Ik denk dat het eerder voorkomt bij vrouwen van 30/35+ die wel aandacht willen maar geen verplichtingen, geen relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef roburt het volgende:
het klinkt misschien gek ja, maar ik wil weten of dat bestaat
jongen 20 meisje 15 schijnt het heel normaal te zijn, maar andersom lijkt wel een taboe of het is er gewoon echt niet.
Het is wel pedofiliequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef roburt het volgende:
jongen 20 meisje 15 schijnt het heel normaal te zijn,
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:02 schreef enter het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder voorkomt bij vrouwen van 30/35+ die wel aandacht willen maar geen verplichtingen, geen relatie.
Nietwaar.quote:
In mijn ogen is zo iemand een pedoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nietwaar.
Zoek maar eens op wat pedofilie nou eik betekend
Niet. Ze heeft al secundaire geslachtskenmerken, als het goed isquote:
het feit dat je de moeite neemt te reageren zegt al genoegquote:
dan heb je t toch echt mis hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
het feit dat je de moeite neemt te reageren zegt al genoegEn bedankt voor de PM he
![]()
Ontkennigsfase... en waarom heb jij geen foto's in je FB?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan heb je t toch echt mis hoor. En eh.. PM..??
![]()
Bedankt, ik zie je vrijdag danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan heb je t toch echt mis hoor. En eh.. PM..??
![]()
Staan toch fotos in of niet dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ontkennigsfase... en waarom heb jij geen foto's in je FB?
Nepfoto's jaquote:
Geen foto's van jezelf...quote:
waar kan ik de aanvraag plaatsen? (verkapte aanvraag uiteraard)quote:
Tsja.. probeer mn fobo es of een PMmetje.. Je zou t kunnen proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
waar kan ik de aanvraag plaatsen? (verkapte aanvraag uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |