Hm, verder zie ik niet zo 123 een club komen. Denk dat de buitenlandse clubs hem eerst nóg een seizoen bezig willen zien (maar hem verder heus wel op lijstjes hebben staan). Benieuwd of vitesse dus vasthoudt aan 8 miljoen en niet omdat Lazo ook buiten het veld gaat lopen miepen, hem die transfer gunnen.quote:
quote:
Een van de mooie herinneringen aan Jeltsin in relatie tot het voetbal is dat hij het voor mij organiseerde dat wij, o.a. met zijn secretaris en met de voorzitter van CSKA Moskou naar de interland Sovjet Unie – Nederland in Kiev konden gaan kijken. Daarvoor kregen we een speciaal reisdocument en een speciaal vliegtuig ter beschikking waar we bijna het hele Nederlandse ambassade-personeel (de ambassadeur de heer de Vos van Steenwijk verbleef tot zijn spijt in Nederland) konden meenemen.
Bondscoach ‘Generaal‘ Rinus Michels kon zijn ogen niet geloven toen we met het hele gezelschap uit de speciale militaire bus op het voorplein van het stadion in Kiev stapten. Michels zei lachend tegen ons: ”Het zal Vitesse ook weer eens niet zijn”. Mooie herinneringen met Martin Lamers, Bart Lathuheru en Edward Sturing, die toen deel uitmaakten van de selektie. Tijdens die wedstrijd brak Marcel Peper op dramatische wijze zijn been, hetgeen tevens het einde van zijn carrière betekende.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, je kunt daar om lachen, maar ze zijn iig niet zo kneuzig om ineens te verstoppen dat ze voor Ajax zijn, toch? De trots liefde blijft.
quote:Vitesse volgt Leonardo da Silva
ARNHEM - Vitesse volgt de Braziliaanse aanvaller Leonardo Ferreira da Silva.
De 26-jarige linksbenige spits staat momenteel tweede op de topscorerslijst van Oostenrijk met dertien doelpunten. "We kennen hem wel. Hij speelt voor Rheindorf Altach", zegt manager voetbal Jan Streuer. "Maar het is niet zo dat we nu al met hem bezig zijn. Het zou kunnen dat we wat met hem doen als een spits bij ons vertrekt."
In dat licht is Vitesse ook bezig met Santi Kolk van ADO Den Haag. "Als je wat wil, moet je met meerdere dingen bezig zijn", legt Streuer uit. Vitesse komt er met ADO vooralsnog niet uit.
quote:'Vitesse bekijkt Aloneftis'
Vitesse heeft haar oog laten vallen op Stathis Aloneftis. De Cypriotische international werd afgelopen zondag door een scout van de Arnhemmers bekeken tijdens het duel van zijn club Larissa tegen Panathinaikos.
De 24-jarige Aloneftis is komende zomer transfervrij. De aanvallende middenvelder kent een uitstekend seizoen en weet de interesse van vrijwel alle Griekse topclubs op zich gericht. Ook Anderlecht en nu dus Vitesse houden hem in de gaten.
quote:VITESSE IS ROND MET HARRY GOMMANS 04-05-2007
Vitesse heeft vrijdagmiddag 4 mei een overeenkomst gesloten met Harry Gommans. De aanvaller van MVV moet wel nog een medische keuring ondergaan. Levert deze keuring geen problemen op, tekent de geboren Roermonder een contract voor drie jaar in Arnhem.
De 24-jarige speler kwam eerder uit voor Fortuna Sittard, Excelsior en Westerlo (België), voordat hij neerstreek in Maastricht. Met Fortuna Sittard speelde Gommans al elf wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie. Dit jaar speelde hij 37 wedstrijden voor MVV in de Jupiler League en wist daarin 22 maal te scoren.
Ik verwacht binnenkort een transfer van Knol naar pakweg Wolfsburg of Wolverhampton Wanderers, de oude geldwolf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb al die tijd het idee dat er op de achtergrond al iets speelt bij Knol en zaakwaarnemer. Hij blaast zo hoog van de toren altijd, dat kun je alleen doen als je al wat achter de hand hebt voglens mij?
Of het is gewoon pure bluf richting Vitesse, in de hoop op een forse verbetering van zijn contract (wat er echt niet gaat komen).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb al die tijd het idee dat er op de achtergrond al iets speelt bij Knol en zaakwaarnemer. Hij blaast zo hoog van de toren altijd, dat kun je alleen doen als je al wat achter de hand hebt voglens mij?
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...quote:Op maandag 7 mei 2007 07:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ostrabeke
Omdat jij er niet meer speelt?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...
quote:Op maandag 7 mei 2007 07:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Sprockel tot 2012 bij Vitesse! Contract verlengt!![]()
Cees Keizer is ook naar Vitesse voor een periode van 2 jaar. (Jong Vitesse)
Gommans is de medische keuring doorstaan dus dat is definitief!
Vitesse/Agovv Voetbal Academie nieuws
A1 heeft de eerste wedsrtijd in de play offs gewonen van Stormvogels/telstar. Storm/tel - VAVA A1 0-1
B1 is door naar de beker finale. Groningen - VAVA B1 1-1 na strafschpoppen 2-4
D3 speelt morgen en kan kampioen worden! VAVA D3 - Ostrabeke D1
Laten we hopen dat VI weer fout zit ???quote:Wél beter maar geen langer contract Sprockel
7/5/2007 21:36
Civard Sprockel is beloond voor zijn sterke seizoen bij Vitesse. De 23-jarige verdediger heeft een nieuw en verbeterd contract getekend bij de Arnhemmers.
De duur van het contract (tot medio) 2010 bleef ongewijzigd, maar de voorwaarden zijn beter geworden. Vitesse wilde Sprockel aanvankelijk graag tot 2012 vastleggen.
Vitesse is Sprockels derde werkgever. De op Curaçao geboren speler kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior. In 146 competitieduels scoorde hij één keer. Dit seizoen kreeg Sprockel zowel in de Eredivisie als in het bekertoernooi geen enkele gele kaart.
Eerste van Ostrabeke staat stijf onderaan geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ah dat was altijd de derby hier, mijn OVC'85 tegen de lelijke buurman Ostrabeke. Nu stellen ze allebei niks meer voor...
quote:Theo Janssen ontbreekt tegen NAC
Vitesse moet het woensdag in het eerste play-off-duel tegen NAC Breda doen zonder Theo Janssen. Hij had een voorhoofdsholteontsteking en is nog niet helemaal fit.
Ook Piet Velthuizen en Giovanny Espinoza ontbreken. Daardoor verhuist Paul Verhaegh terug naar de defensie en speelt Mads Junker achter de spitsen. Vitesse begint met een thuisduel tegen NAC, waarvan het in de competitie verloor: 0-1 thuis en 2-1 uit.
Vermoedelijke opstelling:Stojkovic; Verhaegh, Sprockel, Knol, Fränkel; Kaya, Sansoni, Junker, Pryor; Lazovic, Benson.
Bron: TV Gelderland TxT
quote:Einde seizoen Piet Velthuizen
Piet Velthuizen komt dit seizoen niet meer in actie. De doelman heeft een botkneuzing in zijn rechterknie.
Hierdoor moet Velthuizen de komende duels in de Play-offs en ook het Europees kampioenschap voor spelers onder 21 jaar aan zich voorbij laten gaan.
Bron: Vitesse.nl
Purrel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef DeVinger het volgende:
Philip Cocu (barca)
Mahamadou Diarra (lyon, real)
Raimond van der Gouw (manchester)
Pierre van Hooijdonk (winnaar UEFA met feyenoord)
Nikos Machlas (winnaar gouden schoen onder vitesse)
Roy Makaay (depor, bayern)
Sander Westerveld (liverpool)
Wat een namen hebben we toch gehad![]()
Gaat iemand van deze selectie erbij komen?
Geen penal en die vrije trap was een fout van stojkovic eigenlijk. Hij stond helemaal naar rechtsquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:06 schreef Smeich het volgende:
Teringzooi.. weer typisch voor Vitesse om het (bijna) nog uit handen te geven. Was het nu een penalty of niet trouwens, heb de herhaling niet gezien.
Wel leuk die Zoetebier, lekker meezingen met Zuid
en een bal hoort gewoon door een muur te kunnen? In dat geval snap ik het principe van een muur niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Geen penal en die vrije trap was een fout van stojkovic eigenlijk. Hij stond helemaal naar rechts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |