quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
Wat voor gajes ben je, dat haar ouders t niet toestaan???
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel
-Marokaan
-edit- ik bedoel, 17 vs 15 zal t probleem niet zijn of wel?
Kerel, je vraagt advies.. internet is anoniem, misschien moet je "je lezers" wat inzicht evrschaffen, dan krijg je denk ik eerder antwoorden waar je wat mee kunt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef murderH het volgende:
ik ben geen van de dingen die jij opnoemt in de beleving van andere. maar de manier waarop t uitging de eerste keer is niet echt om trots op te zijn. maar ze waren al voordat het uitging de eerste keer niet super blij
Misschien heeft ze strenge ouders en ik ga er vanuit dat ze 14 was toen de relatie begon. Haar ouders kunnen daar moeite mee hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Developersrus het volgende:
Ik zie geen problemen of heb ik iets gemist...
Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef murderH het volgende:
-knip-
dat heb ik nu dus ook, daarom ook dat we het nogmaals willen proberequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Sant het volgende:
[..]
Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...
succes ermee!!
ps: get a job, lamlul
tjah.. kan vervelend voor ze zijn, maar lijkt me niet echt n drempel voor ouders om een jongen "te verbieden"...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef murderH het volgende:
nou ja ik woon bij mn opa en oma die ik verzorgers noem omdat ik niet bij mijn ouders kon opgroeien(die mogelijkheid was er dus niet)
17 en 14 bedoel jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
Wat voor gajes ben je, dat haar ouders t niet toestaan???
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel
-edit- ik bedoel, 17 vs 15 zal t probleem niet zijn of wel?
dan is het niet leeftijd maar iets met jou? en vast ook de afstandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef murderH het volgende:
neej toen het begon 16 en 14
nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef cohen het volgende:
hij is een hardcore gast!!!
maar ik denk dat je Lonsdale draagt, kort geschoren kapsel en oorbellen hebtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef murderH het volgende:
[..]
nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijk
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik snap haar ouders wel.
- je laat haar 4 uur wachten( ja erg ik weet het)
- je hebt geen geld(ik werk nu al een tijdje dus dit keer wel)
- je hebt geen stabiele thuissituatie(tuurlijk wel, woon al mn hele leven bij mn opa en oma)
- je drinkt en rookt(dronk en rookte, ben voor dit meisje met alles gestopt)
- je hield haar aan het lijntje(i know)
- je laat haar nu dingen om de rug van haar ouders heen doen(maar daarom was het niet want ze praat er wel over met dr ouders)
Op dit moment ben je dus gewoon spannend voor haar. Meer niet. Het antwoord op je vraag is dus: nee.
mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef avotar het volgende:
Hmmmm dus haar ouders zijn niet blij met jou omdat jij blowt, zuipt en wat al niet meer. En zij is 14.
Ik kan niet anders zeggen als groot gelijk dat ze er zo over denken.
Jij bent gewoon een probleem jongen... je woont al niet eens meer bij je ouders.
Elke set ouders is jou liever kwijt dan rijk.
ligt er maar net aan wat dat zou zijn... sommige schamen zich als ze dronken zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef murderH het volgende:
maar dat is niemand toch? iedereen heeft periodes waar hij zich voor schaamt of waar hij liever niet over praat, en ja het was dom van me dat zie ik zelf zeker in.
dan heb je het helemaal mis, ik draag gewone kleding, niet extreem rechts, niet zwart gewoon kleren die een normaal mens ook draagtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef cohen het volgende:
[..]
maar ik denk dat je Lonsdale draagt, kort geschoren kapsel en oorbellen hebt
ik ben dus gestopt met dit allesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Sant het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat dat zou zijn... sommige schamen zich als ze dronken zijn
anders als je aan de drugs zitten en anderen hebben deze grens nog enkele treden hoger liggen...
Maargoed, als je inderdaad:
-rookt
-drinkt
-blowt
etc.
kan ik me voorstellen dat dat voor ouders van een onschuldig 14-jarig meisje dat net komt kijken (of eigenlijk nog niet eens MAG komen kijken) ff slikken is...
Als je dan durft te zeggen: mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef murderH het volgende:
mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgen
dan moet je misschien eens met haar ouders rond de tafel... anders blijft die relatie natuurlijk altijd kut..quote:
Jongen, de eerste indruk is wat blijft hangen bij haar ouders. Die heb je tegen en daar verandert niets meer aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef murderH het volgende:
mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgen
de situatie is niet anders helaas, ik zie mijn moeder elke dag, maar zij kan mij gewoonweg niet opvoeden en dat weet ze zelf ook, daarom leef ik bij mijn opa en oma. als mijn pa er nog was dan zou ik wel gewoon bij mijn ouders wonenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef Sant het volgende:
[..]
Als je dan durft te zeggen: mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet
dan ben je in mijn ogen nog niet goed genoeg om mijn schoenveter te daten.. hoe kun je zoiets uit je strot krijgen als DAT de situatie is??? beter zorg je dat je voor d'r klaar staat enzo..
Na mate je ouder word boeid het verschil steeds minder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef T42 het volgende:
tis maar 3 jaar verschil zie ik geen probleem in
ik en me vriendin schelen 5 jaar (ik 23 zij 18)
Hoe zeggen ze dat ook alweer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jongen, de eerste indruk is wat blijft hangen bij haar ouders. Die heb je tegen en daar verandert niets meer aan.
ik bedoel ermee te zegen, dat je niet moet spreken van "ik wil hun niet"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef murderH het volgende:
[..]
de situatie is niet anders helaas, ik zie mijn moeder elke dag, maar zij kan mij gewoonweg niet opvoeden en dat weet ze zelf ook, daarom leef ik bij mijn opa en oma. als mijn pa er nog was dan zou ik wel gewoon bij mijn ouders wonen
De leeftijd is het struikelblok niet.. geloof me...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef murderH het volgende:
mischien verkeerde woordkeus van mij, maar ik ben sinds een aantal maanden weer 'clean' en dat meisje geeft me nog een kans, maar haar ouders niet. en ja de leeftijd kan inderdaan een struikelblok zijn helaas
bij ts was het 14 en 16 dus eigelijk 2 jaar dat lijkt mij nou ook niet wow wat een verschilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
Na mate je ouder word boeid het verschil steeds minder.
iemand van 23 en 28, who cares.
iemand van 10 en 15.. alot people care!
jah maar hoelang hou je dat vol? en waneer gaat zij jou na doen en ook gebruiken? slechte invloed!!! dat denken die oudersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef murderH het volgende:
maar dat ik voor ex gestopt was, wilt toch heel wat zeggen? en vooral als die ex hun dochter is. natuurlijk praat ik het niet goed, want het niet goed te praten.
damn, you're mind is twisted...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef T42 het volgende:
trefwoorden in de hoofd van de ouders:
drugs/roken/drank/loverboy/sex/onveiligesex/soa's/onbedoeld zwanger/alleenstaande tienermoeder/aan de drugs/kind dat afgepakt word/
dit flitst vast voorbij bij hun.
Schaamte om te bellen dat je geen geld hebt ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef saaw het volgende:
waarom laat je in godsnaam het meisje dat je leuk vindt 4 uur wachten op een station
Echte liefde hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:
vind ik persoonlijk het toppunt van laagheid
verzin desnoods een kutsmoes, maar haar gewoon laten staan is echt stom
ik zou echt flink pissig zijn daardoor iig
denk het ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte liefde hè![]()
Ik denk dat flink pissig mijn humeur op dat moment niet echt omschrijft.
Ja, ben ik het ook mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:
vind ik persoonlijk het toppunt van laagheid
verzin desnoods een kutsmoes, maar haar gewoon laten staan is echt stom
ik zou echt flink pissig zijn daardoor iig
Dan ben je al een heel eind op de goede weg.. je beseft in ieder geval dat je t aan jezelf te wijten hebt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef murderH het volgende:
ik begrijp ook wel dat ik dat moet, en dat is ook geen probleem, maar haar ouders willen me die kans niet eens bieden. waar ik ook wel in kan komen stiekem
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
afgelopen weekend, 35 bier en 12 baco's zie de foto:P
http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
zieke gast. ik snap de ouders van dat meisje wel ja. tuig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef L.Mo het volgende:
Gelukkig ben je voor haar gestopt met drinken
[afbeelding]
[..]
Ga daar maar vanuit. Helemaal op die leeftijd hebben de ouders nog wel overwicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |