Zal een kwestie van tijd zijn , zelfde met toen ie kwam toen met Hofs wel of niet naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:46 schreef Klingon het volgende:
Vraag me nu af of Hersi blijft ja of nee, berichten spreken elkaar nogal tegen.
Ja lachen gieren brullen weer, alleen jammer dat Onur Belg isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Kaya zal wel mogen blijven!
Jevric vond ik aan het begin vrij matig bij Vitesse. Maar hij heeft zich hier goed ontwikkeld, en het laatste jaar bij Vitesse was hij echt een held in 1 op 1 duels!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:13 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb niets tegen Jevric hoor, vind hem alleen wat matig. Heb Vitesse tussen halverwege 2003 en eind 2004 ook maar amper gevolgd omdat ik er nogal de schijt van in had, dus ken hem alleen maar van voor halverwege 2003 en dat vond ik nooit zo geweldig (was dan ook verwend met Zoetebier en Westerveld).
Deturkseslagquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:16 schreef Deturkseslag het volgende:
Kaya zal wel mogen blijven!
Jaloers?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ga je die nu ook in ieder topic volgen?![]()
Neuj...quote:
Jah echt! IK MOET VOETBAL ZIEN!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef Tha_Mars het volgende:
omg...
Wel afkicken dit zeg. Op naar de 21e
Zet je de BBC aan , de laatste 10 minuten van Liverpoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:52 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Neuj...
Jaloerzie
[..]
Jah echt! IK MOET VOETBAL ZIEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |