abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49173405
Hello, ik wil graag een probleempje voorleggen.

Mijn schoonvader eet met zijn mond open. Ja, dus....zou je kunnen zeggen. Wel, ik ben namelijk recentelijk geopereerd en hij logeert nu bij ons om te helpen, dus ik zit nu minstens 3 maaltijden per dag naar een slobberende smakkende bouvier te luisteren en ik kan er niet tegen. Ik verlies direct mijn eetlust iedere keer dat we een maaltijd delen..... Ik krijg van mijn vrouw geen steun, iedere keer in het verleden als ik zei dat er iets tegen hem gezegd zou moeten worden kreeg ik nul op het rekest. Het grote verschil met toen is dat hij niet voor langere tijd bij ons logeerde, ik wilde er alleem iets van zeggen omdat het hemzelf zou kunnen helpen. Mijn vrouw weigert nu dus om een gezamenlijk beleid omtrent dit onderwerp uit te willen dragen omdat ze vindt dat hij te oud(60+) is en te gevoelig......ik vind van niet. Later deze zomer komen er nog 2 zwagers over, dus dan heb ik er nog 2 bouviers bij....... Ik heb er recentelijk met hem over gepraat en hij zei dat hij er pertinent geen erg in had en erop zou letten. Nu zit ik iedere maaltijd een senior citizen te corrigeren.....

Ik vind dat we een gezamenlijk beleid uit horen te dragen in ons eigen huishouden en dat het niet teveel gevraagd is voor gasten om met de mond dicht te eten welke leeftijd ze ook hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Panzerknacker op 09-05-2007 10:07:35 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:44:20 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49173555
Hahaha jij zit onder de plak bij je vrouw!!!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:45:40 #3
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_49173593
quote:
Wel, ik ben namelijk recentelijk geopereerd en hij logeert nu bij ons om te helpen.
Dit zegt eigenlijk alles; jij bent afhankelijk van deze man; en ik denk niet dat je een 60-plusser nu ineens betere tafelmanieren kunt aanleren.
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_49173673
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Lariekoek het volgende:
Hahaha jij zit onder de plak bij je vrouw!!!
Kortweg nee, we hebben een hele gelijkwaardige relatie. Er zijn zeer weinig issues waar we het niet eens over kunnen worden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:50:31 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49173751
Ga apart eten. Of bord op schoot bij de televisie. En die dan goed hard.
The love you take is equal to the love you make.
pi_49173772
stel je niet aan, die paar weken is het niet klagen maar dragen.
die man is je kind niet, en op die leeftijd heb je wel een paar onhebbelijkheden verdiend, hoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49173878
ik kan het me goed voorstellen ja, zo verschrikkelijk irritant. En als je er niks van kan zeggen ga je je er alleen maar meer aan ergeren
pi_49173880
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef milagro het volgende:
die man is je kind niet, en op die leeftijd heb je wel een paar onhebbelijkheden verdiend, hoor.
Ik zit nog 5 a 6 maanden thuis en als ik hem vergelijk met een bouvier bedoel ik dus ook letterlijk een bouvier Milagro. Ik stel me niet aan.
pi_49173915
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Repeat het volgende:
ik kan het me goed voorstellen ja, zo verschrikkelijk irritant. En als je er niks van kan zeggen ga je je er alleen maar meer aan ergeren
Jij snapt het.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:57:23 #10
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_49173948
Gezamenlijk beleid uitdragen.. je runt geen bedrijf hoor..
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:57:51 #11
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_49173960
Met je mond open eten is gezonder!
Neem de gewoonte dus over, heb je er ook minder last van!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_49173969
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Ik zit nog 5 a 6 maanden thuis en als ik hem vergelijk met een bouvier bedoel ik dus ook letterlijk een bouvier Milagro. Ik stel me niet aan.
ik vind van wel.
als jij dat heel erg niet vind, en het is echt zo een ramp, wees dan niet zo laf en zeg het hem.

en geen gemiep van "ja maar hij helpt me en dat staat zo ondankbaar" ..... want het is ook ondankbaar maar jouw klacht is gerechtvaardigd toch, nou, hup hup, grote vent zijn en aankaarten bij opa

succes, je kan het!
pi_49173979
brrr ik kan er ook niet tegen hoor...zelfs niet van kleine kinderen..
maarja ik heb het ook met andere geluiden maken tijdens het eten dan noem ik:
- kaken die op elkaar knallen omdat men bijv te kleine hapjes neemt.
- slurpen van soep
- piepen en knarsen van tanden met bijv vlees.
- binnenmondse boeren laten..

En ja!! ik ken mensen die dit allemaal doen
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:59:38 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49174017
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:57 schreef T3rr0r het volgende:
Gezamenlijk beleid uitdragen.. je runt geen bedrijf hoor..
Dat dacht ik ook direct toen ik het las.

Die man helpt jou in je huishouden en dan wil jij hem even heropvoeden zodat ie in jouw huisbeleid past?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 mei 2007 @ 10:00:16 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49174037
Wat is parkant
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49174047
Ach man, later als jij ouder bent zul je ook wel dingen doen die anderen irriteren. Er zijn wel ergere dingen waar je je druk over kan maken lijkt me. Laat die man lekker, hoe irritant het ook is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:01:00 #17
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_49174057
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:51 schreef milagro het volgende:
Helemaal mee eens. You cant teach Old Dogs new Tricks.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:01:50 #18
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49174084
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:48 schreef Panzerknacker het volgende:

Kortweg nee, we hebben een hele gelijkwaardige relatie. Er zijn zeer weinig issues waar we het niet eens over kunnen worden.
Haha ja dat denk jij!
Maar in werkelijkheid is het anders mijn vriend.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:02:35 #19
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_49174106
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef Smeej het volgende:
brrr ik kan er ook niet tegen hoor...zelfs niet van kleine kinderen..
maarja ik heb het ook met andere geluiden maken tijdens het eten dan noem ik:
- kaken die op elkaar knallen omdat men bijv te kleine hapjes neemt.
- slurpen van soep
- piepen en knarsen van tanden met bijv vlees.
- binnenmondse boeren laten..

En ja!! ik ken mensen die dit allemaal doen
Slurpen van soep MOET! Dan proef je het veel beter. Denk maar aan die slurplepeltjes die je bij de Chinees krijgt.
En speciaal voor jou wil ik mijn boeren wel hardop en met de klep wijd open laten hoor.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_49174113
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind van wel.
als jij dat heel erg niet vind, en het is echt zo een ramp, wees dan niet zo laf en zeg het hem.

en geen gemiep van "ja maar hij helpt me en dat staat zo ondankbaar" ..... want het is ook ondankbaar maar jouw klacht is gerechtvaardigd toch, nou, hup hup, grote vent zijn en aankaarten bij opa

succes, je kan het!
Beter lezen graag, dat is het probleem niet. Ik had van jou toch wat meer verwacht op de vroege morgen.
quote:
Ik heb er recentelijk met hem over gepraat en hij zei dat hij er pertinent geen erg in had en erop zou letten. Nu zit ik iedere maaltijd een senior citizen te corrigeren.....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:03:32 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49174129
Wat is parkant?
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:05:04 #22
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_49174174
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat is parkant
Ik denk dat hij 'bekant' bedoeld, 'nagenoeg' dus.
Ik vond het ook een eigenaardige volgorde om letters in te sorteren.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:05:17 #23
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_49174185
Waarom zou je hierover gezamelijk beleid moeten uitvoeren?
.
..
...
....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:05:49 #24
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_49174205

[ Bericht 100% gewijzigd door ElectricEye op 09-05-2007 10:06:06 ]
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_49174284
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Beter lezen graag, dat is het probleem niet. Ik had van jou toch wat meer verwacht op de vroege morgen.
[..]
dat moet je niet doen, dingen verwachten van anderen met jezelf als norm, dan word je altijd teleurgesteld

wat wil je nu horen?
dat je het zwaar hebt? een schoonpapa die je komt helpen maar smakt en hardleers is en jij zielig want iedere dag "moet je hem corrigeren?"

ms dan daar eens mee ophouden, hè, en een smoes verzinnen, zeggen dat je liever op bed eet.
of gewoon leren er mee om te gaan, jij bent nog jong en past je makkelijker aan.

succes, je kan het
pi_49174307
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat is parkant
woord gecorrigeerd.
pi_49174391
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook direct toen ik het las.

Die man helpt jou in je huishouden en dan wil jij hem even heropvoeden zodat ie in jouw huisbeleid past?
Dit heeft niks met heropvoeden te maken maar met doodsimpele huisregels. Ik mag bij jou toch ook niet op de bank schijten of m´n neushaar tegen de spiegel plakken of wel? Als je een beter woord voor beleid kan vinden laat het me dan weten.
pi_49174516
oh, dit is zo walgelijk, met je mond open eten, toen ik nog op kot zat was er ook zo'n studiegenoot met walgelijke tafelmanieren. Ik zat daar echt kokhalzend naast te eten.

maar lang heeft het niet geduurd. Op den duur at ik wel alleen op mijn kot...

het enige wat je kan doen is niet meer met hem samen eten. En je vrouw vindt ik werkelijk wel HEEL erg, dat ze er nog geen beetje begrip voor heeft. Als je daar zes maanden op moet kijken, daar wordt je echt niet gelukkig van.

En, wat doet die man eigenlijk in het huishouden, qua hulp. Is hij echt noodzakelijk? Als het jouw huis is, zet hem dan gewoon buiten. Ouders van een partner mee laten inwonen is dodelijk voor een relatie, moet je werkelijk nooit doen. Voor drie weken ok, maar langer, NO WAY.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49174529
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarom zou je hierover gezamelijk beleid moeten uitvoeren?
Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienden etc.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzerknacker op 09-05-2007 10:37:56 ]
pi_49174577
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Dit heeft niks met heropvoeden te maken maar met doodsimpele huisregels. Ik mag bij jou toch ook niet op de bank schijten of m´n neushaar tegen de spiegel plakken of wel? Als je een beter woord voor beleid kan vinden laat het me dan weten.
Een beter woord is verveling vermoed ik. Jij bent herstellende en volgens mij verveel je je dood. Dan ga je op dit soort dingen letten... En neusharen tegen een spiegelplakken is in een totaal andere context dan kauwen met mond open.

Niet dat ik zelf me dood irriteer aan smakkende betonmolens...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:20:36 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49174620
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienen etc.)
Hij heeft zich wel bereid getoond zich eraan te houden. Maar old habits die hard, kennelijk.

Dus wat nu te doen?
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 10:23:03 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_49174684
Ik zou toch proberen er iets van te zeggen, want dit soort dingen gaat altijd escaleren. Op een gegeven moment kun je het ECHT niet meer aanhoren en ga je tegenover die man ontploffen, wat ook niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.

Zelf kan ik ook niet tegen gesmak, geslurp en dat soort dingen tijdens het eten, mijn eetlust is meteen weg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_49174696
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:08 schreef milagro het volgende:

of gewoon leren er mee om te gaan, jij bent nog jong en past je makkelijker aan.
dit vind ik een zéér flauw excuus
pi_49174697
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen een set huisregels hebben die voor iedereen gelden als ze onder je dak wonen.(kinderen, familie, vrienen etc.)
Vertel hem dat. En anders zet je hem toch je huis uit als het zo erg is.
Nee dat gaat niet want je bent nu afhankelijk van die man. Dus zeur niet zo en kijk anders de andere kant op.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:25:52 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_49174751
Hoewel je gelijk hebt dat het een smerige gewoonte is moet je dan ook maar de rug hebben om er ofwel iets van te zeggen, ofwel het te slikken voor zolang het duurt.. Je klinkt haast als een wijf.
pi_49174782
Appelsap, ik zou jou iets willen vragen over een onderwerp waar je een tijd geleden over hebt geschreven: nachtmerries! Daar maak ik een radioreportage over. Als je geïnteresseerd bent, mail me dan s.v.p.. Zie ook http://www.nachtmerries.org/
pi_49174833
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Een beter woord is verveling vermoed ik. Jij bent herstellende en volgens mij verveel je je dood. Dan ga je op dit soort dingen letten... En neusharen tegen een spiegelplakken is in een totaal andere context dan kauwen met mond open.

Niet dat ik zelf me dood irriteer aan smakkende betonmolens...
Niet de eerste keer dat ik me eraan stoor hoor en ook niet omdat ik me verveel. Bijna de voltallige familie eet met de mond wagenwijd open. Als ik echter bij hun logeer of naar een restaurant ga, dan kan ik met goed fatsoen niks zeggen.
pi_49174883
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef Alicey het volgende:
Hoewel je gelijk hebt dat het een smerige gewoonte is moet je dan ook maar de rug hebben om er ofwel iets van te zeggen, ofwel het te slikken voor zolang het duurt.. Je klinkt haast als een wijf.
LEES openingspost, daar gaat het niet om en ja ik heb er wat van gezegd. Christ people, wake up...
pi_49174929
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef Panzerknacker het volgende:

Niet de eerste keer dat ik me eraan stoor hoor en ook niet omdat ik me verveel. Bijna de voltallige familie eet met de mond wagenwijd open. Als ik echter bij hun logeer of naar een restaurant ga, dan kan ik met goed fatsoen niks zeggen.
mag ik nogmaals vragen wat hij precies in het huishouden doet, qua hulp. En ben je zo afhankelijk van hem.

Bij mij stond hij al lang buiten.

Ik zou later dus ook NOOIT drie keer per dag bij mijn dochters gaan eten, om daar hun echtgenoten een beetje op de zenuwen te gaan werken. En ik zou zeker niet dagelijks gaan "helpen" als ik weet dat één van mijn schoonkinderen dat niet echt apprecieert.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:33:12 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49174975
TS, wil je alleen begrip voor je ergenis of wil je ook nog uitzoeken hoe je hier nou mee om zou kunnen gaan?
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:33:45 #41
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_49174996
Toen je je schoonvader in huis haalde wist je toch al van zijn "open-mond-en-smerige-eetgedrag" af; dit is dan toch niet nieuw?
Of heeft-ie al die jaren dat je hem kent altijd keurig gegeten, en doet-ie het alleen maar om jou te pesten?
Misschien ga je er wel sneller van revalideren.
pi_49175060
Ik ben het eens met TS hoor. Nog enkele van die ergernissen:

- Mensen die werkelijk na elke hap een slok drinken (melk/water) nemen om vervolgens te gaan zitten soppen
- Mensen die op hun bestek bijten (m'n hele rug onder het kippenvel als ik dat geluid hoor)
- Mensen die altijd knoeien (standaard een laag voedsel onder hun stoel)
- Mensen die slobberen/smakken zoals jouw schoonpa

En als je er wat van zegt krijg je vreemde blikken of een grote mond. Ik begrijp heel goed dat dit je eetlust kan verpesten! Maar ik zou ook echt geen oplossing voor je weten... Ja, in je eentje eten als dat kan...
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_49175072
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef petitlapin2 het volgende:
oh, dit is zo walgelijk, met je mond open eten, toen ik nog op kot zat was er ook zo'n studiegenoot met walgelijke tafelmanieren. Ik zat daar echt kokhalzend naast te eten.

maar lang heeft het niet geduurd. Op den duur at ik wel alleen op mijn kot...

het enige wat je kan doen is niet meer met hem samen eten. En je vrouw vindt ik werkelijk wel HEEL erg, dat ze er nog geen beetje begrip voor heeft. Als je daar zes maanden op moet kijken, daar wordt je echt niet gelukkig van.

En, wat doet die man eigenlijk in het huishouden, qua hulp. Is hij echt noodzakelijk? Als het jouw huis is, zet hem dan gewoon buiten. Ouders van een partner mee laten inwonen is dodelijk voor een relatie, moet je werkelijk nooit doen. Voor drie weken ok, maar langer, NO WAY.
Basically mijn vrouw rondrijden, ik vertel hem hoe te koken omdat we anders alleen pasta bier en steaks eten en hij heeft geen benul van schoonmaken dus dat gebeurt niet echt. Ik heb nog een aparte taken lijst met dingen die gerepareerd moeten worden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:48 #44
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49175089
Elke keer als hij met z'n mond open eet ff met een handgebaartje aangeven dat hij daarmee moet kappen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:37:33 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49175112
Waarom val je dan terug op schoonpa Bouvier als ie toch geen kaas van huishouden heeft gegeten, al dan niet met open mond?
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:37:40 #46
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_49175116
Zijn leeftijd maakt niet uit. Dat is een non-argument van je vrouw. Mijn pa is ook van die leeftijd en als hij zich niet netjes weet te gedragen dan krijgt ie dat te horen ook. Zéker aan mijn eigen eettafel.
Je vrouw is zijn geslobber en gesmak van huis uit gewend en stoort zich er dus niet zoveel aan als jij. Maar het hindert jou wel, en het is niet correct dat jij steeds degene moet zijn die er iets van zegt als het haar vader is. Trek één lijn. Zolang je vrouw het maar laat begaan ben jij de boeman 'die z'n schoonvader corrigeert'.

'Maar hij is zo oud en gevoelig' bla bla bla. Onzin. Hij heeft zich netjes te gedragen aan iemand anders eettafel. Kom nou zeg!
Manieren? Hallo?

Maar als je vrouw vastbesloten is om er niets van te zeggen... Sja, dan weet ik ook niet wat je anders kunt doen, behalve wat je nu al doet.
(Un)masking for the greater good.
pi_49175119
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Basically mijn vrouw rondrijden, ik vertel hem hoe te koken omdat we anders alleen pasta bier en steaks eten en hij heeft geen benul van schoonmaken dus dat gebeurt niet echt. Ik heb nog een aparte taken lijst met dingen die gerepareerd moeten worden.
omg
pi_49175155
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom val je dan terug op schoonpa Bouvier als ie toch geen kaas van huishouden heeft gegeten, al dan niet met opene mond?
ik denk dat dat aan zijn vrouw ligt ... wie zegt dat hij hiervoor heeft gekozen?

en toch bizar ... kan je vrouw eigenlijk niet koken, schoonmaken en rijden. Ik kan dat allemaal zelf eigenlijk wel, daar heb ik schoonpa niet voor nodig
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:40:11 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49175200
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef petitlapin2 het volgende:

ik denk dat dat aan zijn vrouw ligt ... wie zegt dat hij hiervoor heeft gekozen?

en toch bizar ... kan je vrouw eigenlijk niet koken, schoonmaken en rijden. Ik kan dat allemaal zelf eigenlijk wel, daar heb ik schoonpa niet voor nodig
Je kiest iemand om je te helpen toch in overleg? En het lijkt me niet dat het als een verrassing komt dat (schoon)pa niet alleen niet fatsoenlijk kan eten, maar ook niet kan huishouden et cetera.
pi_49175258
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:

Je kiest iemand om je te helpen toch in overleg? En het lijkt me niet dat het als een verrassing komt dat (schoon)pa niet alleen niet fatsoenlijk kan eten, maar ook niet kan huishouden et cetera.
vind JIJ het normaal dat een vrouw die niet geopereerd is niet kan koken, schoonmaken en rijden. Waarvoor is haar vader nodig ???

en als je kiest in overleg, kan je toch ook in overleg beslissen om er mee te eindigen, maar blijkbaar is verwende madame dat niet van plan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')