Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!
(Ik denk dat die Feijenooit fans deze topic niet leuk zullen vinden)
Daarom ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
het is ook nooit goed. Eerst zeuren de mensen dat ze de schermen missen.Nu we ze hebben willen we ze weer liever kwijt. Get a liife!
Nee, jullie scoren ook zo veelquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Sorry papquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Voeg mij maar toe op Oost. Zit meestal in 220.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Lazovic mis ik wel.quote:
Ik zie dat ik er nog niet bij sta (niet dat ik hier zoveel post maar toch...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef DeVinger het volgende:
Wie missen we nog in het plattegrondje?
Dan passen we dat ff aan, en in nr 26 staat alles compleet
Aaaw 1tje die niet tegen beetje plagen kan en gezonde concurrentie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Schrijf Feyenoord,droplul.En Lazovic missen we niet.
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef Elvislives het volgende:
* Elvislives zit in vak 212. Daar waar je de schermen precies niet ziet, maar als je bukt, zie je net de sms-line: "Bas is lelijk". Daarna was ik blij dat ik het scherm niet kon zien
PT hoort inderdaad op de plattegrond, die was er eerder dan Charly Bosveld!
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Nou Nou zo oud ben ik nou ook weer niet![]()
Had pas sinds gelredome een seizoenskaart. En sinds die tijd probeer ik alles te volgen van Vitesse. wat moeilijker vanaf deze positie, maar probeer wel meestal de wedstrijd uit of thuis via internet of TV te volgen. Indien niet mogelijk zijn er meestal wel mensen die me up to date houden met sms.![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef DeVinger het volgende:
Webforce, jij maakt dat plattegrondje altijd he? Als jij die nieuwe luitjes nou ff aanpast?
De liefdequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:41 schreef Domenica het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten om zo ver weg te gaan wonen?
edit: Oooh en bedankt WebForce nooit geweten dat ik een hooligan was.quote:Preston North End aast op Knopper
Het probleem van Vitesse met Richard Knopper lijkt alsnog te worden opgelost door een transfer. Het Engelse Preston North End wil de voormalige aanvoerder van Vitesse contracteren. Richard Knopper verblijft in Engeland om te onderhandelen met de club, die uitkomt in de Championship, het een na hoogste niveau in Engeland. Knopper raakte onder trainer Aad de Mos al snel zijn basisplaats kwijt. Toen hij voor de eerste competitiewedstrijd ook niet tot de selectie van achttien behoorde, verliet hij boos de training. Enkele dagen later werd hij verbannen naar de selectie van Jong Vitesse.
(Bron: TVgelderland)
Met Vitesse - Feijenoord wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt?Die zit lekker onbedekt in de Kuip
Is dat nou wel verstandig? Zo dik zitten we niet achterin.quote:Tim De Meersman traint mee in Beveren
Tim De Meersman traint dinsdag en woensdag mee bij het Belgische KSK Beveren. De middenvelder van Vitesse wordt vrijwel zeker per direct overgenomen door de Belgische club. Beveren-trainer Walter Meeuws zou De Meersman maandag komen bekijken bij Jong Vitesse, maar de wedstrijd tegen FC Twente werd afgelast. De Belgische linkspoot speelde slechts tweemaal als invaller voor Vitesse, waar hij geen vertrouwen kreeg van de vorige trainer Edward Sturing. Onder Aad de Mos is De Meersman zichtbaar opgeleefd, maar de club laat de Belg toch vertrekken naar Beveren.
Goedenmorgen WebForcequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef DeVinger het volgende:
Maarruh, Cart_man zit er toch niet echt?Die zit lekker onbedekt in de Kuip
2 jaar geleden viel het nog wel meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Goedenmorgen WebForce. Veranderd
. Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten
, zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
![]()
Doe er wat aan dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:09 schreef WebForce het volgende:
Goedenmorgen WebForce. Veranderd
. Maarre, hij hoort in het uitvak te zitten
, zo'n hekel heb ik er altijd aan dat het Gelredome tegen Ajax & Feyenoord helemaal vol zit met uit-supporters
![]()
quote:De Meersman niet naar Beveren
Tim de Meersman blijft voorlopig gewoon voor Vitesse spelen. De middenvelder van Vitesse was enkele dagen op proef bij SK Beveren, maar vooralsnog zal er niets getekend worden.
“Trainer Walter Meeuws zag in mij niet direct een basisspeler”, aldus De Meersman aan Omroep Gelderland. “Daarom gaat het nu niet door, maar misschien komen ze later bij me terug. Verder is er wat interesse van Lierse SK, maar de kans is groot dat ik terugkeer bij Vitesse. Het is nog even afwachten.”
Vitesse-manager Jan Streuer heeft laten weten dat De Meersman welkom is. “Dan komt hij maar terug bij Vitesse. Het is ook niet zo dat hij wegmoest.”
(Bron: voetbalprimeur)
quote:Voldoende geld
"Volgens mij moet je met zo'n elftal wel van Luxemburg kunnen winnen", stelde Janssen. "Ervaren of niet ervaren, we hebben gewoon een goede ploeg. Opmerkelijk is misschien wel dat ik met mijn 25 jaar aan de oude kant ben. Maar dat is toch ook wel weer leuk", verklaarde de middenvelder terwijl hij per ongeluk een cassetterecorder bij een verslaggever uit de hand sloeg. "Zeg maar als dat ding kapot is. Ik heb voldoende geld bij me."
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.quote:OVERGANG KNOPPER NAAR PRESTON VAN DE BAAN
Richard werkte de afgelopen dagen een 'trial' af in Engeland bij Preston North End, de Engelse club uit het Championship. Woensdag is bekend geworden dat het niet tot een transfer komt. Knopper en de club zijn niet tot een financieel akkoord gekomen.
De Lillywhites zijn niet de enige club die interesse hebben getoond in Knopper. Meerdere Engelse clubs, waaronder Stoke City, hebben geinformeerd naar zijn diensten. Voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus hoopt de 29-jarige Knopper een nieuwe club te hebben gevonden.
bron: vitesse.nl
Waren nog wat andere geïnteresseerden, dus als ie nou ff haast maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
*Zucht* Hopen dat hij er met een andere club kan uitkomen.
quote:Mandl moet wachten op Vitesse
30 augustus 2006, 23:15
Door: Klaas Jan van der Veen
Thomas Mandl moet wachten op Vitesse. De Arnhemmers willen de doelman graag contracteren, maar heeft daarvoor niet de financiën. Bij een vertrek van Richard Knopper is dit wel aanwezig.
Mandl was de afgelopen weken op proef bij Vitesse. Trainer Aad de Mos (foto) is zeer tevreden over de doelman uit Oostenrijk. Zolang Richard Knopper echter niet is verkocht, heeft de club niet de financiële mogelijkheden om een contract aan te bieden.
“Dat heeft zeker met de situatie rond Knopper te maken”, zo laat manager voetbal Jan Steuer weten aan Omroep Gelderland. “Maar voor Mandl geldt geen deadline van 31 augustus, omdat hij momenteel geen werk heeft. We hoeven dus geen haast te maken.”
Voor Knopper geldt de transferdeadline van 31 augustus wél.
Come onquote:Vier clubs willen Knopper
Door René (Eilanden) op donderdag 31 augustus 2006 11:29
Bron: VoetbalPrimeur
Vier clubs hebben interesse in Vitesse-speler Richard Knopper. De speler is bij de Arnhemmers overbodig geworden, maar heeft nog altijd geen club gevonden. Gisteren ketste een transfer naar het Engelse Preston North End af.
"Stoke City speelt nog, daar hebben we donderdag weer contact mee. Ook een andere club uit het Championship heeft interesse. En er zijn twee Nederlandse clubs waar hij naartoe zou kunnen, maar het is kort dag om zaken te doen", aldus de zaakwaarnemer van Knopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |