abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49143109
ik, een jongen van 17, met een meisje bijna 15, nu komt het probleem.

ik en dit meisje hadden vanaf 17 april vorig jaar een relatie, tot augustus. haar ouders helemaal niet blij, mijn verzorgers HELEMAAL NIET BLIJ, nu woon ik 100km van mn vriendin af.
nu ben ik vanaf augustus tot november in een dip geweest(zuipen smoken enz enz enz) wat mijn ex toen niet kon waarderen. ik ben toen voor mijn ex gestopt met alles omdat ik haar niet kon vergeten en ook niet teleurstellen. nu zijn we sinds een maand weer samen. hele familiedrama's. haar ouders die verbieden haar om mij te zien, terwijl mijn verzorgers nu wat milder zijn en zeggen dat ik het zelf maar kan uitzoeken op dat gebied.
zelf hou ik super veel van dat meisje, dat heb ik al altijd gedaan, en ik krijg van dit meisje ook een super gevoel, wat niemand mij kon geven tot ik haar leerde kennen.
nu is deze relatie mij TE veel waard om die kapot te laten maken door mijn verzorgers of haar ouders, zij doet er stiekem alles aan om mij te zien en we hebben dus ook stiekem al keren af gesproken.
[quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:24:47 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_49143184
Wat een domme ouders heeft dat meisje trouwens
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:25:28 #3
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_49143216
Wat voor gajes ben je, dat haar ouders t niet toestaan???
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel

-edit- ik bedoel, 17 vs 15 zal t probleem niet zijn of wel?
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_49143364
ik ben geen van de dingen die jij opnoemt in de beleving van andere. maar de manier waarop t uitging de eerste keer is niet echt om trots op te zijn. maar ze waren al voordat het uitging de eerste keer niet super blij
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:29:09 #5
131569 VarsesteR
Ondertietel
pi_49143390
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel
-Marokaan

VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_49143438
Ik zie geen problemen of heb ik iets gemist...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:31:39 #7
168840 Sant
pi_49143516
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef murderH het volgende:
ik ben geen van de dingen die jij opnoemt in de beleving van andere. maar de manier waarop t uitging de eerste keer is niet echt om trots op te zijn. maar ze waren al voordat het uitging de eerste keer niet super blij
Kerel, je vraagt advies.. internet is anoniem, misschien moet je "je lezers" wat inzicht evrschaffen, dan krijg je denk ik eerder antwoorden waar je wat mee kunt...

@VarsesteR: heerlijk...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:33:15 #8
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_49143613
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:30 schreef Developersrus het volgende:
Ik zie geen problemen of heb ik iets gemist...
Misschien heeft ze strenge ouders en ik ga er vanuit dat ze 14 was toen de relatie begon. Haar ouders kunnen daar moeite mee hebben natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49143644
nou het ging uit, omdat ik toen geen baan had om de trein te kunnen betalen, en hield haar aan het lijntje, uiteindelijk resulteerde dit in een situatie dat zij 4uur op t station op mij aan het wachten was terwijl ik niet kon komen:$ dus dit is echt totaal iets waar ik niet trots op ben, en heb dus ook lang met haar moeten praten voordat ze me dit vergaf, ook over de maanden dat ik nogal lang leve de lol gedacht heb. maar uiteindelijk is alles weer op zn pootjes terecht gekomen waarmee ik uiterst gelukkig mee ben
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:36:19 #11
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_49143712
Ik kan/wil er niet over oordelen maar misschien heeft het feit dat je bij 'verzorgers" woont er iets mee te maken en zien de ouders van het meisje liever een kerel uit een normale gezinssituatie.
Ik zou me daar overigens geen reet van aantrekken.
pi_49143731
tuurlijk kan ik inkomen dat ze daar moeite mee hebben, maar het is denk ik niet een relatie waarbij je denkt aan neuken en na een maand oprotte:S het is wel de bedoeling om het zolang mogelijk uit te houden met elkaar.
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:37:06 #13
168840 Sant
pi_49143751
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef murderH het volgende:
-knip-
Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...

succes ermee!!

ps: get a job, lamlul
pi_49143784
nou ja ik woon bij mn opa en oma die ik verzorgers noem omdat ik niet bij mijn ouders kon opgroeien(die mogelijkheid was er dus niet)
[/quote]
pi_49143811
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Sant het volgende:

[..]

Dan kun je maar 1 ding doen.. haar en har ouders overtuigen dat je beter in mekaar steekt dan dat je tot dusver hebt laten blijken.. kost tijd moeite en ellende, maar als zij t waard is: dan is t de tijd en moeite ook waard...

succes ermee!!

ps: get a job, lamlul
dat heb ik nu dus ook, daarom ook dat we het nogmaals willen probere
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:38:38 #16
168840 Sant
pi_49143827
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef murderH het volgende:
nou ja ik woon bij mn opa en oma die ik verzorgers noem omdat ik niet bij mijn ouders kon opgroeien(die mogelijkheid was er dus niet)
tjah.. kan vervelend voor ze zijn, maar lijkt me niet echt n drempel voor ouders om een jongen "te verbieden"...
je was / bent geen schatje, mag dat gezegd worden?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:39:55 #17
53151 T42
Pinball Wizard
pi_49143889
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef Sant het volgende:
ben je:
-tuig
-junk
-zwerver
-crimineel

17 en 14 bedoel je
wel effe je leren lezen studie afmaken hé

tis maar 3 jaar verschil zie ik geen probleem in
ik en me vriendin schelen 5 jaar (ik 23 zij 18)
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef murderH het volgende:
neej toen het begon 16 en 14
dan is het niet leeftijd maar iets met jou? en vast ook de afstand
pi_49143892
maar dat is niemand toch? iedereen heeft periodes waar hij zich voor schaamt of waar hij liever niet over praat, en ja het was dom van me dat zie ik zelf zeker in.
[/quote]
pi_49143915
neej toen het begon 16 en 14

edit: nu is het dus 17 en bijna 15(paar weekjes)
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:27 #20
69066 cohen
immer 2.
pi_49143965
hij is een hardcore gast!!!
wie zaait zal oogsten.....
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 14:41:50 #21
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_49143985
Ik snap haar ouders wel.

- je laat haar 4 uur wachten
- je hebt geen geld
- je hebt geen stabiele thuissituatie
- je drinkt en rookt
- je hield haar aan het lijntje
- je laat haar nu dingen om de rug van haar ouders heen doen

Op dit moment ben je dus gewoon spannend voor haar. Meer niet. Het antwoord op je vraag is dus: nee.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:42:33 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49144025
Hmmmm dus haar ouders zijn niet blij met jou omdat jij blowt, zuipt, houdt haar aan het lijntje, zit niet meer op school, je hebt geen geld en wat al niet meer. En zij is 14.
Ik kan niet anders zeggen als groot gelijk dat ze er zo over denken.

Jij bent gewoon een probleem jongen... je woont al niet eens meer bij je ouders.

Elke set ouders is jou liever kwijt dan rijk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_49144027
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef cohen het volgende:
hij is een hardcore gast!!!
nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijk
[/quote]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:44:41 #24
69066 cohen
immer 2.
pi_49144119
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef murderH het volgende:

[..]

nee helemaal niet, ik bestempel mezelf niet kwa muziekgroep ofzo, ik luister alle soorten muziek namelijk
maar ik denk dat je Lonsdale draagt, kort geschoren kapsel en oorbellen hebt
wie zaait zal oogsten.....
pi_49144162
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik snap haar ouders wel.

- je laat haar 4 uur wachten( ja erg ik weet het)
- je hebt geen geld(ik werk nu al een tijdje dus dit keer wel)
- je hebt geen stabiele thuissituatie(tuurlijk wel, woon al mn hele leven bij mn opa en oma)
- je drinkt en rookt(dronk en rookte, ben voor dit meisje met alles gestopt)
- je hield haar aan het lijntje(i know)
- je laat haar nu dingen om de rug van haar ouders heen doen(maar daarom was het niet want ze praat er wel over met dr ouders)

Op dit moment ben je dus gewoon spannend voor haar. Meer niet. Het antwoord op je vraag is dus: nee.
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef avotar het volgende:
Hmmmm dus haar ouders zijn niet blij met jou omdat jij blowt, zuipt en wat al niet meer. En zij is 14.
Ik kan niet anders zeggen als groot gelijk dat ze er zo over denken.

Jij bent gewoon een probleem jongen... je woont al niet eens meer bij je ouders.

Elke set ouders is jou liever kwijt dan rijk.
mijn ouders willen me altegraag, maar ik hun niet, dus dat heb je mis sorry. of ja ouders, laat ik het zo zeggen, mijn pa is overleden en mijn moeder haar medische achtergrond laat niet toe dat zij mij kan verzorgen
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')