Je zegt het nu zo'n beetje als: een kind of een kat, wat is het verschil? Een kind is toch wel een stukkie ergerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:16 schreef Sessy het volgende:
Ja tienermoeder en zo he, dan krijg je dat![]()
Die vrienden waren zelf straalbezopen. Ik heb zelf in een dronken bui een kat aan de vodka geprobeerd te helpen (wilde niet lukken), zij een kind... Ach!
Linker of rechter?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
afgelopen weekend, 35 bier en 12 baco's zie de foto:P
[afbeelding]
Eerste keer dronken worden met 35 bier en 12 baco's. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
[afbeelding]
Rofl je was dronken maar je weet nog wel precies hoeveel bier je op had?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
Goh, ben je nou al weer het ziekenhuis uit? En dat na zo'n alcoholvergiftiging!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
Dit verhaal heb je al gepost in dit topicquote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Sjibble het volgende:
ik een tijdje terug, denk vorige week donderdag..
We gingen naar een griek met wat mensen uit ons niveau (3 klassen dus) als etentje.
Nja, iedereen zeggen dat Malibu Cola erg lekker is, en k had nooit alcohol gedronken, behalve sinds mn 3de, toen mocht ik wel ff bier proeven.
Maar goed, Malibu Cola was idd lekker, en was best snel achterover.
Ik was toen later naar een vriend toe gegaan omdat ik die dag hoorde dat ie ging verhuizen, ik wist nergens vanZe dachten allemaal dat ik het wist.. nou lekker... (van Noord holland naar Groningen). Dus ik kom daar een avondje langs, en die Malibu begon toch te werken..
Ik voelde me draaierig, slaperig, best raar, en kan me alsnog wel dingen herinneren (duh).
Nja, ik weet nu wel hoe ik er op reageer enzo, want ik moet vaak op de scoot, die keer ook toen ging het ook van kantje naar kantje (nja, heeeeel klein beetje).
Niet teveel drinken dusIs trouwens wel lekker als je ergens blijft overnachten, dan val je volgens mij heerlijk in slaap als je een beetje dizzy bent
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef Sjibble het volgende:
best genant, maar kan me niks schelen.
Deze week woensdag gingen we uit eten met wat leerlingen uit de 4de klassen.
Ik besloot een keer malibu-cola te drinken (groot als een bierglas).
Was idd lekker zoals ze zeiden, toen ging ik ff naar de kermis en toen nog naar een maat van me die die morgen moest gaan verhuizen, dus ff laatste uren met heb doorbrengen (verhuist ergens ver ver weg.)
Toen ik daar was begon ik me niet goed te voelen, misselijk te worden en draaierig in mn kop te wordenEn dat door 1 glas, omfg
![]()
![]()
Dan zul je wel dorst hebben!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:21 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh, ik heb zelf nog nooit iets gedronken.
Nja "raar" is het niet. Maar je bent denk ik wel 1 van de weinigequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ben ik raar als ik niet drink als 17-jarige?.
Hehe inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Eerste keer dronken worden met 35 bier en 12 baco's. Flikker toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |