Schaamte om te bellen dat je geen geld hebt ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef saaw het volgende:
waarom laat je in godsnaam het meisje dat je leuk vindt 4 uur wachten op een station
Echte liefde hèquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:
vind ik persoonlijk het toppunt van laagheid
verzin desnoods een kutsmoes, maar haar gewoon laten staan is echt stom
ik zou echt flink pissig zijn daardoor iig
denk het ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echte liefde hè![]()
Ik denk dat flink pissig mijn humeur op dat moment niet echt omschrijft.
Ja, ben ik het ook mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:06 schreef saaw het volgende:
vind ik persoonlijk het toppunt van laagheid
verzin desnoods een kutsmoes, maar haar gewoon laten staan is echt stom
ik zou echt flink pissig zijn daardoor iig
Dan ben je al een heel eind op de goede weg.. je beseft in ieder geval dat je t aan jezelf te wijten hebt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef murderH het volgende:
ik begrijp ook wel dat ik dat moet, en dat is ook geen probleem, maar haar ouders willen me die kans niet eens bieden. waar ik ook wel in kan komen stiekem
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef murderH het volgende:
afgelopen weekend, 35 bier en 12 baco's zie de foto:P
http://img113.imageshack.(...)aqq6yhdgvwn1fje5.jpg
zieke gast. ik snap de ouders van dat meisje wel ja. tuig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef L.Mo het volgende:
Gelukkig ben je voor haar gestopt met drinken
[afbeelding]
[..]
Ga daar maar vanuit. Helemaal op die leeftijd hebben de ouders nog wel overwicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voorlopig n.a.v. de reacties en je eigen posts denk ik ook niet dat het lang zal duren. Haar ouders praten natuurlijk ook met d'r en ik denk dat ze hun eigen mening en gedachten wel zullen spuien. Uiteindelijk zal ze d'r voor zwichten.. Denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |