1-1quote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef Rhinestone het volgende:
En wat heeft Jong Vitesse vanavond gedaan?
Rutger Worm bij Pietje op de bank in z'n nieuwe huisquote:Op maandag 14 mei 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje staat vandaag centraal bij Rondje 30![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laros wil graag de overstap maken.
Dit dusquote:Het bod is afgewezen, omdat Vitesse zegt Velthuizen absoluut niet kwijt te willen", aldus algemeen directeur Huub Narinx, die aangeeft dat uit een gesprek met Velthuizens zaakwaarnemer is gebleken dat de jonge keeper een overgang naar Roda wel ziet zitten.
Ook hier zou die niet meteen eerste keeper zijn, hier is al bekend dat we volgend seizoen vanaf 0 beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef Klingon het volgende:
Als Pietje gewoon de garantie krijgt dat 'ie eerste keus wordt volgend seizoen... maar zelfs dat is nog niet eens uitgesproken door trainer en aanhang geloof ik. Logisch dat Pietje Roda dan wel ziet zitten ja...
Damn, deze zijn nog mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het nieuwe uitschirt :
[afbeelding]
thuisshirt blijft hetzelfde.
Terecht, heb me vermaakt met dat boek, ook na meerdere keren lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hard Gras over Vitesse wint prijs
AMSTERDAM - Het boek 'Je Hebt Het Niet van Mij' over een seizoen bij Vitesse is gekozen tot sportboek van het jaar.
Het boek verscheen in de reeks Hard Gras en werd geschreven door Marcel van Roosmalen uit Velp. Hij volgde de club in het seizoen 2005/2006 op de voet en schreef zijn ervaringen op voor Hard Gras met hoofdrollen voor de toenmalige trainer Edward Sturing en spelers als Theo Janssen en Stijn Vreven.
De nieuwe trainer Aad de Mos gebruikte 'Je Hebt Het Niet van Mij' om zich in te lezen voor zijn nieuwe job. Marcel van Roosmalen overwoog een vervolg, maar dat is er niet van gekomen.
Bron : tvg
Sorry hoor, maarquote:‘ Fysio’ Kortekaas keept zaterdags wel eens mee
Vitesse meldt Jos Kortekaas snel aan.
De Gelderlander 16-05-07
Vitesse-trainer Aad de Mos vreest na tweede doelman Piet Velthuizen ook eerste keuze Vladimir Stojkovic niet te kunnen opstellen tegen NEC. Stojkovic heeft last van zijn hand; zijn meespelen tegen NEC, donderdagmiddag in Gelredome, is op dit moment zeer twijfelachtig.
Raymond van Driel promoveert in dat geval tot eerste keuze in het doel van Vitesse. Zijn vervanger is een compleet nieuw gezicht. Fysiotherapeut Jos Kortekaas is door de Arnhemse club op stel en sprong aangemeld bij de KNVB en inmiddels speelgerechtigd. Kortekaas zat maandagavond al op de bank bij Jong Vitesse. De fysiotherapeut was in zijn actieve loopbaan een talentvolle doelman, maar koos vroeg voor zijn maatschappelijke carrière als fysiotherapeut bij de KNVB. Daar werd hij in het ‘Karel Aalbers-tijdperk’ weggeplukt.
Kortekaas (33) was voor hij stopte de eerste keeper van zaterdag eersteklasser Berkum. Trainer Aad de Mos: „We hebben hem snel lid gemaakt. Het moest wel, we houden niemand over. Jos is een goede keeper, hij valt zaterdagochtend wel eens vaker in.”
Vitesse kan ook niet beschikken over de oudste jeugdkeepers. Door blessures en wedstrijdverplichtingen is de personele nood hoog. Vitesse A1 speelt donderdag nacompetitie om promotie en Vitesse B1 speelt zondag (dag van de return NEC-Vitesse) de bekerfinale. Mogelijk speelt Vitesse A1 dan ook weer. Kortekaas, ook razend druk met het herstel van Stojkovic, traint vandaag mogelijk mee.
Kortekaas: „Ik doe regelmatig mee op de zaterdagtrainingen. Hoe ik mij voorbereidt? Niet te druk maken en fit blijven.”
Inderdaad. Is zoiets de afgelopen 10 jaar ergens anders voorgekomen? Een leuke vraag voor MM of Koningdavid ditquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Arnhemunited het volgende:
Tsja een fysio op de bank. Kan ook alleen bij Vitesse
Ik dacht dat het laatst nog ergens in de 1ste divisie was , en heeft nek het ook niet eens gehad met die Van Der Sleen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Inderdaad. Is zoiets de afgelopen 10 jaar ergens anders voorgekomen? Een leuke vraag voor MM of Koningdavid dit
Het lijkt me van wel , de vorige keer wedstrijd vermelde ze het nog op de site daar zie ik nu niks over staan, dan neem ik aan dat ze wel zullen rijden.quote:
Ik hoop niet dat dit het spelletje is wat Laros wil gaan spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef DarkShine het volgende:
Klopt er iets van dat Velthuizen overhoop ligt met zijn keeperstrainer? Gaat een gerucht dat hij het op een breuk wilt aansturen...
Bussen rijden morgen wel gratis. Jos hadniet gezegd dat het over morgen ging, vandaag kan je niet gratis reizenquote:En Velthuizen gaat na de zomer net zoveel verdienen als een minister, dan is er toch geen reden om te gaan?
helemaal mee eens .quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef Klingon het volgende:
2x paal 1x lat.... We hadden het onszelf veel makkelijker kunnen maken. Oja, Yu Haien die rolstoelvent die de bal de andere kant opgooide
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |