Wat?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef WallOfStars het volgende:
die zitten meestal niet te wachten op een relatie, wees er open over. Zeg wat jij graag wilt en hoe jij dat ziet gebeuren, vergeet niet dat zij meer gezien heeft dan jij. Wil jij die relatie wel met 2 kids
Dan moet er ook een centraal topic over vrouwen die op oudere mannen vallen komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Viking84 het volgende:
zoveelste topic over broekies die sex willen met een oudere vrouw. Kan er geen centraal topic komen?
Dan moet je maar even op Tweakers.net kijken.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan moet er ook een centraal topic over vrouwen die op oudere mannen vallen komen.
houd eens op met op haar te reagerenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet je maar even op Tweakers.net kijken.
Kusje, doei.
Ik vind het lastig om een 'tip' of hoe je het ook wilt noemen van een mede-groninger te negeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
houd eens op met op haar te reageren. Dat vindt ze niet leuk
.
schattig, heurquote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om een 'tip' of hoe je het ook wilt noemen van een mede-groninger te negeren.
Maar ik draag tegenwoordig zoveel haat jegens RoosjeRoosje1998 dat ik haar wel kan schieten.
Kusje, doei.
Waarom dan? Leg het dan eens uit? Ik kom je bijna nooit tegen aangezien jij alleen maar als een echte baggeraar voornamelijk in Onzin post waar het nooit ergens over gaat.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar ik draag tegenwoordig zoveel haat jegens RoosjeRoosje1998 dat ik haar wel kan schieten.
Maak maar een topic, hier leg ik het niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom dan? Leg het dan eens uit? Ik kom je bijna nooit tegen aangezien jij alleen maar als een echte baggeraar voornamelijk in Onzin post waar het nooit ergens over gaat.
Dat topic is er geweest toch onder de titel Roosjeroosje en haar Prof. Pietquote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dan moet er ook een centraal topic over vrouwen die op oudere mannen vallen komen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat topic is er geweest toch onder de titel Roosjeroosje en haar Prof. Piet![]()
Welk topic was dat dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat topic is er geweest toch onder de titel Roosjeroosje en haar Prof. Piet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |