Dit zegt eigenlijk alles; jij bent afhankelijk van deze man; en ik denk niet dat je een 60-plusser nu ineens betere tafelmanieren kunt aanleren.quote:Wel, ik ben namelijk recentelijk geopereerd en hij logeert nu bij ons om te helpen.
Kortweg nee, we hebben een hele gelijkwaardige relatie. Er zijn zeer weinig issues waar we het niet eens over kunnen worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Lariekoek het volgende:
Hahaha jij zit onder de plak bij je vrouw!!!
Ik zit nog 5 a 6 maanden thuis en als ik hem vergelijk met een bouvier bedoel ik dus ook letterlijk een bouvier Milagro. Ik stel me niet aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef milagro het volgende:
stel je niet aan, die paar weken is het niet klagen maar dragen.
die man is je kind niet, en op die leeftijd heb je wel een paar onhebbelijkheden verdiend, hoor.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Repeat het volgende:
ik kan het me goed voorstellen ja, zo verschrikkelijk irritant. En als je er niks van kan zeggen ga je je er alleen maar meer aan ergeren
ik vind van wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Ik zit nog 5 a 6 maanden thuis en als ik hem vergelijk met een bouvier bedoel ik dus ook letterlijk een bouvier Milagro. Ik stel me niet aan.
Dat dacht ik ook direct toen ik het las.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef T3rr0r het volgende:
Gezamenlijk beleid uitdragen.. je runt geen bedrijf hoor..
Helemaal mee eens. You cant teach Old Dogs new Tricks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef milagro het volgende:
stel je niet aan, die paar weken is het niet klagen maar dragen.
die man is je kind niet, en op die leeftijd heb je wel een paar onhebbelijkheden verdiend, hoor.
Haha ja dat denk jij!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Panzerknacker het volgende:
Kortweg nee, we hebben een hele gelijkwaardige relatie. Er zijn zeer weinig issues waar we het niet eens over kunnen worden.
Slurpen van soep MOET! Dan proef je het veel beter. Denk maar aan die slurplepeltjes die je bij de Chinees krijgt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef Smeej het volgende:
brrr ik kan er ook niet tegen hoor...zelfs niet van kleine kinderen..
maarja ik heb het ook met andere geluiden maken tijdens het eten dan noem ik:
- kaken die op elkaar knallen omdat men bijv te kleine hapjes neemt.
- slurpen van soep
- piepen en knarsen van tanden met bijv vlees.
- binnenmondse boeren laten..
En ja!! ik ken mensen die dit allemaal doen
Beter lezen graag, dat is het probleem niet. Ik had van jou toch wat meer verwacht op de vroege morgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind van wel.
als jij dat heel erg niet vind, en het is echt zo een ramp, wees dan niet zo laf en zeg het hem.
en geen gemiep van "ja maar hij helpt me en dat staat zo ondankbaar" ..... want het is ook ondankbaar maar jouw klacht is gerechtvaardigd toch, nou, hup hup, grote vent zijn en aankaarten bij opa
succes, je kan het!![]()
quote:Ik heb er recentelijk met hem over gepraat en hij zei dat hij er pertinent geen erg in had en erop zou letten. Nu zit ik iedere maaltijd een senior citizen te corrigeren.....
Ik denk dat hij 'bekant' bedoeld, 'nagenoeg' dus.quote:
dat moet je niet doen, dingen verwachten van anderen met jezelf als norm, dan word je altijd teleurgesteldquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Beter lezen graag, dat is het probleem niet. Ik had van jou toch wat meer verwacht op de vroege morgen.
[..]
Dit heeft niks met heropvoeden te maken maar met doodsimpele huisregels. Ik mag bij jou toch ook niet op de bank schijten of m´n neushaar tegen de spiegel plakken of wel? Als je een beter woord voor beleid kan vinden laat het me dan weten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik het las.
Die man helpt jou in je huishouden en dan wil jij hem even heropvoeden zodat ie in jouw huisbeleid past?
Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienden etc.)quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarom zou je hierover gezamelijk beleid moeten uitvoeren?
Een beter woord is verveling vermoed ik. Jij bent herstellende en volgens mij verveel je je dood. Dan ga je op dit soort dingen letten... En neusharen tegen een spiegelplakken is in een totaal andere context dan kauwen met mond open.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Dit heeft niks met heropvoeden te maken maar met doodsimpele huisregels. Ik mag bij jou toch ook niet op de bank schijten of m´n neushaar tegen de spiegel plakken of wel? Als je een beter woord voor beleid kan vinden laat het me dan weten.
Hij heeft zich wel bereid getoond zich eraan te houden. Maar old habits die hard, kennelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienen etc.)
dit vind ik een zéér flauw excuusquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef milagro het volgende:
of gewoon leren er mee om te gaan, jij bent nog jong en past je makkelijker aan.
Vertel hem dat. En anders zet je hem toch je huis uit als het zo erg is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienen etc.)
Niet de eerste keer dat ik me eraan stoor hoor en ook niet omdat ik me verveel. Bijna de voltallige familie eet met de mond wagenwijd open. Als ik echter bij hun logeer of naar een restaurant ga, dan kan ik met goed fatsoen niks zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Een beter woord is verveling vermoed ik. Jij bent herstellende en volgens mij verveel je je dood. Dan ga je op dit soort dingen letten... En neusharen tegen een spiegelplakken is in een totaal andere context dan kauwen met mond open.
Niet dat ik zelf me dood irriteer aan smakkende betonmolens...
LEES openingspost, daar gaat het niet om en ja ik heb er wat van gezegd. Christ people, wake up...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef Alicey het volgende:
Hoewel je gelijk hebt dat het een smerige gewoonte is moet je dan ook maar de rug hebben om er ofwel iets van te zeggen, ofwel het te slikken voor zolang het duurt.. Je klinkt haast als een wijf.
mag ik nogmaals vragen wat hij precies in het huishouden doet, qua hulp. En ben je zo afhankelijk van hem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Panzerknacker het volgende:
Niet de eerste keer dat ik me eraan stoor hoor en ook niet omdat ik me verveel. Bijna de voltallige familie eet met de mond wagenwijd open. Als ik echter bij hun logeer of naar een restaurant ga, dan kan ik met goed fatsoen niks zeggen.
Basically mijn vrouw rondrijden, ik vertel hem hoe te koken omdat we anders alleen pasta bier en steaks eten en hij heeft geen benul van schoonmaken dus dat gebeurt niet echt. Ik heb nog een aparte taken lijst met dingen die gerepareerd moeten worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef petitlapin2 het volgende:
oh, dit is zo walgelijk, met je mond open eten, toen ik nog op kot zat was er ook zo'n studiegenoot met walgelijke tafelmanieren. Ik zat daar echt kokhalzend naast te eten.
maar lang heeft het niet geduurd. Op den duur at ik wel alleen op mijn kot...
het enige wat je kan doen is niet meer met hem samen eten. En je vrouw vindt ik werkelijk wel HEEL erg, dat ze er nog geen beetje begrip voor heeft. Als je daar zes maanden op moet kijken, daar wordt je echt niet gelukkig van.
En, wat doet die man eigenlijk in het huishouden, qua hulp. Is hij echt noodzakelijk? Als het jouw huis is, zet hem dan gewoon buiten. Ouders van een partner mee laten inwonen is dodelijk voor een relatie, moet je werkelijk nooit doen. Voor drie weken ok, maar langer, NO WAY.
omgquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Basically mijn vrouw rondrijden, ik vertel hem hoe te koken omdat we anders alleen pasta bier en steaks eten en hij heeft geen benul van schoonmaken dus dat gebeurt niet echt. Ik heb nog een aparte taken lijst met dingen die gerepareerd moeten worden.
ik denk dat dat aan zijn vrouw ligt ... wie zegt dat hij hiervoor heeft gekozen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom val je dan terug op schoonpa Bouvier als ie toch geen kaas van huishouden heeft gegeten, al dan niet met opene mond?
Je kiest iemand om je te helpen toch in overleg? En het lijkt me niet dat het als een verrassing komt dat (schoon)pa niet alleen niet fatsoenlijk kan eten, maar ook niet kan huishouden et cetera.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef petitlapin2 het volgende:
ik denk dat dat aan zijn vrouw ligt ... wie zegt dat hij hiervoor heeft gekozen?
en toch bizar ... kan je vrouw eigenlijk niet koken, schoonmaken en rijden. Ik kan dat allemaal zelf eigenlijk wel, daar heb ik schoonpa niet voor nodig![]()
vind JIJ het normaal dat een vrouw die niet geopereerd is niet kan koken, schoonmaken en rijden. Waarvoor is haar vader nodig ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Je kiest iemand om je te helpen toch in overleg? En het lijkt me niet dat het als een verrassing komt dat (schoon)pa niet alleen niet fatsoenlijk kan eten, maar ook niet kan huishouden et cetera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |