abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49143109
ik, een jongen van 17, met een meisje bijna 15, nu komt het probleem.

ik en dit meisje hadden vanaf 17 april vorig jaar een relatie, tot augustus. haar ouders helemaal niet blij, mijn verzorgers HELEMAAL NIET BLIJ, nu woon ik 100km van mn vriendin af.
nu ben ik vanaf augustus tot november in een dip geweest(zuipen smoken enz enz enz) wat mijn ex toen niet kon waarderen. ik ben toen voor mijn ex gestopt met alles omdat ik haar niet kon vergeten en ook niet teleurstellen. nu zijn we sinds een maand weer samen. hele familiedrama's. haar ouders die verbieden haar om mij te zien, terwijl mijn verzorgers nu wat milder zijn en zeggen dat ik het zelf maar kan uitzoeken op dat gebied.
zelf hou ik super veel van dat meisje, dat heb ik al altijd gedaan, en ik krijg van dit meisje ook een super gevoel, wat niemand mij kon geven tot ik haar leerde kennen.
nu is deze relatie mij TE veel waard om die kapot te laten maken door mijn verzorgers of haar ouders, zij doet er stiekem alles aan om mij te zien en we hebben dus ook stiekem al keren af gesproken.
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:24:47 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_49143184
Wat een domme ouders heeft dat meisje trouwens
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:25:28 #3
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_49143216
Wat voor gajes ben je, dat haar ouders t niet toestaan???
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel

-edit- ik bedoel, 17 vs 15 zal t probleem niet zijn of wel?
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_49143364
ik ben geen van de dingen die jij opnoemt in de beleving van andere. maar de manier waarop t uitging de eerste keer is niet echt om trots op te zijn. maar ze waren al voordat het uitging de eerste keer niet super blij
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:09 #5
131569 VarsesteR
Ondertietel
pi_49143390
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel
-Marokaan

VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_49143438
Ik zie geen problemen of heb ik iets gemist...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:31:39 #7
168840 Sant
pi_49143516
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef murderH het volgende:
ik ben geen van de dingen die jij opnoemt in de beleving van andere. maar de manier waarop t uitging de eerste keer is niet echt om trots op te zijn. maar ze waren al voordat het uitging de eerste keer niet super blij
Kerel, je vraagt advies.. internet is anoniem, misschien moet je "je lezers" wat inzicht evrschaffen, dan krijg je denk ik eerder antwoorden waar je wat mee kunt...

@VarsesteR: heerlijk...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:33:15 #8
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_49143613
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Developersrus het volgende:
Ik zie geen problemen of heb ik iets gemist...
Misschien heeft ze strenge ouders en ik ga er vanuit dat ze 14 was toen de relatie begon. Haar ouders kunnen daar moeite mee hebben natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49143644
nou het ging uit, omdat ik toen geen baan had om de trein te kunnen betalen, en hield haar aan het lijntje, uiteindelijk resulteerde dit in een situatie dat zij 4uur op t station op mij aan het wachten was terwijl ik niet kon komen:$ dus dit is echt totaal iets waar ik niet trots op ben, en heb dus ook lang met haar moeten praten voordat ze me dit vergaf, ook over de maanden dat ik nogal lang leve de lol gedacht heb. maar uiteindelijk is alles weer op zn pootjes terecht gekomen waarmee ik uiterst gelukkig mee ben
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:36:19 #11
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_49143712
Ik kan/wil er niet over oordelen maar misschien heeft het feit dat je bij 'verzorgers" woont er iets mee te maken en zien de ouders van het meisje liever een kerel uit een normale gezinssituatie.
Ik zou me daar overigens geen reet van aantrekken.
pi_49143731
tuurlijk kan ik inkomen dat ze daar moeite mee hebben, maar het is denk ik niet een relatie waarbij je denkt aan neuken en na een maand oprotte:S het is wel de bedoeling om het zolang mogelijk uit te houden met elkaar.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:37:06 #13
168840 Sant
pi_49143751
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef murderH het volgende:
-knip-
Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...

succes ermee!!

ps: get a job, lamlul
pi_49143784
nou ja ik woon bij mn opa en oma die ik verzorgers noem omdat ik niet bij mijn ouders kon opgroeien(die mogelijkheid was er dus niet)
[/quote]
pi_49143811
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Sant het volgende:

[..]

Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...

succes ermee!!

ps: get a job, lamlul
dat heb ik nu dus ook, daarom ook dat we het nogmaals willen probere
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:38:38 #16
168840 Sant
pi_49143827
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef murderH het volgende:
nou ja ik woon bij mn opa en oma die ik verzorgers noem omdat ik niet bij mijn ouders kon opgroeien(die mogelijkheid was er dus niet)
tjah.. kan vervelend voor ze zijn, maar lijkt me niet echt n drempel voor ouders om een jongen "te verbieden"...
je was / bent geen schatje, mag dat gezegd worden?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:39:55 #17
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49143889
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel

17 en 14 bedoel je
wel effe je leren lezen studie afmaken hé

tis maar 3 jaar verschil zie ik geen probleem in
ik en me vriendin schelen 5 jaar (ik 23 zij 18)
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef murderH het volgende:
neej toen het begon 16 en 14
dan is het niet leeftijd maar iets met jou? en vast ook de afstand
pi_49143892
maar dat is niemand toch? iedereen heeft periodes waar hij zich voor schaamt of waar hij liever niet over praat, en ja het was dom van me dat zie ik zelf zeker in.
[/quote]
pi_49143915
neej toen het begon 16 en 14

edit: nu is het dus 17 en bijna 15(paar weekjes)
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:27 #20
69066 cohen
immer 2.
pi_49143965
hij is een hardcore gast!!!
wie zaait zal oogsten.....
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:50 #21
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_49143985
Ik snap haar ouders wel.

- je laat haar 4 uur wachten
- je hebt geen geld
- je hebt geen stabiele thuissituatie
- je drinkt en rookt
- je hield haar aan het lijntje
- je laat haar nu dingen om de rug van haar ouders heen doen

Op dit moment ben je dus gewoon spannend voor haar. Meer niet. Het antwoord op je vraag is dus: nee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:42:33 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49144025
Hmmmm dus haar ouders zijn niet blij met jou omdat jij blowt, zuipt, houdt haar aan het lijntje, zit niet meer op school, je hebt geen geld en wat al niet meer. En zij is 14.
Ik kan niet anders zeggen als groot gelijk dat ze er zo over denken.

Jij bent gewoon een probleem jongen... je woont al niet eens meer bij je ouders.

Elke set ouders is jou liever kwijt dan rijk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_49144027
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef cohen het volgende:
hij is een hardcore gast!!!
nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijk
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:41 #24
69066 cohen
immer 2.
pi_49144119
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef murderH het volgende:

[..]

nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijk
maar ik denk dat je Lonsdale draagt, kort geschoren kapsel en oorbellen hebt
wie zaait zal oogsten.....
pi_49144162
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik snap haar ouders wel.

- je laat haar 4 uur wachten( ja erg ik weet het)
- je hebt geen geld(ik werk nu al een tijdje dus dit keer wel)
- je hebt geen stabiele thuissituatie(tuurlijk wel, woon al mn hele leven bij mn opa en oma)
- je drinkt en rookt(dronk en rookte, ben voor dit meisje met alles gestopt)
- je hield haar aan het lijntje(i know)
- je laat haar nu dingen om de rug van haar ouders heen doen(maar daarom was het niet want ze praat er wel over met dr ouders)

Op dit moment ben je dus gewoon spannend voor haar. Meer niet. Het antwoord op je vraag is dus: nee.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef avotar het volgende:
Hmmmm dus haar ouders zijn niet blij met jou omdat jij blowt, zuipt en wat al niet meer. En zij is 14.
Ik kan niet anders zeggen als groot gelijk dat ze er zo over denken.

Jij bent gewoon een probleem jongen... je woont al niet eens meer bij je ouders.

Elke set ouders is jou liever kwijt dan rijk.
mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgen
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:33 #26
168840 Sant
pi_49144171
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef murderH het volgende:
maar dat is niemand toch? iedereen heeft periodes waar hij zich voor schaamt of waar hij liever niet over praat, en ja het was dom van me dat zie ik zelf zeker in.
ligt er maar net aan wat dat zou zijn... sommige schamen zich als ze dronken zijn
anders als je aan de drugs zitten en anderen hebben deze grens nog enkele treden hoger liggen...

Maargoed, als je inderdaad:
-rookt
-drinkt
-blowt
etc.

kan ik me voorstellen dat dat voor ouders van een onschuldig 14-jarig meisje dat net komt kijken (of eigenlijk nog niet eens MAG komen kijken) ff slikken is...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:45:49 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49144187
alle (schoon)ouders vinde mij altijd leuk als ik met de MB kom
kom ik met de kever dan kijken ze me raar aan (en dat boeit me nie haha)

maar meestal ken ik dus wel netjes opschieten met schoonouders hoor
pi_49144201
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef cohen het volgende:

[..]

maar ik denk dat je Lonsdale draagt, kort geschoren kapsel en oorbellen hebt
dan heb je het helemaal mis, ik draag gewone kleding, niet extreem rechts, niet zwart gewoon kleren die een normaal mens ook draagt
[/quote]
pi_49144227
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Sant het volgende:

[..]

ligt er maar net aan wat dat zou zijn... sommige schamen zich als ze dronken zijn
anders als je aan de drugs zitten en anderen hebben deze grens nog enkele treden hoger liggen...

Maargoed, als je inderdaad:
-rookt
-drinkt
-blowt
etc.

kan ik me voorstellen dat dat voor ouders van een onschuldig 14-jarig meisje dat net komt kijken (of eigenlijk nog niet eens MAG komen kijken) ff slikken is...
ik ben dus gestopt met dit alles
[/quote]
pi_49144241
Al eens geprobeerd een fatsoenlijk gesprek te voeren met de ouders van je meisje?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:47:31 #31
168840 Sant
pi_49144242
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef murderH het volgende:

mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgen
Als je dan durft te zeggen: mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet
dan ben je in mijn ogen nog niet goed genoeg om mijn schoenveter te daten.. hoe kun je zoiets uit je strot krijgen als DAT de situatie is??? beter zorg je dat je voor d'r klaar staat enzo..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:38 #32
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49144286
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef murderH het volgende:

[..]

jah en je hebt ut dus gedaan dat is hele dikke minpunt voor zeker 10jaar lang
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:53 #33
168840 Sant
pi_49144295
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef murderH het volgende:

[..]

dan moet je misschien eens met haar ouders rond de tafel... anders blijft die relatie natuurlijk altijd kut..
-edit- dat gesprek doe je dan voor jezelf, haar ouders, maar bovendien voor HAAR

want als je d'r nu laat kiezen tussen haar ouders en jou... zal die relatie met haar ouders er ook niet beter op worden, dus gebruik je verstand!
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 14:49:02 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_49144301
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef murderH het volgende:
Jongen, de eerste indruk is wat blijft hangen bij haar ouders. Die heb je tegen en daar verandert niets meer aan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_49144355
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef Sant het volgende:

[..]

Als je dan durft te zeggen: mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet
dan ben je in mijn ogen nog niet goed genoeg om mijn schoenveter te daten.. hoe kun je zoiets uit je strot krijgen als DAT de situatie is??? beter zorg je dat je voor d'r klaar staat enzo..
de situatie is niet anders helaas, ik zie mijn moeder elke dag, maar zij kan mij gewoonweg niet opvoeden en dat weet ze zelf ook, daarom leef ik bij mijn opa en oma. als mijn pa er nog was dan zou ik wel gewoon bij mijn ouders wonen
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:30 #36
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_49144358
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef T42 het volgende:
tis maar 3 jaar verschil zie ik geen probleem in
ik en me vriendin schelen 5 jaar (ik 23 zij 18)
Na mate je ouder word boeid het verschil steeds minder.

iemand van 23 en 28, who cares.

iemand van 10 en 15.. alot people care!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:50:48 #37
168840 Sant
pi_49144375
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Jongen, de eerste indruk is wat blijft hangen bij haar ouders. Die heb je tegen en daar verandert niets meer aan.
Hoe zeggen ze dat ook alweer?
You never get a second chance to make a first impression?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:52:13 #38
168840 Sant
pi_49144426
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef murderH het volgende:

[..]

de situatie is niet anders helaas, ik zie mijn moeder elke dag, maar zij kan mij gewoonweg niet opvoeden en dat weet ze zelf ook, daarom leef ik bij mijn opa en oma. als mijn pa er nog was dan zou ik wel gewoon bij mijn ouders wonen
ik bedoel ermee te zegen, dat je niet moet spreken van "ik wil hun niet"
Ze KAN niet...
Je wilt wel bij je moeder wonen, maar t GAAT gewoon niet, dat is iets heel anders dan niet willen...
pi_49144501
mischien verkeerde woordkeus van mij, maar ik ben sinds een aantal maanden weer 'clean' en dat meisje geeft me nog een kans, maar haar ouders niet. en ja de leeftijd kan inderdaan een struikelblok zijn helaas
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:56:54 #40
168840 Sant
pi_49144613
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef murderH het volgende:
mischien verkeerde woordkeus van mij, maar ik ben sinds een aantal maanden weer 'clean' en dat meisje geeft me nog een kans, maar haar ouders niet. en ja de leeftijd kan inderdaan een struikelblok zijn helaas
De leeftijd is het struikelblok niet.. geloof me...

In de ogen van vele "ouders" is t: Eens aan de drugs, altijd aan de drugs!"
Kost veeeeeel tijd en moeite om dat te veranderen...
pi_49144667
maar dat ik voor ex gestopt was, wilt toch heel wat zeggen? en vooral als die ex hun dochter is. natuurlijk praat ik het niet goed, want het niet goed te praten.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:59:58 #42
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49144713
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Ravii het volgende:

[..]

Na mate je ouder word boeid het verschil steeds minder.

iemand van 23 en 28, who cares.

iemand van 10 en 15.. alot people care!
bij ts was het 14 en 16 dus eigelijk 2 jaar dat lijkt mij nou ook niet wow wat een verschil
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:01:32 #43
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49144774
Bij mij zou er ook niet meer inkomen als jouw ex mijn dochter was.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:03:54 #44
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49144854
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef murderH het volgende:
maar dat ik voor ex gestopt was, wilt toch heel wat zeggen? en vooral als die ex hun dochter is. natuurlijk praat ik het niet goed, want het niet goed te praten.
jah maar hoelang hou je dat vol? en waneer gaat zij jou na doen en ook gebruiken? slechte invloed!!! dat denken die ouders

trefwoorden in de hoofd van de ouders:
drugs/roken/drank/loverboy/sex/onveiligesex/soa's/onbedoeld zwanger/alleenstaande tienermoeder/aan de drugs/kind dat afgepakt word/
dit flitst vast voorbij bij hun.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:17:44 #45
168840 Sant
pi_49145403
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef T42 het volgende:

trefwoorden in de hoofd van de ouders:
drugs/roken/drank/loverboy/sex/onveiligesex/soa's/onbedoeld zwanger/alleenstaande tienermoeder/aan de drugs/kind dat afgepakt word/
dit flitst vast voorbij bij hun.
damn, you're mind is twisted...
pi_49146251
Goed, ik denk dat je aan de reacties van iedereen hier in dit topic wel kunt zien dat er veel verdeeldheid is. En dan gaat het nog niet eens om iemand die ze kennen. Dus je kunt wel nagaan hoe haar ouders er tegen aan kijken.

Daarbij heelt tijd alle wonden. Mocht je er dus niet verder mee gaan dan voel je je naar verloop van tijd ook wel weer beter. Al is dat nu misschien moeilijk te geloven.

O ennn... if its ment to be, its ment to be.
pi_49146938
ment? meant
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:11:32 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49147659
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef Sant het volgende:

[..]

damn, you're mind is twisted...
my mind twisted? no... just f*cking sik
pi_49148192
Verkapt

kijk-mij-ik-heb-een-vriendin-en-ik-ben-stoer
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 16:30:38 #50
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_49148504
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_49149572
Dude, waarom neem je met je ex?
Je hangt aan haar. Niet doen!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:37:12 #52
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_49151419
waarom laat je in godsnaam het meisje dat je leuk vindt 4 uur wachten op een station
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:51:25 #53
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_49151970
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef saaw het volgende:
waarom laat je in godsnaam het meisje dat je leuk vindt 4 uur wachten op een station
Schaamte om te bellen dat je geen geld hebt ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_49152292
ja precies:$
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:06:52 #55
74276 saaw
pi_49152560
vind ik persoonlijk het toppunt van laagheid
verzin desnoods een kutsmoes, maar haar gewoon laten staan is echt stom

ik zou echt flink pissig zijn daardoor iig
pi_49152652
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:

Echte liefde hè

Ik denk dat flink pissig mijn humeur op dat moment niet echt omschrijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:10:53 #57
74276 saaw
pi_49152699
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echte liefde hè

Ik denk dat flink pissig mijn humeur op dat moment niet echt omschrijft.
denk het ook niet
zij boos naar huis natuurlijk, aan dr ouders vertellen
die zich nu afvragen waarom ze bij hem terug is

begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg lullig voor hem, maar eigen schuld, je zal je flink moeten bewijzen de komende tijd
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:11:35 #58
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_49152724
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:

Ja, ben ik het ook mee eens
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_49164435
ik begrijp ook wel dat ik dat moet, en dat is ook geen probleem, maar haar ouders willen me die kans niet eens bieden. waar ik ook wel in kan komen stiekem
[/quote]
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:07:54 #60
168840 Sant
pi_49174267
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef murderH het volgende:
ik begrijp ook wel dat ik dat moet, en dat is ook geen probleem, maar haar ouders willen me die kans niet eens bieden. waar ik ook wel in kan komen stiekem
Dan ben je al een heel eind op de goede weg.. je beseft in ieder geval dat je t aan jezelf te wijten hebt...
EN je begrijpt haar ouders... tjonge, je ontstijgt ineens je pubertijd. ik schopte tegen alles wat paps en mams zeiden...
Daar moet je dus ook zelf wat aan doen... ik hoop van harte voor je dat t lukt..
Geeft jezelf als persoon misschien ook ene positieve boost, zodat je je gaat gedragen
pi_49175034
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
Inderdaad
"Het is wel hónderd kilometer ver weg"
"Er zijn zat andere leuke jongens"
"Hij was verslaafd"
etc, etc
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:10:07 #62
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_49178610
Heb je nu wel de mogelijkheid om naar haar toe te gaan???

Je zal idd hard je best moeten doen om te laten zien dat je wel oké bent.
Zelf ook wel eens meegemaakt met schoonouders en heb daar hard mn best voor gedaan en achteraf had ik toch het idee dat ze me niet helemaal zagen zitten als schoonzoon.

We gunnen je het van harte, maar moet eerlijk zeggen dat je beeldvormingen van ouders moeilijk kan veranderen van het negatieve naar het positieve.
So we just called him Fred
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:08:43 #63
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_49180971
Gelukkig ben je voor haar gestopt met drinken

quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
afgelopen weekend, 35 bier en 12 baco's zie de foto:P

http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
Tot zover het nieuws
pi_49181615
Doe eens uploaden via andere site !
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:41:34 #65
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_49304719
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef L.Mo het volgende:
Gelukkig ben je voor haar gestopt met drinken

[afbeelding]
[..]
zieke gast. ik snap de ouders van dat meisje wel ja. tuig.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:35:04 #66
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_49401339
samen eraan werken,doen wat jij denkt wat het beste voor je is.

-lol het lijkt alsof deze relatie ''moet'' standhouden
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:15:11 #67
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49402967
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ga daar maar vanuit. Helemaal op die leeftijd hebben de ouders nog wel overwicht.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')