De luistas van d'r zoon?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:19 schreef Luvjah het volgende:
mjah aangezien het zoon bekend merk is vind ik het nog wel mee vallen, ik dacht dat loopt echt van een paar duizend tot 10.000 euro ofzo.
Van mij mag de prijs nog gerust omhoog, het hoort een exclusief merk te zijn naar mijn mening, je ziet steeds meer normale mensen met zoon tas rondlopen en maar pronken dat ze een luis vuiton tas hebben (gekocht van hun zuur verdiende centjes), en van die mensen heeft 75% een neppert (uit turkeye ofzo)![]()
Laat het aub alleen wat worden voor de mensen die echt geld zat hebben, en dus niet voor de paupers die vervolgens op een forum naar de prijs van een tasje aan het zoeken zijn, ofdat ze zich zoon status symbool wel kunnen veroorloven![]()
Als in "het as van de kwaad"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef Guilin het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat ik steeds vaker "het as" zie.
Joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Guilin het volgende:
[..]
In elke vorm eigenlijk.
En het is 'het kwaad'.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:23 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ah. What's next? Een politieagend die gepakt wordt voor gewapende overval gaat 2x zolang de cel in?
Is dat niet met dt?quote:
Een donkere oosterbuur?quote:De Duister bleef bij het ongeval ongedeerd, maar de bolide van Williams heeft grote schade.
gelukkig zie ik die toch niet, in text mode.quote:
American Expressch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef luciferist het volgende:
ja cheques zijn niet meer te verkrijgen, en credith card ben ik niet echt gek van.
hoe kan ik in Kameroen betalen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef PuLoX het volgende:
lol,
Maar Wilders was eerst ook bij moslims in de miskee te vinden ofzo, was eerst op jensen?
dus ik snap zijn ideeën niet helenmaal.
Handig voor de volgende hondquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:14 schreef Ordos20 het volgende:
Het varieert per hond.
Ik heb twee honden (1 gekregen toen deze net een mand was, de andere was 3 weken oud toen mijn vrouw haar uit de goot in India redde)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds is niet alleen de Telefonie een mooi voorbeeld van hoe goed privatisering functioneert, maar ook pakketpost en expresstukken.
Van Dale zegt 'expresbrief', dus ik denk dat het ook 'expresstuk' is dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:09 schreef Lyr het volgende:
[..]
Tevens dient het expressstukken te zijn, meen ik.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 @ 21:49 schreef existenz het volgende:
Wat een stennismakerij weer als titel. Ben blij dat FOK draait op vrijwilligerswerk, anders was dit echt hopeloos... Zelfs de telegraaf is er niets bij.
En dan maagdelijkheid wel goed spellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Black-Death het volgende:
Vind dat ook wat overdreven ja.. Wit staat voor maagdelijkheid, net alsof die bruid nog maagt is
Had 'ie een heel gevolg bij zich?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef nikky het volgende:
BENJOLA mag een paar dagen wegblijven met dat racistische gepeupel. Daarna mag er gemaild worden met forum@fok.nl voor een unban.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan maagdelijkheid wel goed spellen!
Uit dit nieuwsbericht: Als je hart niet klopt hoef je niet dood te zijnquote:Onderzoeker Prof. dr. Becker van de University of Pennsylvania keek wat er met cellen gebeurt als je het bloedtevoer afsnijdt.
Met afstand de ergste verbastering van sowieso ooit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef tlepel het volgende:
Ze vond hen toch eerst een klootzak en nu ineens niet meer..
Ik zou zoenzo niet uitgaan met een vent die ik eerst een klootzak vond
Ze is gewoon dom
ik hoop dat de helft tikfouten zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:51 schreef Ellatjuh het volgende:
ik heb ook 1 groot litteken op beide heupen door een operatiie.
23 cm oid zijn ze, ja de huisarts ging ze ooit eens meten.
ben op mn 4e geopereerd en ja met groeien is alles mee gegroeit, ziet er erger uit dan het is.![]()
en ik heb 6 jaar terug ofzo wel geprobeert om het te laten weghalen,is niet gelukt want die huis is daar te strak gespannen en het heeft geen zin om het opnieuw te hechten.
6 jaar terug hebben ze een klein stukje gedaan om te kijken of het zou helpen,maar daar zie je nu niks meer van
ze zouden daar wel wat aan kunnen doen, zorgen dat ze daar mn huid oprekken door een soort ballonnentje te plaatsen waar ze dan vloeistof in doen,maarja das dan gelijk weer een operatie.
dus al met al heb ik besloten het zo te laten.
mn zus zei een paar jaar terug nog van: ach joh ken je niet anders dan met litteken,het hoort gewoon bij je.
schijnt dat er wel smeerseltjes zijn om het te camouffleren ofzo.
ach ja lekker boeiend dar mensen het zien en kijken,ben der al aan gewent
![]()
1 groot litteken, op beide heupen, dus dat zijn er twee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
poster heeft 1 groot litteken die 23 cm lang zijn
enkelvoud/meervoud foutje
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:02 schreef Charisma het volgende:
jeee - hoe heet dat toch weer ? moet ik opzoeken , heb het ergens staan
heb je van mij gegoed![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
ps: dit ging over ronde kontjesquote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef TubewayDigital het volgende:
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Die Arriva Bussen branden wel makelijk he. Een paar weken gelden ook al hier in de buurt van Vonkel
Wasmiddel? Schoonmaakmiddel?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Wooldoor het volgende:
Het maakte ook zo heel veel uit iedereen scoorde alleen Donk niet omdat hij dwars door het middel schoot. Als het publiek hem zo erg had opgejut dan had hij hem wel over of naast geschoten ofzo.
Ik zie de fout niet.quote:
Ik vind het te Vlaams, 'je kan', en daarom gebruik ik het nooit.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Lienekien het volgende:
'Kan' is weliswaar informeler dan 'kunt', maar naar mijn oordeel nog geen spreektaal, in de zin dat je het in teksten zou moeten vermijden. Er wordt naar mijn idee steeds vaker voor 'kan' gekozen omdat men 'kunt' té formeel vindt.
Een verzekring die bij overleiden uitkeerdquote:Op zondag 6 mei 2007 13:58 schreef KristianT het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een ongevallen verzekring afsluiten die uitkeerd bij blijvende invaliditeit en bij overleiden door een ongeval.
Alleen nu doe ik aan parachute springen en dat staat overal bij "uitsluitingen".
Iemand met een "gevaarlijke" sport hier die en goede verzekeraar weet ?
quote:Man gespietst op hek Artis
Gepubliceerd op: 7-5-2007 @ 07:31 - Bron: ANP
Zondagmiddag is in Amsterdam een 22-jarige man zwaargewond geraakt toen hij probeerde over het hek bij Artis te klimmen. Volgens de politie wilde de politie met twee kleine kinderen een gratis bezoekje aan de dierentuin brengen. Tegen 16.00 uur beklom de
Bekijk video
quote:Op maandag 7 mei 2007 @ 14:38 schreef Easy_M het volgende:
Terug plaatsen naar de Serie B. . euh, de eerste divisie en 8 punten aftrek bij de nieuwe seizoensstart![]()
De omkoopschandalen berijken nu ook nederland![]()
Edit: punten was ounten
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:54 schreef R@b het volgende:
[..]
Tja slordig. Maar die teksten bij video-berichten worden extern aangeleverd, kunnen we niks aan doen.
Dan begrijpen wij elkaar.quote:
'ti is?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:00 schreef dvdk het volgende:
dit is een beetje een multi-topic want ik wil de meningen van zowel mannen als vrouwen.....niet dat die van vrouwen telt....maar ti's handig om zo hun psyche te leren begrijpen...voor zover dat kan.
Rellen in Amsterdam, dat gaat denk niet over vernieuwingen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef StephanL het volgende:
Ze gaan checken wat er allemaal vernieuwd is in de PC Hoofdstraat
En dat nog wel in de Hoofdstraat.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rellen in Amsterdam, dat gaat denk niet over vernieuwingen..
als je Zinedine Zidane heetquote:
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef ajf het volgende:
Zij ook niet, maar we wisselden wel van telefoonnummers.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellen![]()
Met Nederlands hebben veel Fok!kers al zo'n moeite, dus misschien moeten ze maar geen Engels gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Bunker het volgende:
O ennn... if its ment to be, its ment to be.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 @ 10:06 schreef plum het volgende:
Dat hij naar de hiroinehoertjes ging heeft toch helemaal niets te maken met zijn aanstaande lectoraat?![]()
Reuze handig, dan kan je gewoon je eigen oude nummer bellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef chatter het volgende:
Voorbakken op 150 graden (Celcius) tot het moment, dat ze gaan drijven.
Dan uit laten lekken in een vergiet, al of niet met keukenpapier eronder, dan een uurtje later op 180 graden (celcius) goudgeel bakken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geerd het volgende:
En waarom wou japan zobiezo oorlog dan en hadden ze groot gedeelte van indonesie veroverd?
Waar ging het hun eigenlijk om?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Of verwerkt tot 2 mm plakjes op een boterram is het ook te pruimen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Panzerknacker het volgende:
Hello, ik wil graag een probleempje voorleggen.
Mijn schoonvader eet met zijn mond open. Ja, dus....zou je kunnen zeggen. Wel, ik ben namelijk recentelijk geopereerd en hij logeert nu bij ons om te helpen, dus ik zit nu minstens 3 maaltijden per dag naar een slobberende smakkende bouvier te luisteren en ik kan er niet tegen. Ik verlies parkant mijn eetlust iedere keer dat we een maaltijd delen..... [...]
Geen antwoord van TS zelf (Rewimo vroeg het, ik ook nog maar een keer) maar hij heeft 't wel veranderd naar 'direct'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Lienekien het volgende:
Zullen we 't 'm vragen tussen twee smakkende happen door?
Of misschien 'markant', hoewel dat ook niet helemaal op z'n plaats is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bedoelt ie "acuut" maar dat lijkt er dan weer niet op
Niet helemaal of helemaal niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of misschien 'markant', hoewel dat ook niet helemaal op z'n plaats is.
Maar ik verdenk ze ervan het met opzet te hebben gedaan.quote:Met de Scissor Sisters kan de gaymuziek definitief in de popanalen worden bijgeschreven
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
gewoon doen wat juist is. Bij de baas aanbrengen.
durf te wedden dat het niet de eerste keer is van Alfred. En als de baas er een keer achter komt, en vervolgens alfred aan de baas zegt dat jij het wist en de bonnetjes aftekenden, ben jij de gebeten lul.
Eetsmakelijk Erikquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft een aantal dingen gekocht voor me. Blinke vinken, tortilla's, diepvriespizza. En nog iets, maar dat ben ik vergeten.
Gewat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt, verkeerd geintrepeteerd van mijn kant.![]()
Ik denk dat het 'bijkans' had moeten zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bedoelt ie "acuut" maar dat lijkt er dan weer niet op
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
Eén topic, twee keer prijs.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef Solomon het volgende:
[..]
TS vraagt het toch hier? Een bedrijf kan je niet verplichten foutieve rekeningen te betalen. Drijgen met incasso bureaus gebeurt erg snel, gewoon niet betalen
Da's best lastig zitten en dan moet je er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef g87 het volgende:
kosten om aangesloten te zitten om de riolering
verbouwing in het huis bijvoorbeeld nieuw behang
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef donnahvh het volgende:
whahaha hoe stoer!!!
denk idd wel dat je meer zou gaan kosten maar eigenlijk is je baas zo stom om zn personeel te laten tanken
werk je toevallig bij een sosiale werkplaats?
Zoetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef LENUS het volgende:
Zo gaat het bijna altijd, goedheid wordt in het ergste geval tegen je gebruikt. Vooral in het bedrijfsleven moet je een basterd zijn en vooral in geldzaken niemand vertrouwen.
Da's nou een rijger, Pope.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De lol van die snap ik niet zo Lien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |