Er hangen mooie spandoekenquote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef WebForce het volgende:
Koeman heeft het ook zo top gedaan bij Vitesse![]()
.
Koeman neem die rotzooi mee!
Vanuit Vitesse ook?quote:Op zondag 29 april 2007 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vladimir Stojković
![]()
[..]
Er hangen mooie spandoeken![]()
Sorry, wachten is niet leuk, jeweettoch...quote:Op zondag 29 april 2007 09:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
Volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd geen idee wanner zaken naar buiten komen en of alles lukt.![]()
Vitesse/Agovv A1 gaan de play offs in voor promotie. De D3 maakt nog steeds kans om kampioen te worden.
Iets gewonnen?quote:En ik voel me goed en lekker en gok op een stunt van Vitesse vanmiddag.
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhovenquote:Op zondag 29 april 2007 16:12 schreef Alex858 het volgende:
Hoeveel zou Vitesse hebben ontvangen voor deze wanprestatie?
Nogmaals hij woont naast de broers koemanquote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Aad de mos heeft vandaag kleur bekend, na jaren geschipperd te hebben tussen Ajax en PSV, is nu duidelijk waar zn hart ligt, in Eindhoven
Schande![]()
Voor Koeman , maar die zullen nu wel niet meer nodig zijnquote:
Ben er bang voorquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
PSV. Maar goed, Danko zal nu wel vertrekken
..
Als je het niet op eigen kracht kunt, ben je de landstitel niet waardigquote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Vitesse met de benen wijd vandaag. Zelfs sportiviteit kennen de Arnhemmers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |