvan je nieteens zou weten dat die in arnhem zou staan? Ik vind dat dit één van de mooiste herkenningspunten van de stad Arnhem is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
maar idd, een plaatje van onze stad en dan alleen een brug laten zien![]()
Pijnlijk he als je eigen OP wordt aangevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef Domenica het volgende:
[..]
omg, wat wil je dan dat ik laat zien. een rij huizen waarvan je nieteens zou weten dat die in arnhem zou staan? Ik vind dat dit één van de mooiste herkenningspunten van de stad Arnhem is.
![]()
![]()
Ik heb gehoord dat die kerel een keihard schot in zijn poten heeft. Heeft hij daar nog wat van laten zien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef LosMillonarios het volgende:
Vanmorgen ff naar training gekeken, was vrij druk volgens mij. Die Sansoni maakte trouwens best wel een goede indruk in het trainingspotje.![]()
Sansoni liet bij een afwerkings oefening wel harde schoten zien, al kon ik dat deel van het veld niet echt goed zien omdat ik half achter een boom stondquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die kerel een keihard schot in zijn poten heeft. Heeft hij daar nog wat van laten zien?
Jammer dat ik vandaag moet werken, had het graag gezien. Hoe was Due trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |